Gå til innhold

Jeg skal jobbe mye med mobil til både ringing og kontorarbeid

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå fått en ny jobb hvor jeg må bruke telefonen til en del kontorarbeid osv, dessverre får jeg ikke formatelefon. Det blir mye diverse alt fra epost til lange telefonsamtaler. 

Jeg har blitt anbefalt iphone til det bruket, er iphone å anbefale eller kan jeg heller gå for en Android telefon? 

Blir mye og holde styr på, så gode apper og slik til forskjellig er en stor fordel 

Anonymkode: 50988...775

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har du fra før? Hva slags datamaskin, programmer og systemer skal mobilen eventuelt virke sammen? 

AnonymBruker
Skrevet
stan skrev (6 minutter siden):

Hva har du fra før? Hva slags datamaskin, programmer og systemer skal mobilen eventuelt virke sammen? 

Husker ikke alt det der i farten, men det er kun en lenovo bærbar pc jeg har i tillegg, husker ikke modellen 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Husker ikke alt det der i farten, men det er kun en lenovo bærbar pc jeg har i tillegg, husker ikke modellen 

Men ikke noe sentralt system eller noe sånt? 

Jeg liker godt hvordan Samsung og Windows virker sammen. Jeg har hatt flere Samsung mobiler, veldig fornøyd. Men jobben betaler delvis for dem. Nå har jeg Galaxy S21 Ultra, funker sømløst med systemene på jobb. 

Men det gjorde den gamle også, så det må ikke være topp modellen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...