Gå til innhold

Ekstra sexy, tiltrekkende og attraktiv ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Tips og forslag til hva jeg kan ta på meg, gjøre me meg selv eller generelle ting en kvinne synes er sexy, tiltrekkende og kanskje får lyst på meg.
Vi har vært sammen i noen år, å vi har generelt lite sex, men et fantastisk forhold og kommunikasjon.
Tenkte på "sexy" undertøy, men det finnes jo bare vanelige boxere for oss mannfolk... Noe jeg kan gjøre som en kvinne synes er ekstra sexy, noe som er ekstra tiltrekkende selv om man er i et langvarig forhold som DU synes er tiltrekkende eller sexy, eller bare får lyst på mannen din.
Jeg har massert henne dagelig nesten i 2 måneder, lager middag hver dag selv, ordner med ungene leggerutiner uten at hun løfter en finger, men får ikke inntrykk av at dette er noe annet enn koselig for henne. Vi har alltid delt ca 50/50 på arbeidsoppgaver i hjemmet, litt mer på meg og henne i perioder, men slikt er det jo.
Jeg er 30 hun er 29.
Kom med tips kvinner! :D Jeg er litt smådesperat etter å være ekstra sexy for kvinnen i mitt liv for tiden..
Shaver meg gjevnelig nedentil, holder skjegget stelt, kler meg greit..
Utenom slike ting, er det noe annet man kan gjøre for å være litt ekstra attraktiv for sin kvinne ?

Mvh Mann 30.

Anonymkode: 882cc...48f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anyone? 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde holdt lenge for meg med det du ramser opp. Tror nesten du må spør din kjære om det er noe hun savner.

Anonymkode: b430a...264

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

generelle ting en kvinne synes er sexy

Det finnes ikke.

Kommer an på om hun er submissiv eller dominant. Skjønt, er hun dominant ville du nok visst hva hun vil ha.

Anonymkode: a8eb2...124

Skrevet

Penger og status. Trenger ikke mere.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes min mann er ekstra sexy i sporty klær, men vet mange kvinner ikke liker det. Jeg suger gjerne mannen min i fotballdrakta eller treningsdressen mens han ser fotballkamp på TV. Tenner liksommpå at han er sunn og trent, og det er han jo. En småfeit popcornspisende øldrikker i fotballdrakt hadde vært noe annet. En fin hettegenser på ham liker jeg, litt baggy stor t-skjorte synes jeg er herlig på ham, sånn at underbuksa bare såvidt synes under. Og det bruker han heldigvis alltid. Liker at han bruker truser som når litt ned på lårene, hvite. Synes mange boxere er veldig harry og glorete. Også bruker han ofte knelange hvite sokker. Og det synes jeg er kjempesexy. Ikke bare fotballstrømper når han spiller fotball, men også vanlige bomullsutgaver, og knickers og skistrømper på skiturer og selvsagt bunadsstrømper når det er anledning. Jeg tenner litt på menns legger i lange sokker, og jeg tenner litt på underarmer som stikker frem av store t-skjorter som bør nå ned til albuen, eller når en genser eller treningsjakke har ermene dyttet litt opp på underarmene. Og sportsshortser. Tights er også greit, men liker bedre å ikke se alt. Det er meg, ikke sikert din kone liker noe som ligner på dette engang. Kanskje hun vil ha en med perfekt hår og dress. Det er for klysete for meg. Alle snakker om de deilige girl next door. Jeg liker the boy next door. En som ikke jasser seg opp og blir påfugl, en som bare er sexy selv med hettegenser på. 

Anonymkode: 9566e...7a5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Når det gjelder sex er det selvtillit som gjelder. Å tørre ta iniativ og vise at man er kåt. Lær hvordan stryke på en seksuell måte, men ikke gå rett på puppene og underlivet. Heller hoftene og hals. 

Romantiske middager osv bryr meg ikke. Ikke noe seksuelt ved det for meg. Det seksuelle er mer kjemi og følelser i nuet, da må man være "til stedet" i øyeblikket. Å spise mat sammen er en distraksjon. 

Anonymkode: 4abda...d73

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes mannen blir sexy når han virkelig viser han vil ha meg. Da blir jeg kåt på sekundet. Men varierer jo hva kvinner synes er attraktivt. 

• Liker 1
Skrevet

Først og fremst utstrålingen.  At han utstråler lyst og virilitet, mandighet og gjerne litt "råskap".

Elsker øyekontakt og blikkflørting.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
bullehurk skrev (7 minutter siden):

Først og fremst utstrålingen.  At han utstråler lyst og virilitet, mandighet og gjerne litt "råskap".

Elsker øyekontakt og blikkflørting.

ENIG. 

Anonymkode: 0a66c...831

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Milky skrev (1 time siden):

Jeg synes mannen blir sexy når han virkelig viser han vil ha meg. Da blir jeg kåt på sekundet. Men varierer jo hva kvinner synes er attraktivt. 

Jeg er helt motsatt. I starten av forholdet var jeg som deg, men nå er det altså omvendt. Han maser og klenger mye, så når han faktisk lar være å klå på meg hele jævla tiden får jeg lyst på han. Liker også arbeidsbukser typ. snekkerbukser.

Anonymkode: 30d20...e3c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, Hr. Aktiv said:

Penger og status. Trenger ikke mere.

Slutt!!!

Anonymkode: 583b1...d77

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

At han beviser at han ikke er despo.

Bare møtt 1 slik mann.

Damer er ville etter han. De skjønner ikke at det ikke hjelper å riste med rumper eller å bruse med hønsefjærene sine.

Anonymkode: c1c10...7af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er helt motsatt. I starten av forholdet var jeg som deg, men nå er det altså omvendt. Han maser og klenger mye, så når han faktisk lar være å klå på meg hele jævla tiden får jeg lyst på han. Liker også arbeidsbukser typ. snekkerbukser.

Jaa, arbeidsklær er hot! Veldig attraktivt når han fikser og ordner og snekrer.

Anonymkode: 21b5f...e38

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg liker ikke et klegg altså... med viser at han vil ha meg mener jeg at han blir bestemt, tar tak i meg og går rett på sak

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hei.

Tips og forslag til hva jeg kan ta på meg, gjøre me meg selv eller generelle ting en kvinne synes er sexy, tiltrekkende og kanskje får lyst på meg.
Vi har vært sammen i noen år, å vi har generelt lite sex, men et fantastisk forhold og kommunikasjon.
Tenkte på "sexy" undertøy, men det finnes jo bare vanelige boxere for oss mannfolk... Noe jeg kan gjøre som en kvinne synes er ekstra sexy, noe som er ekstra tiltrekkende selv om man er i et langvarig forhold som DU synes er tiltrekkende eller sexy, eller bare får lyst på mannen din.
Jeg har massert henne dagelig nesten i 2 måneder, lager middag hver dag selv, ordner med ungene leggerutiner uten at hun løfter en finger, men får ikke inntrykk av at dette er noe annet enn koselig for henne. Vi har alltid delt ca 50/50 på arbeidsoppgaver i hjemmet, litt mer på meg og henne i perioder, men slikt er det jo.
Jeg er 30 hun er 29.
Kom med tips kvinner! 😄 Jeg er litt smådesperat etter å være ekstra sexy for kvinnen i mitt liv for tiden..
Shaver meg gjevnelig nedentil, holder skjegget stelt, kler meg greit..
Utenom slike ting, er det noe annet man kan gjøre for å være litt ekstra attraktiv for sin kvinne ?

Mvh Mann 30.

Du må skape litt seksuell spenning. Fint med massasje og leke tjener, men du må gi henne noe å tenne på. Altså ikke en tøffelhelt.

AnonymBruker
Skrevet

En annen grunn til at jeg liker min mann i en stor hettegenser og joggebukse er at min muskuløse mann som passer på meg plutselig blir en slags myk kosebjørn. Mulig jeg høres helt gal ut nå. 

Anonymkode: 9566e...7a5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå til innkjøp av en sånn godteritruse og still deg i døråpningen med den! Damer liker humor og dette funker bra som «innpass» for å få seksen leken igjen! Jeg hadde kommet løpende! K27

Anonymkode: 4c711...cc4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sexen*

Anonymkode: 4c711...cc4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes litt sånn preppy stil er sexy. Chinos og pen strikkegenser. 

Anonymkode: 9ddeb...259

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...