Eplejuice123 Skrevet 28. mars 2021 #1 Skrevet 28. mars 2021 Hei! Er det noen her som har mulighet til å skrive med meg? Det gjelder et forhold med sjalusi og kontrollerende adferd. Jeg vil gjerne skrive med noen som har erfaring med dette selv. Gjerne en sjalu person, om dette ikke høres rart ut. Dette er IKKE en kontaktannonse, men jeg trenger bare å få snakket/skrevet ut. Send en mld her. Takk.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #2 Skrevet 28. mars 2021 Tenker du trenger en nær venn å snakke med, men min første tanke er at du bør følge magefølelsen, du har vell tenkt på dette lenge. Det går bra, du bestemmer ❤️ Anonymkode: 15a1b...d0b
LilleMai Skrevet 28. mars 2021 #3 Skrevet 28. mars 2021 Skriv gjerne til meg. Jeg har vært samboer med en som var sjalu og kontrollerende. Forholdet inneholdt både fysisk og psykisk mishandling.. vet ikke helt hva du er ute etter, men?
petter333 Skrevet 13. april 2021 #4 Skrevet 13. april 2021 hei, jeg er nesten helt ny, har ikke pratet med noen privat før, har du lyst til å lære meg
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #5 Skrevet 13. april 2021 5 minutter siden, petter333 said: hei, jeg er nesten helt ny, har ikke pratet med noen privat før, har du lyst til å lære meg Er januar 2009 nesten ny? Anonymkode: c18e3...200 2
ArneAnd Skrevet 13. april 2021 #6 Skrevet 13. april 2021 Eplejuice123 skrev (På 28.3.2021 den 1.09): Hei! Er det noen her som har mulighet til å skrive med meg? Det gjelder et forhold med sjalusi og kontrollerende adferd. Jeg vil gjerne skrive med noen som har erfaring med dette selv. Gjerne en sjalu person, om dette ikke høres rart ut. Dette er IKKE en kontaktannonse, men jeg trenger bare å få snakket/skrevet ut. Send en mld her. Takk. Hei Du kan gjerne skrive med meg. Jeg har erfaring med både sjalu partner og egen sjalusi.
petter333 Skrevet 13. april 2021 #7 Skrevet 13. april 2021 ja det er det, for jeg har helt glemt at jeg hadde konto her, så for noen dager siden prøvde jeg å logge inn, jeg forstod ikke noe for det stod at mail var opptatt prøvde forskjellige måter og løse det på. så kom det opp at jeg skulle resette passord. Prøvde det å kom inn. måtte også skifte nettleser
Frihet2020 Skrevet 13. april 2021 #8 Skrevet 13. april 2021 Eplejuice123 skrev (På 28.3.2021 den 1.09): Hei! Er det noen her som har mulighet til å skrive med meg? Det gjelder et forhold med sjalusi og kontrollerende adferd. Jeg vil gjerne skrive med noen som har erfaring med dette selv. Gjerne en sjalu person, om dette ikke høres rart ut. Dette er IKKE en kontaktannonse, men jeg trenger bare å få snakket/skrevet ut. Send en mld her. Takk. Dette har jeg opplevd, og snudd det motsatt vei. Så hvis du vil ha noen råd så bare si ifra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå