Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ofte skyter det inn tanker før jeg får tenkt meg om, akurat som om hjernen lever sitt eget liv uten spærrer. Uavhengig av hva som er rett og galt. Om man kunne blandet Otto jespersen og Dag, så er dette måten jeg tenker på.. Mørk, sarkastisk og kontroversiell! Ser jeg en med downs med fingærn langt oppi nesa på bussen, så tenker jeg deretter "der var det ikke noen hjemme nei" eller gamle damer som ser ut som skrukketroll og går i knelange skinnboots og kort hår.. "En dysfunksjonell siste krampetrekning der ja"..  Selvfølgelig sier jeg ikke dette til noen, men hjernen lever sitt eget liv. Uavhengig av hva jeg innerst inne synes er rett og galt.... Noen flere?

Anonymkode: f225c...339

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ofte skyter det inn tanker før jeg får tenkt meg om, akurat som om hjernen lever sitt eget liv uten spærrer. Uavhengig av hva som er rett og galt. Om man kunne blandet Otto jespersen og Dag, så er dette måten jeg tenker på.. Mørk, sarkastisk og kontroversiell! Ser jeg en med downs med fingærn langt oppi nesa på bussen, så tenker jeg deretter "der var det ikke noen hjemme nei" eller gamle damer som ser ut som skrukketroll og går i knelange skinnboots og kort hår.. "En dysfunksjonell siste krampetrekning der ja"..  Selvfølgelig sier jeg ikke dette til noen, men hjernen lever sitt eget liv. Uavhengig av hva jeg innerst inne synes er rett og galt.... Noen flere?

Jeg liker å tro jeg er et relativt høflig og oppegående menneske ute blant folk, men ja som deg så er det inni hodet mitt dømmende mørkt😁 Den beste humoren er jo mørk. Etter min mening da😂

Anonymkode: 3df46...db5

AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Får ofte mange stygge og negative tanker om folk. Jeg er hyggelig og snill, og tror ikke at noen ville trodd det om meg. Jeg har lurt på det selv hvorfor disse tankene kommer :s

Anonymkode: 3f2bc...03c

AnonymBruker
Skrevet

Flott at det er flere, går rundt i en evig verden med otto jespersen som et "sidespor" til hva jeg tenker, kan ikke noe for det...

Skrevet (endret)

Jeg driver også på sånn... tror det er helt normalt.

Endret av Den Sagnsomsuste
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er snillere, mer omtenksom, pinlig romantisk og ondere inni hodet, en i det virkelige liv.

Anonymkode: d629f...dab

Gjest Skogsalv
Skrevet

Du trenger oppmerksomhet,,tydeligvis ...se her : en pakke med DOWNS ! Mulighetene er mange!! 🙄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...