AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #1 Skrevet 28. mars 2021 Hei! Vi flyttet inn i hus for ett par år siden, og i år skal Hagen gjøres noe med. Vi har stor hage som er relativt overgrodd. Kommer ikke til å ha noe særlig blomster, men tenker mest mulig lettstelt. Har noen busker og ett par blomsterbed. Men hva trenger jeg av utstyr? Hva MÅ jeg ha, og hva er mer greit å ha? Vi har egentlig ingenting. Det jeg tenker jeg må ha er kantklipper og hagesaks, men må jo være mer? Anonymkode: 250e6...df2
newman01 Skrevet 28. mars 2021 #2 Skrevet 28. mars 2021 Stor spade, liten spade, blomsterspade. Hekkesaks om du har busker som må beskjæres. Kantklipper på batteri er lurt. Gressklipper. Vannkanne, vannspreder, god hageslange med opptrekksfunksjon (Gardena sin veggmonterte er bra). Rake er lurt. Bøtte til å ha jord i. En beholder for å frakte rester etter hagestell (sammenleggbare bøtter er fint, tar ikke så stor plass. Trillebår. Når man først er i gang bør man vurdere høyttrykksspyler. Kjekt for å rense steinheller og vaske bil. Kost må man ha for å vaske terrassen. Pumpesprøyte til Roundup om man skal renske ugress i plenen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå