Gjest gjesta Skrevet 26. august 2005 #1 Del Skrevet 26. august 2005 Å jeg gleder meg! Jeg skal ha narkose( for det var ikke annet alternativ) Jeg har snakka litt med noen på nettet og fått inntrykk at man æ veldig dårlig etter dette i forhold til når man tar lokalbedøvelse.. Hva er dere (som har operert dere/kjenner noen) inntrykk av? HVa opplevd3e dere? Er spesielt interessert å høre om dagen deres når dere skulle operere dere med narkose, hva skjer? Ble du dårlig lenge etterpå? Kunne du gå litt? og ellers andre inntrykk du sitter igjen med eller erfaringer du har lyst til å dele med en spent kvinne:) MVH meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fniseline Skrevet 28. august 2005 #2 Del Skrevet 28. august 2005 Hei, Er også silikonifisert og veldig fornøyd med det. Hvordan man er etter narkose er veldig forskjellig fra person til person... Noen blir kvalme, som er det vanligste, noen får litt vondt i hodet. -Jeg blir kvalm, mere kvalm desto lengre narkosen er. En operasjon som din varer ikke så lenge, så det trenger ikke å bli noe. Men det er vanskelig å si. Skal du ha silikon? Det er noe som er litt diskutert, og det er om man skal massere puppene etter operasjonen... Mine er godt massert, etter instruksjon fra kirurgen, og puppene har ikke blitt harde! De beveger seg ganske naturlig. Jaja... norske kirurger er late, så du må nok mase litt for å få han til å snakke om dette. Hilsen Fniseline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 28. august 2005 #3 Del Skrevet 28. august 2005 Hie Holbytla! Husk, at dersom du får ru implantater skal disse IKKE masseres!!!! I USA begynner man å gå bort fra dette med massering av glatte implantater. Man mener det ikke har særlig hensikt. Et lurt tips kan være å sove på magen. Dette hjelper med å holde lommene åpne slik at man ikke får hard kapsel. Hadde selv lokal bedøvelse så har ingen erfaring med narkose. Skal du plassere implantater over/ helt under eller delvis under muskelen? Hvor skal snittet tas? På dagboka mi kan du finne masse gode tips. Her er linken: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=115105&hl= Klem, CeeCee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fniseline igjen Skrevet 28. august 2005 #4 Del Skrevet 28. august 2005 Hei, Har ru implantater jeg da... Egentlig så er det ikke massasje, men at en trekker i puppene. I mitt tilfelle opp og inn for at det skal være plass/lomme slik at implantatet det er litt rom rundt implantatet og puppen myk og naturlig. Men det er jo viktig at kirurgen instruerer om dette da... Hilsen Fniseline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. august 2005 #5 Del Skrevet 28. august 2005 Hei! Takk for svar, Legen har ikke instruert meg i massering av bryster så dette er noe jeg vil ta opp. Jeg skal ha snittet under brystet og vi har ikke diskutert om det er over eller under muskelen, men i følge tegningen er det over muskelen, men dette skal jeg også spørre om. Jeg skal ha ru protese og silikon. Gruer meg veldig til å ligge i narkose, vil jeg være i form nok til å smøre meg en skive av og til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2005 #6 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg har ikke silikon, men har operert andre steder endel ganger. Når det gjelder narkose kommer jo det helt an på hvor heavy den er. Jeg har utført mindre inngrep og fått en lav dose slik at jeg er litt ør halvtimen etter at jeg har våknet, så spiser jeg og går rundt som normalt. Andre ganger har det vært litt mer seriøse greier, da er jeg helt kake i en uke etterpå, men det er snakk om alvorlige greier da, ikke å sette inn litt plast i puppene Du får sikkert ikke gromdosen, så du vil vel føle deg relativt grei. Men det kan være lurt å ha en som henter deg og er hos deg den første kvelden/døgnet kanskje? En venninne fjernet endel pupp i våres, hun funka helt fint, men knasket litt smertestillende og var ganske sliten det første døgnet. Lykke til! De blir sikkert kjempefine! En annen venninne av meg har (hun har hardtrent siden puberteten, så det hun hadde var ikke stort) - hennes er dritfine. Silikon det og, kunne ikke ta saltvann fordi hun var så tynn visstnok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. august 2005 #7 Del Skrevet 29. august 2005 Tuusen takk for svar! Dette roer meg litt ned. Jeg er student å må på skolen etter godt å vel en uke. men da er det ikke noe heavy arbeid. Uken etter det skal jeg ha praksis i barnehagen. Det betyr at jeg må kanskje bære på barn, iallefall løfte dem opp. Håper det går greit. Hvis ikke får jeg vel bare si at jeg ikke kan bære for mye Skikkelig bra inntrykk jeg kommer til å gi av meg Uten dere her paa KG hadde jeg kanskje ikke gjort dette. er saa pysen av meg! Naa endelig kommer min storste droem i oppfyllelse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå