AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #1 Skrevet 28. mars 2021 Heisan, Vi er et forelset ung samboer som har hatt et magisk sexliv i mange år. Nå i det siste har vi fantasert om å ha sex med en voksen kvinne på treiåring da min samboer vil ha det med en som har nok erfaring, og kan gjøre det på et treygt måte. Hvodan får vi til? Til dere damer har hatt trekatsex med ung par, hvordan fungere dette? Takk på forhånd Anonymkode: acb6e...d2e
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #2 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): dere damer har hatt trekatsex med ung par, hvordan fungere dette? Helt ærlig? Vil tro du må bortpå meget sære damer, for å oppleve noe sånt. Kan virkelig ikke se for meg at en normal oppegående dame velger trekant med et ungt par. Anonymkode: 7d518...5e7 1
Påkrevd Skrevet 28. mars 2021 #3 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Helt ærlig? Vil tro du må bortpå meget sære damer, for å oppleve noe sånt. Kan virkelig ikke se for meg at en normal oppegående dame velger trekant med et ungt par. Anonymkode: 7d518...5e7 Øynene dine har nok vært lukket for visse sider av livet. Du skulle bare visst😉 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #4 Skrevet 28. mars 2021 Påkrevd skrev (Akkurat nå): Øynene dine har nok vært lukket for visse sider av livet. Du skulle bare visst😉 Ikke egentlig nei. Tror heller vi bedømmer normal og oppegående litt ulikt.. Anonymkode: 7d518...5e7
Påkrevd Skrevet 28. mars 2021 #5 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke egentlig nei. Tror heller vi bedømmer normal og oppegående litt ulikt.. Anonymkode: 7d518...5e7 Hvordan betrakter du egentlig en som liker trekantsex som ikke oppegående? Eller spurt på en annen måte, hvordan skal man oppføre seg seksuelt for å kategoriseres som et oppegående menneske? 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #6 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Helt ærlig? Vil tro du må bortpå meget sære damer, for å oppleve noe sånt. Kan virkelig ikke se for meg at en normal oppegående dame velger trekant med et ungt par. Anonymkode: 7d518...5e7 På hvilken måte er man ikke normal eller oppegående da mener du ? Hva er egentlig galt med dette ? Anonymkode: cbf7b...485 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #7 Skrevet 29. mars 2021 Jeg er i 40 årene og erfaren med trekant. KKM. Jeg hadde ikke ønsket det med mye yngre par, fordi jeg ikke er seksuelt tiltrukket til mennesker mye yngre enn meg selv. Det føles for min del unaturlig. Anonymkode: 4b266...061
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå