AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #1 Skrevet 28. mars 2021 Lurer på om det faktisk er tilfellet at andre foreldre ser ned på barn med klær fra bla. Cubus, H&M osv? Mine barn får klær hovedsakelig fra disse butikkene. Ytterklær er gjerne Stormberg eller Skogstad. jeg kjøper mye klær derfra selv også. Har god økonomi, 2 mill pluss i årsinntekt. Er bare ikke interessert i å bruke mye penger på klær. De fleste andre barn jeg treffer går jo også med klær fra disse butikkene, så lurer litt på hvem den eksklusive gruppen er som ser ned på disse barna. Om noen. Anonymkode: 879b0...58e 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #2 Skrevet 28. mars 2021 Bor på bygda, og her er det heller stas å gå med slike klær. 4 timer til nærmeste by og h&m🤣🤣🤣 Anonymkode: e27ed...5e6 18
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #3 Skrevet 28. mars 2021 Nei. Men må innrømme at jeg grøsser litt inni meg når jeg ser barn går med merch-klær... Anonymkode: d8889...a6d 5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #4 Skrevet 28. mars 2021 Just now, AnonymBruker said: Nei. Men må innrømme at jeg grøsser litt inni meg når jeg ser barn går med merch-klær... Anonymkode: d8889...a6d Hva er det? Anonymkode: ce324...758 6
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #5 Skrevet 28. mars 2021 Hvor har du det fra at noen ser ned på slikt? Altså, det finnes garantert folk som ser ned på ALT MULIG, fra klærne du og familien går i, til bilen dere kjøre , til huset og interiøret og maten dere spiser eller treningsøktene dere gjør. Jeg kunne fortsatt i det uendelige. Heldigvis er disse folkene i mindretall og uansett er det bare å drite i hva de mener og tenker og tror! Er du fornøyd med det? Eller dømmer du deg selv for å kle barna i slike klesplagg? Jeg går utifra at ditt svar er nei på sistnevnte spørsmål og da sier jeg smil og vær glad ❤️😄 Jeg dømmer deg i alle fall ikke og flesteparten gjør heller ikke det. Gi faen i de få som eventuelt gjør Anonymkode: e13b8...3ce 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #6 Skrevet 28. mars 2021 Nei, vi er som deg, har god råd men ønsker ikke å bruke mer enn nødvendig på klær dem vokser fort ut av og blir lei. Sko, jakker, skiklær etc, kjøper vi dyre da vi ønsker god kvalitet på dem. Da går det i viking, ecco, bergans etc. Gucci, chanel etc kunne aldri falt meg inn å kjøpe til dem. Anonymkode: 437dc...719 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #7 Skrevet 28. mars 2021 De er jo lavere enn meg, så jeg ser jo ned på de. Men ikke på grunn av klærne. Anonymkode: bc4c5...953 12
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #8 Skrevet 28. mars 2021 Ahahaha selvfølgelig ikke! Jeg ser mer ned på dem som er altfor opptatt av klesmerker og tror at dyre klær gjør dem til bedre mennesker Anonymkode: 29c23...d22 9
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #9 Skrevet 28. mars 2021 Ja, jeg vet ikke, jeg. Men da jeg var sånn 12 år lo jeg meg i hjel av Cubus-klær. CUBUS, HAHAHAHAHAHAH! Og jeg hadde ikke fine klær engang. Men det var morsomt. I så fall hvis jeg handler noe på Cubus må det ikke stinke Cubus. Mye Cubusklær kan du se er fra Cubus bare i løpet av 1-2 sek. Anonymkode: 33443...748 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #10 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er det? Anonymkode: ce324...758 Klær med motiver fra f.eks disney filmer, av band, kjente tv-figurer osv. Anonymkode: d8889...a6d
lillevill Skrevet 28. mars 2021 #11 Skrevet 28. mars 2021 Man ser ikke ned på barn. Hvem gjør det da? Ja, de er lave, med det er ikke poenget. De er jo barn. 6
lillevill Skrevet 28. mars 2021 #12 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Klær med motiver fra f.eks disney filmer, av band, kjente tv-figurer osv. Anonymkode: d8889...a6d Kansje jenta synes genseren sin med disney prinsesser er den fineste hun har. Tenk å se ned å et barn for den grunnen.. 24
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #13 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lurer på om det faktisk er tilfellet at andre foreldre ser ned på barn med klær fra bla. Cubus, H&M osv? Mine barn får klær hovedsakelig fra disse butikkene. Ytterklær er gjerne Stormberg eller Skogstad. jeg kjøper mye klær derfra selv også. Har god økonomi, 2 mill pluss i årsinntekt. Er bare ikke interessert i å bruke mye penger på klær. De fleste andre barn jeg treffer går jo også med klær fra disse butikkene, så lurer litt på hvem den eksklusive gruppen er som ser ned på disse barna. Om noen. Anonymkode: 879b0...58e Er i samme situasjon som deg, og mine barn går mest i Lindex/nameit/reflex, fordi det er butikkene som er nærmest og har klær som holder. Faktisk er nameit dårligst kvalitet av disse etter min mening, men kanskje best passform (bukser til gutter særlig). Ytterdresser er fra Reima, men kun fordi jeg leste en test før vi kjøpte første dressen, og var fornøyd så har fortsatt med det. Årets vinterjakke til ungste var arvet og fra HM! Synes synd på barn med dårlig yttertøy, og skittent innetøy/dårlig lukt/hygiene. Synes merkeklær med synlig logo til barn (og voksne) er latterlig. Anonymkode: 8cf26...051 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #14 Skrevet 28. mars 2021 Og hva er greia med at enkelte som handler på disse lavpriskjede-butikkene gjerne må påpeke at de har veldig god råd? Som om de som ansees som fattige alltid har et ønske om å handle dyre merker og så man motbevise det? For å påpeke hvor gode verdier man har? Spiller ingen rolle!! Anonymkode: d8889...a6d 12
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #15 Skrevet 28. mars 2021 Voksne, oppgående mennesker ser vel ikke ned på barn pga klær? Anonymkode: a1779...787 5
Gjest ti10 Skrevet 28. mars 2021 #16 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Klær med motiver fra f.eks disney filmer, av band, kjente tv-figurer osv. Anonymkode: d8889...a6d Det er jo sånt unger synes er kjempestas! Det må man vel kunne unne ungene å gjøre. Jeg går ikke akkurat selv med T-skjorte med motiv fra favorittfilmen min, men unger synes jo det er så kjekt med Paw Patrol, Frost, katter og hunder og gud vet hva. Det gjorde jeg også da jeg var liten. En liten ting for oss voksne som betyr så mye for ungene!
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #17 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, jeg vet ikke, jeg. Men da jeg var sånn 12 år lo jeg meg i hjel av Cubus-klær. CUBUS, HAHAHAHAHAHAH! Og jeg hadde ikke fine klær engang. Men det var morsomt. I så fall hvis jeg handler noe på Cubus må det ikke stinke Cubus. Mye Cubusklær kan du se er fra Cubus bare i løpet av 1-2 sek. Anonymkode: 33443...748 Hm, hvordan ser du det er fra Cubus på 1-2 sek? Folk som ler av cubusklær burde få stygge vorter resten av livet:) Anonymkode: 906ac...3de 13
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #18 Skrevet 28. mars 2021 Jeg er ganske sikker på at det har vært en tråd om dette tidligere, der det ble poengtert at vedkommende selv hadde god råd. Er poenget å fortelle hvor økonomisk man er, fordi om man har mer enn nok penger? Hadde jeg hatt god råd, så ville jeg faktisk kjøpt dyrere klær. Rett og slett fordi de varer lengre og kan gå i arv. Anonymkode: b3555...f2f 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #19 Skrevet 28. mars 2021 Jeg ser absolutt ikke ned på barn med kjedebutikk-klær! Tenker det er fornuftig å bruke slike klær for barn som er i stadig vekst. De trenger jo nye størrelser nesten konstant og da er det tullete å skulle kjøpe unødvendig dyrt. Selv har vi masse fra kjedene - spesielt som leke/skoleklær. Uteklær bruker vi gjerne litt mer penger på, men erfaringen der er også at Polarn er bedre enn f.eks Bergans og Reima.. Selv om Bergans nesten har dobbel pris for utedress.. Barna mine har også noe merkeklær, men da er det ting som brukes til pent og som kan vokse litt i. Dømmer ikke de som kjøper merkeklær til barna sine heller. Det får være deres sak. Men kan kanskje trekke litt på smilebåndet i de tilfellene jeg mistenker at merket i seg selv er viktigere enn komfort for barnet.. Anonymkode: 38b96...06a 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #20 Skrevet 28. mars 2021 Nei men jeg kjøper ikke klær der til mitt barn Anonymkode: e042e...8c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå