Gå til innhold

Sex med 28-årig jomfru

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Menn: Hvordan hadde dere reagert om dere skulle ha sex med en 28 år gammel kvinne, og så viser det seg at hun er jomfru, i den forstand at hun ikke har ligget med noen? Hun har opplevd orgasme via onani... 

Anonymkode: 947fb...bb7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på grunnen til dette...

Var det en plausibel årsak, som det i de fleste tilfeller vil være, ville det ikke være noen reaksjon spesielt pga det.

Man må jo uansett ta hensyn til en ny partner, ta ting forsiktig, lese responsen. Grenser burde vært snakket om på forhånd. Likeså hvilke forventninger partneren har.

En jomfru er jo bare uerfaren. Uansett alder. Ikke invalid eller noe. At du har onanert og fått orgasme er en enorm fordel i forhold til en som ikke vet noen ting om sin egen kropp. Du vet mye om hva kroppen din liker, og sannsynligvis også hva som er tennende og ikke. Med andre ord vet du hva hodet også liker. Forhåpentligvis hva du ikke liker også.

Hva er din bekymring? Eller hva er du redd for at noen skal tenke?

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Har hatt sex med en 26-åring som var jomfru, og det var helt fantastisk! Hun var veldig ivrig og åpen på å prøve masse og ofte. Hun ville «ta igjen forspranget» hennes medsøstre jadde på henne. Jeg var litt yngre enn henne, og hadde det helt fantastisk den tiden vi hadde sammen. 
I dag -når jeg er dobbelt så gammel- ser jeg ikke på kvinner jeg kunne vært faren til som potensielle partnere.

Skrevet

Hvis du gir av deg selv, bidrar og viser at du faktisk liker det så har du jo allerede et forsprang på noen av dine medsøstre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det avhenger 100% av årsaken til at du er jomfru. Er det fordi du mener alle menn er uattraktive og du selv er fantastisk pen feks? Ja da er det kroken på døra.

For selve sexen sin del har det ingenting å si uansett. 

Anonymkode: f0555...0f5

Gjest Paramount
Skrevet

Hvordan jeg ville reagert? Jeg ville blitt overrasket og nysgjerrig. 

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hun har opplevd orgasme via onani... 

Denne ekstraopplysningen er viktig. Og gjør det sannsynlig at opplevelsen vil bli meget god, for begge to :).

AnonymBruker
Skrevet

For min del måtte situasjonen være omvendt, at det var mannen som var jomfru. Og det hadde ikke brydd meg. Det er mange grunner for at man ikke har hatt sex. Hadde ikke sett på det som noe negativt.

Anonymkode: 5cc79...991

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hjelpes...lurer på hva slags standard du er vant med. 

Anonymkode: 1bcec...d14

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det avhenger 100% av årsaken til at du er jomfru. Er det fordi du mener alle menn er uattraktive og du selv er fantastisk pen feks? Ja da er det kroken på døra.

TS her... 

Jeg er nok ikke den som anser alle menn som uattraktive mens jeg ser på meg selv som fantastisk pen. Jeg har nok litt dårlig selvtillit, og har vel aldri latt det gå så langt som til sex bare.

Takk for svar! 

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

TS her... 

Jeg er nok ikke den som anser alle menn som uattraktive mens jeg ser på meg selv som fantastisk pen. Jeg har nok litt dårlig selvtillit, og har vel aldri latt det gå så langt som til sex bare.

Takk for svar! 

Det er jo helt normalt og forståelig at du må føle deg trygg nok på situasjonen og an potsensiell partner for å ha sex med dem. Noen får flere muligheter til å stå foran det valget enn andre, og det betyr ingenting.

Hvis du ikke kjente på lyst i det hele tatt de gangene, så hadde det vært mer bekymringfullt.

Jeg tror nok at de som debuterer før din alder gjør det fordi de følte seg trygge nok, kanskje har de vært i situsjonen mange nok ganger til å bygge opp tillit til både partneren og settingen? Mange gjør det nok også fordi lysten overstiger frykten, og alle menn ønsker jo en sexpartner med høy lyst.

Ved debut i ung alder er som regel begge like uerfarne og klønete. Det er helt greit, men det blir sjelden super sex av det de første gangene.

Du står nå med en mye større sannsynlighet for å debutere med en mann som har mer erfaring. Dette kan slå begge veier. Han kan ha lagt seg til en masse uvaner og/eller ikke lært noenting, eller han har stor kunnskap om hvordan han skal gjøre dette til en fin opplevelse for deg. Forskjellen ligger nesten alene i hans innstilling til det. Finn han som er interessert i deg, ønsker å gjøre opplevelsen bra for deg. Han som spør hva du liker og hvordan du ønsker at dette skal være.

Er han uinteressert i dett og bare tenker på seg selv, så finn en annen. Uten nøling eller tenking. Det er mitt viktigste råd.

Du har all rett til å få begynt å være seksuelt aktiv på den aller beste måten for deg. Deretter har du selvfølgelig mye å ta igjen, men jeg ønsker ingen å måtte starte i minus etter en dårlig førsteopplevelse.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

TS her... 

Takk for svar! 

Jeg synes ikke du skal gå for uattraktive menn bare for å ha sex, den regelen gjelder jo for alle. Jeg skulle ønske du traff en kjekk mann, som var litt omsorgsfull og forståelsesfull at du har dårlig selvtillit. Det skal normalt gjøre deg mere trygg slik at du kan slippe deg mere løs, altså mindre bekymringer å tenke på. Om du onanerer en del, så er du nok som alle andre kvinner. Det viktigste for dere begges del er jo at han tar hensyn til hvem du er... Sexen og hvordan dere utfører den er jeg minst bekymret for.

Og som den jomfruen jeg traff sa, det var ikke sexen i seg selv som var det beste. Det var faktisk at hun ble seriøst mottatt og respektert, og at vi hadde det så gøy sammen. Den kvinnen ble selvsikker etterhvert❤️

Skrevet

Jeg synes ikke det er noe galt i å være jomfru, derimot så synes jeg det er litt synd om du er hennes første gang og hun så for seg noe mer romantisk. Der du igjen bare så for deg knull. Den hadde vært litt kjip..

Derimot er hun en fri sjel (noe det ikke virker som, når man er jomfru og 28) så er det vel greit. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...