Gå til innhold

Kvinner som benekter at de blir fysisk tiltrukket av menn og at de aldri er kåte.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det tror jeg ikke på. Jeg tror at mange kvinner skammer seg over egen kåthet og at de av og til tenker at « han der kunne jeg knullet» . 

Mange menn her inne(incels) klager over at kvinner er promiskuøse , jeg mener at det er motsatt. Kvinner må slippe seg mer løs. 

Så hvis du som kvinne går en tur i vårsolen og ser en kjekk mann og føler deg bra, nyt det.

Anonymkode: 09a12...b71

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette tankegodset er årsaken til at det i det hele tatt finnes incels.

Vi vil ha menn som lytter, ikke menn som forteller oss hvordan vi er.

Bare slutt med det.

Anonymkode: 3be8d...90c

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er å overføre sine egne tankemønstre på andre.

Det finnes faktisk mennesker som har noe annet å gjøre på enn å gå rundt og tenke "Han kunne jeg knullet".

Dessuten hadde vi levd i steinalderen om alle gikk rundt og tenkte sånn.

Og hvis jeg faktisk, en gang i skuddåret, ser en kjekk mann, så tenker jeg at jeg ikke har lyst til å være idioten som sikler.

Blir jo som at det skal være viktig for meg at menn fantaserer om å kjøpe diamantøredobber til meg og at de bare skal slippe fri fantasien sin ... Eller at menn går rundt og fantaserer om å sende meg på SPA-opphold i en måned sånn uten videre.

Anonymkode: 33d2e...f97

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dette tankegodset er årsaken til at det i det hele tatt finnes incels.

Vi vil ha menn som lytter, ikke menn som forteller oss hvordan vi er.

Bare slutt med det.

Er det lov til å tro at en kvinne som sitter og slår i hjel tid på kvinneguiden ikke alltid tenker likt med ei som ligger og soler seg i bikini på badestranden? Eller ser dere etter lyttende menn også på badestranden? Litt nysgjerrig her. Det hender at kvinner ser seg rundt på stranden, det er i hvert fall sikkert.

Anonymkode: 91111...e8c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det lov til å tro at en kvinne som sitter og slår i hjel tid på kvinneguiden ikke alltid tenker likt med ei som ligger og soler seg i bikini på badestranden? Eller ser dere etter lyttende menn også på badestranden? Litt nysgjerrig her. Det hender at kvinner ser seg rundt på stranden, det er i hvert fall sikkert.

De ser på andre damer.

Kvinner faller for helt andre ting enn utseendet. Du er simpelthen ikke tunet inn på hva kvinner tenker og føler. Du burde prøve. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

De ser på andre damer.

😄tenkte det nok, damer er bitcher. Er dere ikke misunnelige andres typer da?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

???

Anonymkode: 88554...645

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg «ser da ikke etter menn» når jeg ligger i bikini på badestranden! 🤦‍♀️ Da soler jeg meg, bader og slapper av, fortrinnsvis med familie og/eller gode venner. 🙄

Er du virkelig så tett at du tror kvinner tar på seg bikini for å «se etter menn»? 🙄🤦‍♀️

For å svare på åpningsinnlegget ditt så har jeg sett 2 menn jeg kunne tenke meg å ha sex med de siste 10+ årene, med unntak av min mann. De var alle fiktive karakterer på TV...

Anonymkode: 82733...88e

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Ser jeg en kjekk mann, så registrer jeg det. Fint å hvile øynene på noe pent et øyeblikk. Men jeg blir ikke kåt av det, like lite som jeg blir kåt av å se pene ting. Sånn er det bare, heldigvis. Hadde jo vært slitsomt om vi skulle blitt kåte hver gang vi ser noe fint. 

Anonymkode: 735b2...f01

• Liker 13
Skrevet

Er ingen som benekter å bli kåt av menn.. men vi går ikke rundt og er griser, og sikler etter hver person som går forbi

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Det tror jeg ikke på. Jeg tror at mange kvinner skammer seg over egen kåthet og at de av og til tenker at « han der kunne jeg knullet» . 

Mange menn her inne(incels) klager over at kvinner er promiskuøse , jeg mener at det er motsatt. Kvinner må slippe seg mer løs. 

Så hvis du som kvinne går en tur i vårsolen og ser en kjekk mann og føler deg bra, nyt det.

Anonymkode: 09a12...b71

Alltid forfriskende med god, gammel mansplaining.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Igjen, du burde prøve å lytte. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

???

Anonymkode: 88554...645

Hehe, nei, jeg har jo den beste😀😀

Anonymkode: 735b2...f01

Gjest Fnuggolina
Skrevet

Ja?

Selvsagt ser jeg menn jeg tenker «han hadde jeg lett ligget med».

Men det er en visshet, ikke at jeg får fysisk lyst der og da.

Jeg bare ser at han har noen trekk jeg gjerne faller for.

I 80% av tilfellene går det over når man har hatt en samtale med dem.

Og omvendt er avogtil de man har ALLER mest lyst på de man bemerker seg først etter noen samtaler. 

På stranda glor jeg ikke på menn, nei. Det er ikke der mitt tenningsmønster responderer. 

Skrevet

Hadde en fling med ei i fra Sørlandet i min ungdom,  og vi hadde masse god og fin sex..

Nå er hun plutselig aseksuell og er aldri kåt sier hun, ikke noe fingring eller dildo ol heller.., vet ikke om det er overgangsalderen eller noe..hmmm

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Du snakker litt mot deg selv her. Det er jo du som snakker som om det er helt utenkelig at kvinner tenker og reagerer forskjellig. 

Du trenger ikke tro at ingen kvinner ser på menn når de er på stranda, men du kunne godt prøve å være såpass respektfull å tro på oss når vi uttaler oss om oss selv og ikke om alle andre kvinner. Det finnes i alle fall lite som er mer avtennende enn en mann som tror han vet mer om hvordan jeg fungerer enn jeg gjør selv. 

Anonymkode: 6b5a1...71f

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

De ser på andre damer.

Kvinner faller for helt andre ting enn utseendet. Du er simpelthen ikke tunet inn på hva kvinner tenker og føler. Du burde prøve. 

Det der er en tapt sak.

Anonymkode: c9cdf...696

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i slutten 40-årene å innrømmer ofte jeg er kåt. Jeg har ikke endret tenningsmønster opp igjennom årene. Vet mange menn i min alder har koner som er sværere lite aktive. 

Anonymkode: a5723...bc9

AnonymBruker
Skrevet

Er jeg ofte kåt? Ja. Blir jeg kåt når jeg ser en kjekk mann på gata? Nei. Jeg ser jo hvem som er kjekk og ikke, men jeg har ikke behov for å snu hodet etter en kjekk mann på gata, eller se ekstra lenge på den kjekke mannen foran meg i køen. Ikke ligger jeg på stranda og stirrer og blir kåt heller.

Jeg blir ikke kåt på en spesifikk mann før jeg har fått et innblikk i personligheten deres. God selvfølelse, humor og empati er mine svakheter.

Kvinner sikler vanligvis ikke etter fremmede menn på gata. Det finnes sikkert unntak, men det skal vanligvis litt mer til enn kun utseende før vi blir kåt på en spesifikk person. 

Anonymkode: e073c...7fa

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det der er en tapt sak.

Anonymkode: c9cdf...696

Jeg vet. Den veien er stengt, spennende likevel. Damer er bare hysteriske, skjønner nesten ikke at noen av dem føder barn egentlig. Selve fødselen er ingen ting sammenlignet med den mentale fasen de må gjennom i forkant, der er det mye som skal være på sin plass 🐵

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...