Gå til innhold

Kvinne som er veldig glad i analsex, men aldri prøvd stor penis

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er egentlig problemet. Jeg foretrekker analsex, men har nå møtt en fyr med veldig stor penis. Og jeg er usikker på om det i det hele tatt går? Eller er det bare å varme godt opp og bruke glidemiddel?

vanligvis trenger jeg ikke glidemiddel, såfremt jeg er våt nok fremme

Anonymkode: 1ce49...b36

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Det virker som om du har gode forutsetninger, men det er bare én måte å finne det ut på.

AnonymBruker
Skrevet

Analsex med middels/liten er superdigg, men jeg har aldri klart å nyte analsex med stor penis. Det blir ikke det samme. 

Anonymkode: b566e...cf1

• Liker 2
Skrevet

Personlig synes jeg litt større er bedre. Bruker godt med glidemiddel og en god oppvarming så går det helt fint

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvorfor er det så godt med analsex?

Anonymkode: 00afc...e3a

Det gir nytelse

Skrevet

Seksuell nytelse

Man må prøve det selv for å forstå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og hvor møtte du han? Tinder? 

Mitt råd er: ikke gjør det, med mindre du vil bli totalt ødelagt der nede og husk at man blir videre i vagina av analsex. Så er som å ødelegge hele underlivet sitt. Men, din kropp, ditt liv. Å måtte operere analen for å reparere den etterpå er meget smertefullt og komplisert... 

Anonymkode: a497d...133

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel strengt tatt ikke kuken hans som avgjør hvor bra analsexen blir, men hvor flink han er til å ta i mot det du har å komme med :) 

Anonymkode: 3bb54...95d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hva slags nytelse? Hvordan er det annerledes enn vaginal sex?

Anonymkode: 00afc...e3a

Mye mer intenst.

Samboer har stor penis og jeg hadde aldri prøvd analsex med noen andre før ham, men det gikk egentlig helt fint første gang. Man må ta seg god tid og bruke mye glid, men det var ikke noe problem.

Anonymkode: 13c7c...9f0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Det er egentlig problemet. Jeg foretrekker analsex, men har nå møtt en fyr med veldig stor penis. Og jeg er usikker på om det i det hele tatt går? Eller er det bare å varme godt opp og bruke glidemiddel?

vanligvis trenger jeg ikke glidemiddel, såfremt jeg er våt nok fremme

Anonymkode: 1ce49...b36

Er du mann eller kvinne. 

Erfaren hetro med penis som har 2,5 normal størrelse i volum. 

Anonymkode: 578a2...86e

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min har ca 18 cm lang, og den er tykk også. Noen ganger klarer jeg ikke få det til, andre dager går det bra. Vet ikke hvorfor det er så forskjellig fra gang til gang. Så er bare å prøve.

Anonymkode: 71481...8b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mye mer intenst.

Samboer har stor penis og jeg hadde aldri prøvd analsex med noen andre før ham, men det gikk egentlig helt fint første gang. Man må ta seg god tid og bruke mye glid, men det var ikke noe problem.

Anonymkode: 13c7c...9f0

Som mann har jeg samme erfaring med samboer. Hun hadde kun prøvd dette med X, som og hadde den minste av alle hun har hatt sex med. Hun kom aldri med han vaginalt eller analt. Han kom vist etter kun kort tid, og ante nada om kvinnekroppen.

Med min store kommer hun så sterkt med at hun ikke klarer å gå rett etter analsex. Orgasmen går gjennom hele kroppen og særlig nedover i beina. 

Anal sex sammen med klitoris stimulering setter henne helt ut. Mer en de vanlige 5 minuttene hun trenger etter en serie med orgasme(r).

Tenker oxtocin rushet er avhengighetsskapende, hun vil gjerne ha mer når rumpa kommer seg etter noen dager. Som D person gir jeg henne dette kun når hun er på det kåteste i måneden. Da blir det som en gave hun setter ekstra pris på. Vanlig samleie oftere. Men ulempen med stor er at hun og etter banlig samleie trenger et par dager for å ikke være øm og ha energi til å føle at orgadmene kommer på en lang rekke. 

Så analsex er for oss en fin ting der særlig hun har høy nytelse. For meg kjennes det ut som å knulle en O ring, pgs tykkelsen. Så reint egoistisk er musa best, selv om den til tider kan være litt lite dyp for mine 23cm. Det er ikke en begrensning under analsex.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Som mann har jeg samme erfaring med samboer. Hun hadde kun prøvd dette med X, som og hadde den minste av alle hun har hatt sex med. Hun kom aldri med han vaginalt eller analt. Han kom vist etter kun kort tid, og ante nada om kvinnekroppen.

Med min store kommer hun så sterkt med at hun ikke klarer å gå rett etter analsex. Orgasmen går gjennom hele kroppen og særlig nedover i beina. 

Anal sex sammen med klitoris stimulering setter henne helt ut. Mer en de vanlige 5 minuttene hun trenger etter en serie med orgasme(r).

Tenker oxtocin rushet er avhengighetsskapende, hun vil gjerne ha mer når rumpa kommer seg etter noen dager. Som D person gir jeg henne dette kun når hun er på det kåteste i måneden. Da blir det som en gave hun setter ekstra pris på. Vanlig samleie oftere. Men ulempen med stor er at hun og etter banlig samleie trenger et par dager for å ikke være øm og ha energi til å føle at orgadmene kommer på en lang rekke. 

Så analsex er for oss en fin ting der særlig hun har høy nytelse. For meg kjennes det ut som å knulle en O ring, pgs tykkelsen. Så reint egoistisk er musa best, selv om den til tider kan være litt lite dyp for mine 23cm. Det er ikke en begrensning under analsex.

Oh lord. Her mangler det bare at du omgjør eksen hennes sine centimetre til millimetre, og dine egne centimetre til metre...

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
Milky skrev (2 timer siden):

Personlig synes jeg litt større er bedre. Bruker godt med glidemiddel og en god oppvarming så går det helt fint

Enig.

En stor penis bak (og foran) er så hinsides mye bedre enn en liten. De store gutta er som regel også best i senga da de har mye selvtillit, utholdenhet og knuller deg deilig gjennom flere orgasmer.

Anonymkode: 187cd...635

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og hvor møtte du han? Tinder? 

Mitt råd er: ikke gjør det, med mindre du vil bli totalt ødelagt der nede og husk at man blir videre i vagina av analsex. Så er som å ødelegge hele underlivet sitt. Men, din kropp, ditt liv. Å måtte operere analen for å reparere den etterpå er meget smertefullt og komplisert... 

Anonymkode: a497d...133

Man blir ikke videre i underlivet av analsex. 🤣 Man kan trene underlivsmusklene vet du.

Var det presten i din lokale kirke som fortalte deg det eller?

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Mannfolk med stor penis er best i senga, nettopp fordi de er interessert i sex og å gi nytelse. De vet de kan gi de fleste damer uforglemmelige sexseanser og det gir dem lyst til å gjøre det også. 

De små gutta styrer så fælt med tunge og fingre. Eller de har gitt opp sex og gidder ikke engang gjøre såpass... slik du beskriver...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannfolk med stor penis er best i senga, nettopp fordi de er interessert i sex og å gi nytelse. De vet de kan gi de fleste damer uforglemmelige sexseanser og det gir dem lyst til å gjøre det også. 

De små gutta styrer så fælt med tunge og fingre. Eller de har gitt opp sex og gidder ikke engang gjøre såpass... slik du beskriver...

Takk, med stor har en lært seg at for at kvinner skal nyte potensialet i størrelsen, så må en bidra til at hun er klar. Som mann havner jeg oftest i lengre seksuelle relasjoner, og trives best med seksuelt trygge og lykkelige kvinner. Man sover som man reder. Man høster som man sår. Det samme gjelder sex. 

AnonymBruker
Skrevet

Oh lord. Her mangler det bare at du omgjør eksen hennes sine centimetre til millimetre, og dine egne centimetre til metre...

Hvorfor det? Når hun beskriver X en som liten, så er det hennes oppfatning. Ikke noe jeg har erfart. 

Jeg vet og at med lite så er jo det subjektivt ofte sett opp mot andre erfaringer. Sånn sett er han nok mer enn adekvat for andre. Min samboers preferanser må en leve med. Hun er nok mer sizequeen nå enn hun var før. Jeg er såpass trygg at det kan jeg fint leve med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor det?

Fordi hadde du hatt noen som helst peiling på damer, så hadde du uttalt deg på en helt annen måte. Det samme gjelder den andre personen som tror at størrelse gjør menn bedre i senga.

Omtrent all erfaring jeg har hørt om fra kvinner, er omvendt. Stor kuk medfører latskap som igjen gjør at sexlivet varer kortere. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Analsex med middels/liten er superdigg, men jeg har aldri klart å nyte analsex med stor penis. Det blir ikke det samme. 

Anonymkode: b566e...cf1

Enig

Anonymkode: 37d2a...ac0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...