Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det normalt å spotte flere dager før menstruasjon? Varier litt men ca 6 dager før selve mensen kommer. Er prøver og har prøvd noen mnd og begynner å lure på om ting er som de skal 😊

Anonymkode: ddfa2...6db

AnonymBruker
Skrevet

Hvor vanlig det er vet jeg ikke, men jeg har gjort det fast i mange år. Begynner å spotte 5-7 dager før mens og har så mens i 5 dager så spotting i 1-2 dager til. 

Har vært flere ganger hos gynekolog for å finne ut om det er noe galt, men det eneste de har funnet ut er at jeg har en veldig lettblødende livmortapp. 

Ble gravide på 2. forsøk så tror ikke det har hatt noe å si for oss. 

Spottet også en del i starten av svangerskapet, så var på flere tidlige ultralyder, men alt så bra ut med fosteret. 

Spottingen gav seg rundt uke 9 og jeg er nå 29 uker på vei. 

Anonymkode: 221d2...bec

AnonymBruker
Skrevet

Du burde dra til gynekolog bare for å sjekke. Jeg spottet alltid 4-5 dager før mens og leste at det kan være lavt progesteron eller polypper i livmoren. Gynekologen fant ingen feil og like etter ble jeg gravid. Da hadde jeg prøvd noen måneder. Er litt dumt viss du går lenge og har polypper eller for lavt progesteron da det enkelt kan gjøres noe med.

Så for meg var spottingen helt ufarlig og normal. 

Anonymkode: 45ddc...539

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid spottet før mens. Spotter i 2-5 dager, så blør jeg ordentlig, så spotter jeg i noen dager til.

Anonymkode: c45f2...241

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...