AndersenG Skrevet 28. mars 2021 #1 Skrevet 28. mars 2021 Merkelig følelse. En dame jeg stod i med (begge var single) for 15 år siden er død. Ikke sett henne siden vi tok en kaffe i 2008. Hun var 20 år eldre enn meg (jeg var 30 da vi begynte). Jeg kjenner jeg er trist, selv om det er lenge siden. Både vemodig for det som var, og trist fordi jeg aldri får se henne igjen. Tenker også på familien hennes, selvsagt. Men jeg er også glad for det vi hadde sammen seksuelt. Hun nyskilt og ute etter sex med en ynge fyr. Jeg single og nysgjerrig på en moden kvinne. 1
draug 75 Skrevet 28. mars 2021 #3 Skrevet 28. mars 2021 Jeg synes ikke det er rart. Kan i grunnen forstå det. Sorgen, vemodet... det spesielle med der er at du ikke har noen steder å gå med det. 1
Gjest Alterego666 Skrevet 28. mars 2021 #4 Skrevet 28. mars 2021 Det er lett å se en sorg her. Riktignok jadde dere en flyktig relasjon, men hun var antakelig samtidig en milepæl i livet ditt. Kondolerer.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #5 Skrevet 28. mars 2021 Kjærligheten til mennesker som har vært en viktig del av livet ditt er naturlig. Det at du fikk være deg selv med denne kvinnen tar du med deg videre i livet. Derfor vil hun alltid være en del av din identitet, som menneske, seksuelt vesen og som partner. Så oppi all sorg, husk at de gode tankene kan fylle tomrommet, og savnet, du kjenner. Anonymkode: aa426...92d 3
Gjest irkan90 Skrevet 28. mars 2021 #6 Skrevet 28. mars 2021 Leit å høre. Jeg hadde nok reagert på samme måte som deg. Kondolerer!
AndersenG Skrevet 28. mars 2021 Forfatter #7 Skrevet 28. mars 2021 draug 75 skrev (53 minutter siden): Jeg synes ikke det er rart. Kan i grunnen forstå det. Sorgen, vemodet... det spesielle med der er at du ikke har noen steder å gå med det. Nemlig. Velig få vet om hva vi drev med, bortsett fra søsteren hennes.
AndersenG Skrevet 28. mars 2021 Forfatter #8 Skrevet 28. mars 2021 Alterego666 skrev (41 minutter siden): Det er lett å se en sorg her. Riktignok jadde dere en flyktig relasjon, men hun var antakelig samtidig en milepæl i livet ditt. Kondolerer. Ja. Det er sant. Og det var jo litt ekstra spennende med aldersforskjellen.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #9 Skrevet 28. mars 2021 Er ikke dette postet i feil underforum? Anonymkode: 016f4...547
AndersenG Skrevet 28. mars 2021 Forfatter #10 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er ikke dette postet i feil underforum? Anonymkode: 016f4...547 tja
AndersenG Skrevet 28. mars 2021 Forfatter #11 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kjærligheten til mennesker som har vært en viktig del av livet ditt er naturlig. Det at du fikk være deg selv med denne kvinnen tar du med deg videre i livet. Derfor vil hun alltid være en del av din identitet, som menneske, seksuelt vesen og som partner. Så oppi all sorg, husk at de gode tankene kan fylle tomrommet, og savnet, du kjenner. Anonymkode: aa426...92d Takk! må kanskje slutte og fantasere om henne nå. hun var nydelig på alle mulige måter. men det var 20 år mellom oss. ellers kunne det kanskje ha blitt noe mellom oss.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #12 Skrevet 28. mars 2021 Føler noe av det samme som deg. Min første forelskelse er død. Død for snart 10 år siden. Vi rakk å oppleve ett par fine ting som ingen andre visste noe om. Altså seksuelt. Ble så trist når jeg fikk høre han ble borte. Hjertet mitt falt helt ned i magen og jeg kjenner sorgen knytter seg enda. Føles som igår de tingene som skjedde mellom oss. Glemmer han aldri. Et viktig kapittel i mitt liv som tas med meg videre for alltid. Anonymkode: c278a...e7b 2
Bamseklemmer Skrevet 29. mars 2021 #13 Skrevet 29. mars 2021 Føler med deg og jeg kjenner på det samme... Venninna til mora mi, hun var ca 50 og jeg var 22 år. Vi var hemmelige knullevenner og hverandres sikkerstikk i over 6 år. Hun lærte meg opp til å bli en gentlemann. Hun er nok årsaken for at jeg har respekt og er så glad i kvinner i dag. Hun er med meg overalt, og dukker opp når jeg har sex som en slags sexgudinne❤️ Jeg bruke å legge en rose på baksiden av gravsteinen hennes, jeg er sikker på at hun ser meg😇 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #14 Skrevet 29. mars 2021 Sorg er uttrykk for kjærlighet 🌷 Bær henne med deg som din hemmelige diamant i livet ♥️ Min hemmelige elsker ( og kjærlighet), langt eldre enn meg ,,, er nå i livets siste fase. Ingen jeg kan snakke med det om ...han har også kone. Selv om det er mange år siden vi var intime, så er han min glede , kun for meg! Anonymkode: 9a97d...ecb 3
AndersenG Skrevet 1. april 2021 Forfatter #15 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (På 29.3.2021 den 9.07): Sorg er uttrykk for kjærlighet 🌷 Bær henne med deg som din hemmelige diamant i livet ♥️ Min hemmelige elsker ( og kjærlighet), langt eldre enn meg ,,, er nå i livets siste fase. Ingen jeg kan snakke med det om ...han har også kone. Selv om det er mange år siden vi var intime, så er han min glede , kun for meg! Anonymkode: 9a97d...ecb Takk! Hun jeg lå med var singel, jeg likeså. var en fin opplevelse.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #16 Skrevet 1. april 2021 AnonymBruker skrev (På 29.3.2021 den 9.07): Sorg er uttrykk for kjærlighet 🌷 Bær henne med deg som din hemmelige diamant i livet ♥️ Min hemmelige elsker ( og kjærlighet), langt eldre enn meg ,,, er nå i livets siste fase. Ingen jeg kan snakke med det om ...han har også kone. Selv om det er mange år siden vi var intime, så er han min glede , kun for meg! Anonymkode: 9a97d...ecb Livets siste fase som syk eller pga. alderdom? 😥 Anonymkode: f53b5...bbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå