AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #1 Skrevet 27. mars 2021 Jeg har nå fått en ny jobb hvor jeg må bruke telefonen til en del kontorarbeid osv, dessverre får jeg ikke formatelefon. Det blir mye diverse alt fra epost til lange telefonsamtaler. Jeg har blitt anbefalt iphone til det bruket, er iphone å anbefale eller kan jeg heller gå for en Android telefon? Blir mye og holde styr på, så gode apper og slik til forskjellig er en stor fordel Anonymkode: 50988...775
stan Skrevet 27. mars 2021 #2 Skrevet 27. mars 2021 Hva har du fra før? Hva slags datamaskin, programmer og systemer skal mobilen eventuelt virke sammen?
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #3 Skrevet 27. mars 2021 stan skrev (6 minutter siden): Hva har du fra før? Hva slags datamaskin, programmer og systemer skal mobilen eventuelt virke sammen? Husker ikke alt det der i farten, men det er kun en lenovo bærbar pc jeg har i tillegg, husker ikke modellen Anonymkode: 50988...775
stan Skrevet 27. mars 2021 #4 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Husker ikke alt det der i farten, men det er kun en lenovo bærbar pc jeg har i tillegg, husker ikke modellen Anonymkode: 50988...775 Men ikke noe sentralt system eller noe sånt? Jeg liker godt hvordan Samsung og Windows virker sammen. Jeg har hatt flere Samsung mobiler, veldig fornøyd. Men jobben betaler delvis for dem. Nå har jeg Galaxy S21 Ultra, funker sømløst med systemene på jobb. Men det gjorde den gamle også, så det må ikke være topp modellen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå