Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Jeg har nå slått av varsler på enkelte grupper i snapchat, da jeg egentlig ønsker å konsentrere meg om mitt eget liv, og ikke få alt det som de andre gjør opp i trynet hele tida. Jeg er den eneste i min gjeng som er "alene", og til tider kan det være krevende å få snap av vennegjengen som leker med barnet sitt, samoere, flotte hytter etc. etc . Mener ikke å være sjalu - men føler at det går veldig mye tid til å se hva alle de andre har. Tror jeg snart er på et fint sted i livet der jeg er trygg i meg sjøl - men allikevel er det lett å kunne sammenligne seg med andre. 

Er jeg smålig som ikke er på snap med vennegjengen? Er det nesten blitt et krav? 

Anonymkode: 73af0...34d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her jeg og på Jodel og ellers er jeg ikke på noe SoMe. Gidder ikke ^^, 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg slettet snap for flere år siden. Beste jeg har gjort, bare mas. Har fb, tiktok og jodel. 

Anonymkode: 375c6...e27

• Liker 1
Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hei, 

Jeg har nå slått av varsler på enkelte grupper i snapchat, da jeg egentlig ønsker å konsentrere meg om mitt eget liv, og ikke få alt det som de andre gjør opp i trynet hele tida. Jeg er den eneste i min gjeng som er "alene", og til tider kan det være krevende å få snap av vennegjengen som leker med barnet sitt, samoere, flotte hytter etc. etc . Mener ikke å være sjalu - men føler at det går veldig mye tid til å se hva alle de andre har. Tror jeg snart er på et fint sted i livet der jeg er trygg i meg sjøl - men allikevel er det lett å kunne sammenligne seg med andre. 

Er jeg smålig som ikke er på snap med vennegjengen? Er det nesten blitt et krav? 

Anonymkode: 73af0...34d

Er aldri på snap jeg og har det helt fint med det

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker stort sett snap. Facebook fordi barnas klassegrupper etc er på face. Og gratulerer folk av høflighet. 

Anonymkode: 7572f...b9f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slettet alt! :) Galskap å bruke tid på dette tullet.

Sms og mms holder fint :) 

Anonymkode: 59b18...21d

• Liker 5
Gjest Lunaris
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har slettet alt! :) Galskap å bruke tid på dette tullet.

Sms og mms holder fint :) 

Galskap faktisk... 

De færreste bruker kun SMS og MMS i dag med mindre du er over 70

Endret av Lunaris
AnonymBruker
Skrevet
Lunaris skrev (34 minutter siden):

Galskap faktisk... 

Javel, hva er poenget med en app når du har dette på tlf fra før? At du kan sende meldinger.

For et dumt utsagn "det færreste bruker sms og mms" 😅  Det er jo en funksjon innebygd i tlf!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nei og nei.

Anonymkode: bfe2d...8c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Masse usikre mennesker på sosiale medier, som higer etter å bli sett og få validert sin eksistens gjennom "likes". Apehjernen styrer. 

Anonymkode: 69d3e...227

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ulempen er jo at du kanskje går glipp av hverdagslig kommunikasjon med vennegjengen din og på den måten blir litt utenfor eller kanskje mindre kontakt enn før. Flere sier kanskje at det bare er å ses, sende SMS eller ringes men så lenge det er deres foretrukkende kommunikasjonsplattform så tror jeg dessverre mange vil oppleve mer avstand. Men noe galt i seg selv gjør du ikke. Det må være deilig å slippe å få det trykket i tryne hele tiden. Jeg opplever faktisk at det har roet seg betraktelig de siste årene sammenlignet med tidligere, Ift. slik eksponering. Varierer kanskje litt fra miljø til miljø da. 

Anonymkode: 74e54...0cc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Lunaris skrev (2 timer siden):

Galskap faktisk... 

Jeg bruker sms og av og til mms. Er i 30-årene.

Anonymkode: 67882...11c

Gjest Lunaris
Skrevet

Masse usikre mennesker på sosiale medier, som higer etter å bli sett og få validert sin eksistens gjennom "likes". Apehjernen styrer. 

Anonymkode: 69d3e...227

Apehjerne er de som fordømmer og er så enkle i mentaliteten at de tror folk legger ut for «likes»...

AnonymBruker
Skrevet

Har snap, face og insta. Bruker snap mest, av med varsler på grupper etc.

Har også alle varsler av på facebook.

Anonymkode: 86401...875

AnonymBruker
Skrevet

Er på snap fb og insta. Fordi jeg liker å holde kontakt med venner, kollegaer og familie. Heller det enn KG og andre sider der en bruker tid på å skrive med anonyme fantasi venner 

Anonymkode: 9ee03...e5a

AnonymBruker
Skrevet

Er på snap fb og insta. Fordi jeg liker å holde kontakt med venner, kollegaer og familie. Heller det enn KG og andre sider der en bruker tid på å skrive med anonyme fantasi venner 

Anonymkode: 9ee03...e5a

....men likevel er du her🤥

Anonymkode: 74a93...f53

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...