AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #1 Skrevet 27. mars 2021 Jeg er nå i uke 32 og syns kroppen min ser helt forferdelig ut. Puppene har blitt ekstremt hengete, maaasse strekkmerker på magen og sidene, vann i hele kroppen, veldig rundt ansikt. har begynt å glede meg veldig til å få kroppen min tilbake, men får jeg den noen gang tilbake? Dere som har født for en stund siden, synes det fremdeles på kroppen deres at dere har født? Eller er underlivet, magen og hoftene for alltid endret? og jeg vet dette ikke burde være fokus.. men er dessverre slik jeg føler det nå😔 Anonymkode: 97c5a...284 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #2 Skrevet 27. mars 2021 Kroppen etter graviditet nr 2 har ikke blitt helt den samme, har mye mer løs hud og hengepupper. Underlivet er ok, men er videre enn før. Anonymkode: f7069...5c0 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #3 Skrevet 27. mars 2021 Jeg har fått åreknuter i underlivet. Det kan heldigvis fjernes. Og så strutter brystvortene mer etter ammingen. Ellers er alt som før. Anonymkode: 4d3fc...479
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #4 Skrevet 27. mars 2021 Kan tydelig se det på puppene og magen. Anonymkode: 5c362...7e5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #5 Skrevet 27. mars 2021 Har fått litt løs hud på magen, og masse strekkmerker. Tror også at jeg har delte magemuskler. For å ikke glemme hengepupper. Ikke særlig kult når man er i midten av tyveårene. Anonymkode: b568a...3f0
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #6 Skrevet 27. mars 2021 Eigentlig ikkje. Litt vidare nedentil men ellers ser eg lik ut. Anonymkode: 7db6d...422
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #7 Skrevet 27. mars 2021 Jeg ble enorm som gravid, fikk de enorme puppen og. Puppene ble enda større under amming og 🙈 nå har det gått snart et år og jeg har B-cup igjen, kan ikke se at puppene har sett ut som de silikonpuppene. Jeg veier fortsatt litt mer enn jeg gjorde før, men det har med inaktivitet å gjøre. Er ingenting ved verken pupper eller mage som ser ut som om jeg har vært gravid. Anonymkode: cf078...7e4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #8 Skrevet 27. mars 2021 La på meg godt over 20kg i graviditeten, følte meg som deg, rund i ansikt, vann i kroppen etc. fikk også tjukke armer med cellulitter! 4 måneder etter var alt tilbake til normalen, inkludert vagina. Puppene litt endret men ikke stygge på noen måte. Strekkmerker fikk jeg bare på lårene, men de er kommet for å bli ser det ut til. Men det lever jeg greit med. Anonymkode: ff33b...3c6
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #9 Skrevet 27. mars 2021 Puppene ble definitivt mindre fyldige og henger mer enn de gjorde før graviditeten og underlivet er absolutt ikke som før, jeg er videre og mer åpen nedentil. Jeg slapp derimot unna strekkmerker og løs hud og jeg veier det samme som før graviditeten. Hos de fleste så forandrer vel kroppen seg i større eller mindre grad etter en graviditet og fødsel. Anonymkode: f22c7...c37 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #10 Skrevet 27. mars 2021 Litt videre nedentil, en klump i mellomkjøttet som jeg regner med er arrvev siden jeg sprakk fra a til å og de sydde meg mye. De ytre kjønnsleppene henger mer. Før graviditeten hadde jeg en akkurat passe slank kropp med struttepupper, nå har jeg mistet fett på kroppen, blitt senete og fått mindre pupper. Ikke noe strekkmerker /åreknuter. Anonymkode: 8aac1...0ee
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #11 Skrevet 27. mars 2021 Seks og tre år siden mine fødsler - jeg veier litt mer nå, men det har vel like mye med matinntak og lavere forbrenning med årene og gjøre. Har litt strekkmerker på magen, men de er ikke så veldig synlige, samt litt endret utseendemessig nedentil. Plager meg ikke 😊 Jeg husker også følelsen av å være i en «fremmed» kropp som gravid, hadde masse vann i kroppen og følte meg tung og utilpass. Det letter heldigvis fort når du har født, også er det andre endringer som kanskje kan ta litt tid å venne seg til. Alt i alt husker jeg det som en deilig følelse når kroppen begynte å komme «på plass» etter fødsel, selv om den ikke var nøyaktig som før. Anonymkode: 0e9ba...8a1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #12 Skrevet 27. mars 2021 Eneste ytre er at jeg har fått en liten magepung som ikke går vekk. Ellers ser jeg lik ut overalt. Har større problemer med konstante smerter i hofta/bekken område i 3 år nå siden jeg var gravid, venter fortsatt på at det skal gå over. Anonymkode: 49605...c8e 1
Patriotpaula Skrevet 28. mars 2021 #13 Skrevet 28. mars 2021 Har ett barn, snart 8 måneder siden fødsel Veier mer enn før fødsel. Har løshud på magen som er forferdelig vanskelig å få vekk - om det i hele tatt er mulig 🤷♀️ Har strekkmerker etter magen på begge sider, har også strekkmerker på begge brystene, som oppstod når de vokste fra a-cup til Pamela Andersson over natten et par dager etter fødsel. Alt i alt, så føler jeg meg egentlig som meg selv slik jeg var før svangerskap og fødsel 😊
Mango Skrevet 28. mars 2021 #14 Skrevet 28. mars 2021 I utgangspunktet synes det ikke. Veier 6-7 kg mer enn tidligere, men alle kan jo øke i vekt uten graviditet. Fikk ingen strekkmerker og puppene er ca som før. Har små bryst, så skal endel til for heng. Er gravid igjen nå, så spent på hvordan det blir. Skjønner følelsen, jeg var og redd for hvordan kroppen ville bli i etterkant. Hadde jeg vært flink nok med trening og kosthold hadde den nok vært like tynn og stram som før
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #15 Skrevet 28. mars 2021 2 måneder siden fødsel her, eneste man kan se er strekkmerkene på magen. Har gått ned mer enn hva jeg veide før svangerskapet og har veldig få strekkmerker også. Puppene har permanent blitt større også(ammer ikke). Anonymkode: bb906...7a8
Dingdoria Skrevet 28. mars 2021 #16 Skrevet 28. mars 2021 7 mnd. siden fødsel her. Kroppen er som før, noen kg mindre enn før jeg ble gravid. Puppene er litt slappere enn før, men det synes ikke med bh på 🤓 Også har jeg fortsatt en sånn mørk strek på magen, da. Det er vel den som avslører at jeg har gått gravid.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #17 Skrevet 28. mars 2021 Kommer vel an på hvor pirkete man er. Om man ser lik ut med klær på, ja sikkert. Om man står og studerer seg selv naken i speilet, så ser man vel endringer. Søsteren min var slank, og la på seg over 20 kg som gravid. Halvparten forsvant ganske raskt etter fødsel, og etter et halvt år synes jeg hun så ut som før. I hvert fall slik jeg ser henne - i ettersittende topp og treningsbukse. Anonymkode: 4a63e...461
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #18 Skrevet 28. mars 2021 Jeg fødte nr to for 14 mnd siden. Det føles som jeg har fått kroppen tilbake. Funksjonelt sett er den helt som før svangerskapene, ingen bekkenplager eller andre vondter og ingen merkbar forskjell i underlivet. Visuelt så er ikke magen som før, litt strekkmerker, den buler ut og huden er litt slappere. Etter første svangerskap ble den helt som før, med unntak av små strekkmerker. Med klær ser jeg ut som før, uten syns det at jeg har vært gravid. Anonymkode: 806f2...c20 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #19 Skrevet 28. mars 2021 Fødte nummer to for nesten 7 uker siden og har litt mer mage enn før og litt kjipere pupper 😅 Men ingen strekkmerker denne gangen heller, heldigvis. Mannen min sa bare et par dager etter fødsel at jeg allerede så mye slankere ut i ansiktet, det var nok en del vann som forsvant etter fødsel. Kroppen forandrer seg jo, og noe av det får man ikke gjort noe med. Jeg har slått meg veldig til ro med det selv, men er kanskje lettere når man i utgangspunktet har normal bmi og ikke sliter med helsemessige utfordringer i forbindelse med vekt og kropp. Jeg er ikke heeelt klar for å trene enda, men gleder meg veldig til å komme i gang, kanskje mest for å gjøre noe annet enn å amme og trille 💪 Anonymkode: 94bfa...428
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #20 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg er nå i uke 32 og syns kroppen min ser helt forferdelig ut. Puppene har blitt ekstremt hengete, maaasse strekkmerker på magen og sidene, vann i hele kroppen, veldig rundt ansikt. har begynt å glede meg veldig til å få kroppen min tilbake, men får jeg den noen gang tilbake? Dere som har født for en stund siden, synes det fremdeles på kroppen deres at dere har født? Eller er underlivet, magen og hoftene for alltid endret? og jeg vet dette ikke burde være fokus.. men er dessverre slik jeg føler det nå😔 Anonymkode: 97c5a...284 Jeg fødte for 9 år siden. Etter fødsel ble skjeden vid, og er det fortsatt. Er totalt forandre i kroppen. Jeg har trener mye siden fødsel, har tatt mye knipeøvelser, men ingenting funker. Kanskje jeg var uheldig, ikke vet jeg. Anonymkode: afa6d...c10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå