AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #1 Skrevet 28. mars 2021 Jeg har vært sammen med denne mannen i 4 år og har hatt lyst til å slå opp nesten fra begynnelsen av fordi jeg ikke har følelser. Er rett og slett for feig og konfliktsky. Har bare utsatt det lenger og lenger. Har også vært utro flere ganger fordi jeg er et dårlig menneske som både er svakt og egoistisk. Vi har så og si ingen kommunikasjon om viktige ting i forholdet vårt, begge er nok ekstremt unnvikende og redde for konfrontasjoner. Hva burde jeg gjøre? Føler jeg står på 10-meteren og vil hoppe, men får det ikke til fordi jeg er for feig. K34 Anonymkode: 73261...fc2 2
Scoops Skrevet 28. mars 2021 #2 Skrevet 28. mars 2021 Jeg holdt på sånn som det lenge og, bortsett fra å være utro.. Til slutt måtte jeg bare mote meg opp og si at nå var det nok, fryktelig tøft der og da, men så glad for det etterpå. Fikk det så mye bedre med meg selv 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #3 Skrevet 28. mars 2021 Jeg kunne nesten ha skrevet dette innlegget selv. Har ingen råd, men du er ikke alene. Anonymkode: 9548e...2f5 2
Bollapikksvin Skrevet 28. mars 2021 #4 Skrevet 28. mars 2021 Skjønner det kan være vanskelig å gå, men dere begge vil nok få det bedre om du klarer å ta steget. Håper du finner motet et sted inni deg 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #5 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg har vært sammen med denne mannen i 4 år og har hatt lyst til å slå opp nesten fra begynnelsen av fordi jeg ikke har følelser. Er rett og slett for feig og konfliktsky. Har bare utsatt det lenger og lenger. Har også vært utro flere ganger fordi jeg er et dårlig menneske som både er svakt og egoistisk. Vi har så og si ingen kommunikasjon om viktige ting i forholdet vårt, begge er nok ekstremt unnvikende og redde for konfrontasjoner. Hva burde jeg gjøre? Føler jeg står på 10-meteren og vil hoppe, men får det ikke til fordi jeg er for feig. K34 Anonymkode: 73261...fc2 Du må jo bare bryte forholdet. Stakkars mann, han fortjener ikke at du bruker tiden hans, og er utro. Anonymkode: 826c1...119 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #6 Skrevet 28. mars 2021 Jeg vet det. Jeg er et søppelmenneske. Vi vil begge få det mye bedre om vi går fra hverandre. Skulle ønske jeg kunne ta en pille som gjorde at jeg turte å konfrontere virkeligheten og konsekvensene. Anonymkode: 73261...fc2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #7 Skrevet 28. mars 2021 Skriv et brev. Og så bare post det. Da er det ingen vei tilbake. Jeg vet du ikke gjør det med vilje. Men det er utrolig dårlig gjort mot kjæresten din. Anonymkode: 88a30...081
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #8 Skrevet 28. mars 2021 Tenk på det slik: Årene går av seg selv. Ønsker du å leve hele livet ditt sammen med denne mannen? De 20 neste årene? De 10 neste årene? Du må bare ta motet til deg! Hvis du sliter med å si det høyt kan du skrive det på en lapp som du levere til ham, så tar dere det derifra. Anonymkode: 445e7...5f1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #9 Skrevet 28. mars 2021 Jeg var i et slikt forhold i over ti år. Null følelser og vi kom ingen vei. Jeg var for feig til å bryte, men heldigvis gjorde hun det tilslutt ! Det er nok mange som har det sånn. Vi kastet bort mange mange år på det, selv om vi hadde det fint sammen på mange måter. Traff temmelig kjapt en ny som jeg etablerte meg med og fikk barn med i løpet av kort tid. Det var herlig å komme ut av den hengemyra ! Ta steget !!! Åra går grusomt fort etterhvert, jeg bare sier det. M46. Anonymkode: 013f9...5da 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #10 Skrevet 28. mars 2021 Du må nesten bare ta deg sammen og gjøre det slutt. Hvis du syns det er for vanskelig å ta steget når dere sitter sammen en kveld i stua kan du jo for eksempel skrive et brev. Skriv ned det du har lyst til å si og legg det et sted før du går deg en tur. Da er det mindre sjanse for at du feiger ut Anonymkode: 944ba...bc9
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #11 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva burde jeg gjøre? Det vet du. Du er feig, ikke dum. Jeg var i akkurat samme situasjon som deg (bortsett fra at jeg ikke var utro - men det skyldtes nok mer anledning enn vilje). Det var en *utrolig* lettelse å endelig få tatt avgjørelsen og sagt det. Vi holder på å flytte fra hverandre nå, og alt er kaotisk, men jeg har ikke følt et sekund med tvil. Anonymkode: 90be6...4a5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #12 Skrevet 28. mars 2021 Det er bare å gjøre det - lover deg det er verdt det etterpå! Anonymkode: 3dc86...57b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå