Gå til innhold

damegenser i Alafosslopi...fornøyd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har strikket flere villmarksgensere og Alasuq Polar, men den jeg bruker selv er Álafoss genseren: 

Alafoss-Hovedbilde.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den villmarksgenseren med poter på og elsker den! Min er grå med sorte detaljer og mørkegrønne poter. 

Den er sykt varm, så den må av så snart jeg kommer inn. Jeg bruker den mye når jeg går tur med hunden, med en tynn ullgenser under så fryser jeg ikke :) Det fine med Alafosslopi er at den er spunnet med underull slik at genseren nesten "reiser bust" når det regner litt, da blir ikke genseren så lett våt gjennom :) 

Anonymkode: de752...e63

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Føyka i Alafosslopi og den er kjempevarm. Bruker den istedet for jakke, god mot kulde og regn. Selvfølgelig ikke god mot vind. Liker den også godt rundt bålet siden ulla tåler gnister mye bedre enn allslags jakker. Utrolig god genser! 

Anonymkode: 8b8ce...391

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har strikket Villmarksgenseren, Afmæli og Alasuq. Jeg er mest fornøyd med Afmæli👇🏼

878BE598-32A4-4DEB-B057-00547AA464AB.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.3.2021 den 10.54):

Jeg har den villmarksgenseren med poter på og elsker den! Min er grå med sorte detaljer og mørkegrønne poter. 

Den er sykt varm, så den må av så snart jeg kommer inn. Jeg bruker den mye når jeg går tur med hunden, med en tynn ullgenser under så fryser jeg ikke :) Det fine med Alafosslopi er at den er spunnet med underull slik at genseren nesten "reiser bust" når det regner litt, da blir ikke genseren så lett våt gjennom :) 

Anonymkode: de752...e63

Takk for svar. Har begynt på en Riddari i lettlopi, gleder meg til å bruke den. TS

Anonymkode: 868ee...fcb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...