AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #1 Skrevet 28. mars 2021 Kjæresten og jeg hadde en kjempestor krangel der han klikket helt på meg. Ting har vært veldig dårlige siden fra før jul og han har vært veldig nedlatende og frekk mot meg, sagt og gjort slemme ting som han senere sa han ikke mente, så har han skubbet meg helt vekk og nektet å snakke med meg, samtidig som han snakket om oss som kjærester. Det var veldig forvirrende, han kunne aldri svare på når jeg spurte hva han trengte eller hva han hadde behov for, han bare snakket om at jeg ikke forstod noe og at han gikk gjennom noe vanskelig. Så i helgen møttes vi og stemninga er til å kna på, jeg kjenner på hele ham at noe er bare feil. Jeg spør om det går bra, om alt er i orden? Han roper "hvorfor skal det ikke være det, leter du etter noe å krangle om så skal du få" og han ga på, med hvor lei han er av at jeg gjør det og det, men alt det han beskyldte meg for er ting HAN gjør mot meg! Jeg prøvde å stoppe ham og roe ned ting for å spørre hvorfor han lyver, men det roet seg ikke. Han fortsatte og han sa "du er så dum at du ikke tar hintet, jeg prøvde jo å få deg til å skjønne at det var slutt". Da mente han at jeg skulle forstått at behandle meg dårlig og samtidig kalle meg kjæreste og si han var glad i meg = slutt. Jeg begynte å gråte og han roet seg, jeg sa at det var urettferdig gjort av ham og at han var en drittsekk. Han sa vi kunne snakke om det senere og kjørte meg hjem, vi sa ingenting på veien og jeg har mer enn noe bare en haug spørsmål, hvorfor hvorfor hvorfor! 😦 Anonymkode: e5971...012
petterm Skrevet 28. mars 2021 #2 Skrevet 28. mars 2021 Han er en drittsekk! Han ønsker å gjøre det slutt, men han har ikke baller nok til å avslutte, så han behandler deg som en dritt i håp om at du gjør det slutt. Jeg skjønner ikke hvorfor du ønsker å fortsette å være sammen med en som behandler deg så dårlig! Du fortjener bedre. Blokker han og gå videre i livet. 9
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #3 Skrevet 28. mars 2021 Her må du ha baller og stå rakrygget: Han behandler deg elendig og ingen forklaring i verden kan rette opp i det Anonymkode: ae0c4...fb4 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #4 Skrevet 28. mars 2021 Han vet antakelig ikke hva han har behov for sånn dypest sett og kan derfor ikke svare deg på det. Når jeg leser det du skriver så hører jeg lyden av en utstabil oppvekst for hans del og det lever han ut nå. En vil gjetning sier meg at det ikke er deg han prøver å bli kvitt, men sin egen mor og du er en representasjon av henne. Han kommer til å behandle deg dårlig inntil han får bearbeidet sine egne traumer. For din del så er antakelig det beste å sette en grense å gå videre, Anonymkode: 9b3b5...828 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #5 Skrevet 28. mars 2021 Dette er en veldig feig og stygg måte å dumpe noen på som dessverre mange bruker. Jeg håper du innser hvilken drittsekk han er, og at det forkorter sorgprosessen din! Håper du har venner og familie som kan være med deg og støtte deg oppi dette ❤️❤️❤️ Du må for all del ikke ta til deg noe som helst av det stygge han har sagt til deg! Jeg håper du innser at han er en drittsekk, og at det er derfor han har behandlet deg dårlig. Det er IKKE fordi det er noe galt med deg eller at du har gjort noe galt! Stor klem ❤️ ❤️ ❤️ Anonymkode: b1abf...e2f 3
Virrevirrevapp Skrevet 28. mars 2021 #6 Skrevet 28. mars 2021 Sånn er en del folk, dessverre. De vil at den andre skal slå opp når de sjøl vil ut. Veldig ubehagelig å stå i. Men de viser ihvertfall hvorfor de ikke er verdt å kjempe for 😎 1
Sensi Skrevet 28. mars 2021 #7 Skrevet 28. mars 2021 Er det slutt? Jeg hadde uansett tenkt det og gått videre. La han bli den som tar kontakt og evt spørre og sjekke ut. Jeg er i prinsippet helt imot slik oppførsel, men ett sted går grensen. Dette hadde jeg aldri akseptert. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå