Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg oppdaget da jeg skulle gå inn på en tråd at den var slettet. Jeg forstår ikke hvorfor.

Har du opplevd å få en tråd slettet?

Hvorfor blir tråder slettet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke som jeg kan komme på i farten. Men det var en tråd som dreide seg om Joe Biden som snublet opp trappen til flyet som bare forsvant i løse luften. Hvorfor aner jeg ikke.. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ja, to ganger begge trådene var linket til Human Rights Service, spurte moderator hvorfor de ble slettet fikk aldri noe svar. 

Skrevet

Føler at mange morsomme tråder bare forsvinner fra KG

Når jeg sjekker reglene her på forumet så kan jeg ikke se hva som er blitt brutt i tråden som er fjernet

Jeg har forstått at man skal være for vaksine og mot Trump på KG.

Fungerer KG sånn at alle skal mene det samme?

• Liker 1
Skrevet

Hei! Tråder blir slettet dersom hovedinnlegget bryter med forumets regler. 

Tråder kan også bli midlertidig skjult for moderering og/eller vurdering. Oversikt over tråder som er midlertidig skjult finner du her

Perelandra, mod. 

• Liker 3
Skrevet
Perelandra skrev (1 time siden):

Hei! Tråder blir slettet dersom hovedinnlegget bryter med forumets regler. 

Tråder kan også bli midlertidig skjult for moderering og/eller vurdering. Oversikt over tråder som er midlertidig skjult finner du her

Perelandra, mod. 

Hei,

jeg gikk inn på lenken og fant ikke noe mer info enn bildet nederst viser.

Jeg vet ikke hvorfor tråden er slettet, har ikke brutt noen av forumet sine regler. Jeg har heller ikke diskutert sensitive temaer eller korona. Ingen person angrep.

Jeg gidder ikke å delta i et forum hvor moderatorene fjerner tråder som ikke har brutt NOEN av forumet sine regler. Hvis jeg hadde brutt et av forumet sine regler så ville det vært enkelt og sagt brudd på regel 4. Men i dette tilfellet så er nok det umulig siden jeg ikke har brutt noen regler.

Nå forstår jeg hvorfor det er så mange gode bidragsytere til forumet som bare forsvinner.

Kan dere slette profilen min og all data dere har lagret om meg?

Hvorfor kan man ikke slette konto og kreve innsyn selv. GDPR gjelder for KG også

Dette blir for dumt.

Takk for meg

bilde.thumb.png.2b455489b8cda17482f4be86ebf67bc5.png

• Liker 4
Skrevet

Dette var profilen min

bilde.thumb.png.fb676b875b7ecdf031a7e2685f0a5126.png

Skrevet

Fikk slettet innlegg en gang her inne pga overskriften,  skjønte ikke helt poenget, men fikk rydda opp sammen med en moderator,  så no problem 

Skrevet
lsklars skrev (Akkurat nå):

Fikk slettet innlegg en gang her inne pga overskriften,  skjønte ikke helt poenget, men fikk rydda opp sammen med en moderator,  så no problem 

Jeg har ikke fått svar. Tror ikke de kommer til å svare fordi de ikke kan vise til regelbrudd.

Virker som om det er en gjeng her inne på KG som roper troll hver gang de ikke liker en tråd og så blir den slettet. Hvis moderatorene tar seg tid til å slette en tråd kunne de ha skrevet hvilken regel de mener er brutt.

Jeg er ikke noe glad i Trump, men alle tråder som har vært for Trump blir slettet. Hele KG ender opp som et ekko kammer hvor alle mener det samme. Dette er den siste tråden jeg deltar i

• Liker 2
Skrevet
SuperVandreren skrev (7 minutter siden):

Jeg har ikke fått svar. Tror ikke de kommer til å svare fordi de ikke kan vise til regelbrudd.

Virker som om det er en gjeng her inne på KG som roper troll hver gang de ikke liker en tråd og så blir den slettet. Hvis moderatorene tar seg tid til å slette en tråd kunne de ha skrevet hvilken regel de mener er brutt.

Jeg er ikke noe glad i Trump, men alle tråder som har vært for Trump blir slettet. Hele KG ender opp som et ekko kammer hvor alle mener det samme. Dette er den siste tråden jeg deltar i

Du må være klar over at det er VELDIG MANGE netttroll her på KG.  De skriver først og fremst for å provosere som gjerne handler om følgende:

- Ikke-vestlig innvandrere

- Uføre

- Muslimer

- Utroskap

- Fremhever tidsaktuelle temaer på slik måte som provoserer, f.eks. håndtering av korona.

Det er fult lovlig å skrive kritiske innlegg om disse temaene, da må det være saklig. Altså at det skal ikke være skrevet for å framprovosere andre på forumet. Dessverre er det ofte tilfelle. 

• Liker 2
Skrevet
SuperVandreren skrev (24 minutter siden):

Dette var profilen min

bilde.thumb.png.fb676b875b7ecdf031a7e2685f0a5126.png

Du ble medlem for 8 dager siden, og har klart å få full oversikt over hvilke tråder som slettes og hvilke brukere som forsvinner. Meget imponerende! 👏🏻👏🏻

• Liker 1
Skrevet

Fikk kontakt ganske kjapt med en moderator og vi samarbeidet om ny overskrift, og tråden kom ut igjen 

Bra service 

• Liker 1
Skrevet

Hei

Hva heter tråden? Så kan jeg eller en i teamet hjelpe deg til å finne ut av årsaken til hvorfor tråden er slettet. 

- Matas, mod. 

• Liker 4
Skrevet
SuperVandreren skrev (På 28.3.2021 den 12.14):

Føler at mange morsomme tråder bare forsvinner fra KG

Når jeg sjekker reglene her på forumet så kan jeg ikke se hva som er blitt brutt i tråden som er fjernet

Jeg har forstått at man skal være for vaksine og mot Trump på KG.

Fungerer KG sånn at alle skal mene det samme?

Noe sånt. Jeg vet ikke hva de prøver å få dette forumet til å bli. Det går over stokk og stein. Det burde blitt vurdert om det som skjer her inne er så lurt. Får følelsen av at det er så mange ustabile her, at det minner om lukket avdeling hvor en må stryke alle medhårs. En må veie sine ord så ingen tar det personlig. 

Tråder blir slettet og brukere blir "suspendert" over en lav sko. De som tar litt plass og ikke går under radaren vel og merke. En blir et uromoment som andre ikke takler.

Men det er heldigvis de oppegående folka her. 

• Liker 3
Skrevet
Catalina Culès skrev (På 28.3.2021 den 12.11):

Ja, to ganger begge trådene var linket til Human Rights Service, spurte moderator hvorfor de ble slettet fikk aldri noe svar. 

Du sier ting som er i gråsonen for hva du har lov til å ytre her på forumet. Jeg tipper nok at du allerede er rapportert til Ervin Kohn og PST. En dag må du stå til ansvar for hva du har ytret og be om unnskyldning. Du har også vanæret profeten Muhammed sli jeg ser det.

Skrevet
Hulderen skrev (På 28.3.2021 den 14.13):

Du ble medlem for 8 dager siden, og har klart å få full oversikt over hvilke tråder som slettes og hvilke brukere som forsvinner. Meget imponerende! 👏🏻👏🏻

man kan lese tråder uten å være medlem?

Jeg forstår ikke hva du mener

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...