Gå til innhold

Kvinner, kunne dere levd i en verden uten menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lå våken og funderte på livets underfundigheter i natt da denne tanken slo meg: Hva om vi får en pandemi som slår ut alle kvinner? Hvordan ville livet blitt i en verden uten kvinner? Og svarte slo meg like raskt : Kort! Jeg hadde skutt meg på flekken. 

Kom ikke dragende med god mat, god drikke, kunst, naturopplevelser og soloppganger, for meg hadde det da handlet kun om solnedgang og ett meningsløst liv. 

La meg derfor si dette til alle kvinner der ute, tykke,tynne, lange og trange ( og alle andre varianter :) )   JEG ELSKER DERE!!! Jeg er uendelig glad for at dere finns!....Men så slår denne tanken meg..er det gjensidig? Hvis alle menn hadde forsvunnet hadde kvinner tenkt at ja,ja, de fleste menn kan jo erstattes med ett glass vin, en god kryssord og kanskje en skål smågodt...( og evt. en liten dildo i nattbordskuffen?)

Hva tenker du, kunne du levd i en verden uten menn? Setter som vanlig størst pris på brutalt ærlige og totalt utleverende svar med en sterk seksuell undertone :) Fortell meg hva du tenker.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, null stress. 

Anonymkode: 14b83...126

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja det hadde gått helt fint menn på jorda 😊😊

Anonymkode: e466d...d32

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nope

Anonymkode: 3e544...d43

• Liker 1
Skrevet

Nei ! Jrg har en fantastisk kjæreste , en nydelig sønn og en herlig pappa - herlig store bror og fantastisk   kompiser ;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Takk! Det var faktisk hyggelig å lese! Og du skal vite at iallefall mener EN det samme som deg. Altså meg! Jeg er kvinne og kunne virkelig ikke tenkt meg en verden uten menn. Menn utligner oss kvinner, jeg syns egentlig vi passer godt sammen! Utfyller jo hverandre vi! 

Jeg tror en verden uten men hadde vært enda mer kynisk, enda mer drama, enda mer av mye jeg ikke liker! Og veldig mye mindre av ting man liker. 

Nå skal det sies at jeg lettest får mannlige venner, jeg rett og slett trives mest sammen med mannlige venner, og for andre er det jo ikke nødvendigvis sånn. Men det er ikke derfor jeg ønsker begge i en verden. Det er fordi uten den ene er den andre bare... Feil.. jeg hadde ikke orket! 

Ja takk til begge kjønn! 

Høye,lave,tynne,tykke og alle varianter av menn, jeg elsker dere også! 

Anonymkode: a17d7...2d0

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Null problem. 
lever allerede uten en mann. Har gjort det i 20 år nå. Og hver gang jeg har forsøkt på forhold oppdager jeg at jeg har det bedre uten. 
så dessverre ts... Hadde fint klart meg i en verden uten menn. 
Men dette handler om mitt personlige liv. 
For samfunnet ville en verden uten menn vært katastrofe!!  

Anonymkode: c1a1f...450

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Interessant spørsmål! Jeg føler at vi allerede lever i en verden uten menn. Altså de er jo her, men det er ikke snakk om Menn. Mer som gutter som aldri vil bli voksne. 

Når det er sagt syns jeg ikke verden er på et godt sted og jeg er bekymret for fremtiden. Så svaret må kanskje bli nei? 

Anonymkode: ead93...0e2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Haha. Du er underholdende TS. 😂

Men nei, det hadde vært kjedelig uten menn i verden. Jeg hadde nok levd videre, til mine dager var over også. Men jeg hadde levd alene. For lesbisk er jeg ikke. Hadde fortsatt med hobbyer og andre ting på fritida, og prøvd å leve så godt jeg kunne. Uansett situasjon, lærer man å tilpasse seg på et vis. I hvert fall hvis man må.

Anonymkode: 25d19...65e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

null problem, transkvinner er jo ekte kvinner så vi hadde jo hatt damer uansett.

Tror det hadde gått verre med damene om alle mennene forsvant

Anonymkode: 23fa5...8af

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at verden og samfunnet trenger begge kjønn, og helst i en så jevn balanse som mulig. Men om du spør om jeg personlig hadde klart meg uten menn, så er svaret ja. 

Jeg kan dessverre heller ikke komme med en generell kjærlighetserklæring til alle menn, jeg har opplevd for mye vold og misbruk fra mange forskjellige menn til at det er aktuelt. 

Anonymkode: e64a5...afe

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

En verden uten menn ville vært en verden uten pappa, broren min, kjæresten min, flere venner, treneren min, alle jeg diskuterer med, de mannlige stemmene i koret osv. Det ville vært ganske trist. 

Anonymkode: cb24b...43f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (21 minutter siden):

Hva tenker du, kunne du levd i en verden uten menn? Setter som vanlig størst pris på brutalt ærlige og totalt utleverende svar med en sterk seksuell undertone :) Fortell meg hva du tenker.

Det enkle svaret er at jeg kunne levd uten menn i verden, men jeg hadde ikke ønsket det.

Først av alt fordi det finnes så mange flotte menn i verden, men også fordi en verden uten menn hadde blitt "tom".

Jeg så et tv-program for noen år siden der de skulle sjekke hvilket kjønn som var "best".  Det ble gjort en rekke fysiske og logiske tester, og konklusjonen ble at kvinner og menn utfylte hverandre.
Kombinasjonen mellom menns logiske og fysiske styrke, og kvinnenes kreative og omsorgsfulle styrke gjorde at alle oppgaver ble løst på en bedre og raskere måte når de slo sammen styrkene sine, enn når bare ett av kjønnene løste oppgavene hver for seg.

Anonymkode: 14328...f0d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde syntes det var trist, og hadde særlig savnet samboeren. Men jeg hadde nok vent meg til det og klart å leve videre. 

Anonymkode: 3f160...64d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At menn er mer avhengige og får et bedre liv med kvinner rundt seg, enn motsatt, er jo forlengst bevist. Kvinner lever kortere pga ekteskap med menn.

Jeg tror det samme gjelder andre mannlige nære relasjoner, og kutter derfor dette til et minimum. 

Det sagt, kvinner som sier de kunne lett ha levd i en verden uten menn, vet ikke hva de snakker om. Infrastrukturen ville kollapset uten menn.

Menn er mer ulike enn kvinner. De er smartere enn kvinner og dummere enn kvinner, de er snillere enn kvinner og slemmere enn kvinner. Hadde vi kun hatt de beste blant menn, så kunne vi snakket, men noe sier meg at covid-19 ikke ser forskjell. 

Anonymkode: f80d6...b73

• Liker 2
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok overlevd,men det hadde vært ett veldig trist ,tomt og frustrerende og kjedelig liv..Og selv om jeg elsker smågodt så kunne ikke all verdens tilgang til det (og dildoer😜) erstattet menn .Nei,det hadde bare blitt tragisk

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke trivdes i en verden uten menn, til tross for at jeg er typ evig singel. For meg ville verden blitt grå og langt mindre interessant, selv om jeg innimellom ønsker alt av mannfolk dit peppern gror. 

Anonymkode: 3309d...8af

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Takk! Det var faktisk hyggelig å lese! Og du skal vite at iallefall mener EN det samme som deg. Altså meg! Jeg er kvinne og kunne virkelig ikke tenkt meg en verden uten menn. Menn utligner oss kvinner, jeg syns egentlig vi passer godt sammen! Utfyller jo hverandre vi! 

Jeg tror en verden uten men hadde vært enda mer kynisk, enda mer drama, enda mer av mye jeg ikke liker! Og veldig mye mindre av ting man liker. 

Nå skal det sies at jeg lettest får mannlige venner, jeg rett og slett trives mest sammen med mannlige venner, og for andre er det jo ikke nødvendigvis sånn. Men det er ikke derfor jeg ønsker begge i en verden. Det er fordi uten den ene er den andre bare... Feil.. jeg hadde ikke orket! 

Ja takk til begge kjønn! 

Høye,lave,tynne,tykke og alle varianter av menn, jeg elsker dere også! 

Anonymkode: a17d7...2d0

Får dessverre upvote deg bare 1 gang, la meg i tillegg sende deg en hyggelig tanke med 10 xtra upvotes ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke ønsket å leve uten mennene i familien min. Det er svaret mitt på det helt personlige planet.

Men om du spør mer generelt om jeg tror det hadde gått bra med en verden uten menn så tror jeg det. På samme måte som om alle over 50 hadde forsvunnet eller alle med blå øyne. Eventuelt alle under 170 (som inkluderer meg). Jeg tror det kun hadde vært en fordel med færre mennesker på planeten.

Anonymkode: 8b286...03a

Skrevet

Nei, best med både menn og kvinner i verden. Mange bra menn, bare ikke i interessert i å være i ett forhold med de. Det gir meg mer stress og styr enn glede. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...