Gå til innhold

Dere som bor i leilighetskompleks, har dere låst dør hele tiden?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker på leilighetskompleks hvor man må låse seg inn ved hovedinngangen, slik at bare beboere som kommer seg inn i bygget.

Stoler du på at naboene ikke spaserer inn i leiligheten din, om du ikke låser døren? Enten du er hjemme eller ute.

Anonymkode: ecb3d...d49

AnonymBruker
Skrevet

Hahaha. Selvfølgelig er døra låst 24/7! Vi har naboer som drikker, lager kvalm, åpner døra til narkiser...Utrygt. 

Anonymkode: cd8ee...d97

• Liker 13
Skrevet

Låser alltid døra. Stoler for så vidt på naboene, men er jo null stress for andre å komme seg inn i et leilighetskompleks hvis man vil det.

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Låser alltid døra uansett hvor jeg bor.

Anonymkode: 31eb1...3a9

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

For et spørsmål.

Anonymkode: c9420...715

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For et spørsmål.

Elaborer.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Elaborer.

Akkurat.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Låser alltid døra. Det er ikke uvanlig med tyver som bare går inn og forsyner seg med bilnøkler etc som ofte ligger i gangen.

Anonymkode: eb897...577

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Grenser og murer er rasistiske. Jeg har åpen dør alltid for jeg er ikke rasist. 

Men synes det er merkelig at alle anti-rasister på tross av at de er for fri flyt av mennesker, alltid låser sine egne dører så ingen kan komme inn til "dres" område.

Nesten så en kan mistenke at de bare bedriver "virtue signaling" og ikke faktisk tror det de sier.

Hvem vet.

Anonymkode: 4b4f9...e11

• Liker 1
Skrevet

Jeg har alltid døra låst, uansett hvor jeg bor. Ikke fordi jeg tror folk vil komme ramlende inn, men jeg ser ingen grunn til å la være. Jeg bruker sikkerhetssele og refleks, har forsikringer og røykvarsel - en del ting gjør man for sikkerhets skyld og håper at det egentlig ikke er nødvendig.

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid låst døra i alle boliger. 

Anonymkode: bc8a4...670

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid døra låst.

Anonymkode: d9da8...82f

AnonymBruker
Skrevet

Har autolås på døren min og det er uavhengig om hovedinngangen er låst eller ikke. Flere av naboene mine har fått byttet lås løpet av corona tiden. 

Anonymkode: a2071...877

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid låst døra uansett om jeg har bodd i leilighet eller enebolig. Er ikke et alternativ å la den stå åpen, kun om jeg forventer besøk så låser jeg opp rett før de kommer.

Anonymkode: 28374...a3e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Elaborer.

Hva mener du egentlig her? 
https://naob.no/ordbok/elaborere

Anonymkode: fe24d...436

• Liker 2
Annonse
Skrevet

Ja, alltid. Har dette uavhengig av hvir jeg bor.

• Liker 1
Skrevet

Jeg låser alltid døra uansett. Samboeren min derimot, er fra "bøgda" og er skikkelig sløv på å låse, han er ikke vant til det. Vi bor sentralt. 

AnonymBruker
Skrevet

Låste døra da jeg bodde i blokk sentralt i Oslo og låser døra nå som jeg bor på en liten øy med et par hundre innbyggere.

Anonymkode: aef43...824

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Grenser og murer er rasistiske. Jeg har åpen dør alltid for jeg er ikke rasist. 

Men synes det er merkelig at alle anti-rasister på tross av at de er for fri flyt av mennesker, alltid låser sine egne dører så ingen kan komme inn til "dres" område.

Nesten så en kan mistenke at de bare bedriver "virtue signaling" og ikke faktisk tror det de sier.

Hvem vet.

Anonymkode: 4b4f9...e11

Samme her.

Jeg har mistet mye fordi jeg er anti-rasist. Har blitt frastjålet bil, sykkel, sko, klær, krem, dokumenter. Men jeg har hørt at man skal regne med svinn, fordi ... vet ikke? Har også blitt slått ned noen ganger og fratatt mobil-telefon.

Til slutt ble forsikringsselskapet "sur" på meg.

Men da sa jeg bare at jeg var anti-rasist og at jeg var for åpenhet, tillit og toleranse, raushet, etc, etc, etc.

Da sa de "aaw, en ekte helgen. Du skal selvfølgelig få betalt dobbelt så mye tilbake, i forhold til de normale satsene".

Da sa jeg at det skulle da bare mangle. Jeg er idealist og jobber for en god sak.

Anonymkode: 74926...3df

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva mener du egentlig her? 
https://naob.no/ordbok/elaborere

Anonymkode: fe24d...436

Han mener at han har Ebola.

Anonymkode: 74926...3df

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...