AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #1 Skrevet 27. mars 2021 Hva synes du de er kjent for, typisk oppførsel... Anonymkode: 23eeb...ca2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #3 Skrevet 27. mars 2021 Grusomme. Men så bor jeg i et land som offisielt er okkupert av England da. Anonymkode: 1e14b...bcc 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #4 Skrevet 27. mars 2021 Hva synes engelskmenn om nordmenn? Anonymkode: b2e8d...bfc
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #5 Skrevet 27. mars 2021 Engelskmenn har dårlig hud, dårlig tenner, dårlig kosthold, drikker og røyker for mye. Ellers veldig artige og morsomme. Digger England! Anonymkode: 241dc...16b 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #6 Skrevet 27. mars 2021 Lette å komme i kontakt med, sjarmerende. Regner med du mener kun folk fra England nå, og ikke det utvidede uk/engelskmann? Anonymkode: 392e7...d97
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #7 Skrevet 27. mars 2021 Personlig elsker jeg Skottland ♥️ Anonymkode: 392e7...d97 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #8 Skrevet 27. mars 2021 Eldgammel vits: I himmelen er politimannen engelsk, bilmekanikeren tysk og kokken italiensk. I helvete er kokken engelsk, politimannen tysk og bilmekanikeren italiensk. Anonymkode: 6565a...a8b 6
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #9 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eldgammel vits: I himmelen er politimannen engelsk, bilmekanikeren tysk og kokken italiensk. I helvete er kokken engelsk, politimannen tysk og bilmekanikeren italiensk. Anonymkode: 6565a...a8b ....og fotballspiller norsk. Anonymkode: b2e8d...bfc 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #10 Skrevet 27. mars 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Personlig elsker jeg Skottland ♥️ Anonymkode: 392e7...d97 Hva har det med England å gjøre? Er det relevant at jeg liker Sri Lanka bedre? Anonymkode: 1e14b...bcc 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #11 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Grusomme. Men så bor jeg i et land som offisielt er okkupert av England da. Anonymkode: 1e14b...bcc Hvor da, Nord-Irland? Anonymkode: 5428a...83a
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #12 Skrevet 28. mars 2021 Jeg er glad i briter 😃 De klassiske fordommene er vel at de ikke ser så bra ut, de har dårlig hygiene og tenner, samt har en kjip matkultur. Ekle hjem med vegg-til-vegg-tepper og vinduer som trekker. Gode til å stå i kø. Veldig opptatt av klasse, hvem man er og hvor man er fra. Mye mobbing mellom byer, og det er ikke bare vennskapelig rivalisering. De øvre klassene er stuck up, snobbete og overdrevet høflige (men det ligger mye knusktørr sarkasme og spydighet under "høfligheten"), de lavere klasser er brautende og ser bare fotball på puben og går hjem og denger kona og ungene sine etterpå. Og ferieturen går til Mallorca eller Costa del Sol, hvor de finner frem til den engelske puben med billigst øl og english breakfast og blir der hele ferien. Mennene bruker aldri solkrem, selv om de har en gjennomsiktig hudfarge og får tredje gards forbrenning første dag. Snobbene drar til Sør-Afrika for å gjenoppleve siste rest av kolonialismen og bli servert afternoon tea av svarte. Alle elsker dronningen. Anonymkode: 2fd2c...5ff 8
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #13 Skrevet 28. mars 2021 Høflige. Flinke til å be deg dra til helvete samtidig som de er høflige. Drikker mye. Spiser mye rævva mat. Hyggelige. Jeg elsker briter. Svogeren min er engelsk og niesen min vokser opp til å bli en engelsk frøken. Og så ELSKER jeg britisk-engelsk. Anonymkode: d97d0...205 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #14 Skrevet 31. mars 2021 Jeg er blitt stadig mindre begeistret. Et utpreget klassesamfunn med vesteuropas største sosioøkonomiske ulikheter, elendige velferdsordninger og et skandaløst antall hjemløse. Kulturen er preget av grunn og hemningsløs kommersialisme, og forretningslivet er gjennomsyret av sleip uredelighet. Store deler av befolkningen er uopplyste og usivilserte, og de som tilhører de privilegerte klasser henger ofte igjen i et utdatert verdi- og samfunnssyn. Som mange andre av min generasjon, er jeg oppvokst med en nesten ubegrenset velvilje i forhold til England og det engelske, men jeg har etterhvert skjønt at velviljen var ugrunnet. Dette er selvsagt generalisert, karikert og spissformulert. Anonymkode: 5564d...08f 2
Gjest wanderer Skrevet 31. mars 2021 #15 Skrevet 31. mars 2021 Milky skrev (På 27.3.2021 den 21.16): Synes de er frekke🤪 I England er det Nordmenn som har det rykte ironisk nok.
Milky Skrevet 31. mars 2021 #16 Skrevet 31. mars 2021 wanderer skrev (18 minutter siden): I England er det Nordmenn som har det rykte ironisk nok. Synes nordmenn også er jævlig frekke hah
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #17 Skrevet 31. mars 2021 1 minutt siden, Milky said: Synes nordmenn også er jævlig frekke hah Helt enig. De bare står der og ser idiotiske ut. Anonymkode: db4b8...b98
Gjest wanderer Skrevet 31. mars 2021 #18 Skrevet 31. mars 2021 Milky skrev (10 minutter siden): Synes nordmenn også er jævlig frekke hah Som en som har reist mye så er vel inntrykket at Nordmenn er veldig vanskelige å prate med og vår måte å være på kan vel lett bli sett på som arroganse, med mindre en Nordmann treffer en annen Nordmann i utlandet da er man bestevenner merkelig nok
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #20 Skrevet 31. mars 2021 wanderer skrev (10 minutter siden): Som en som har reist mye så er vel inntrykket at Nordmenn er veldig vanskelige å prate med og vår måte å være på kan vel lett bli sett på som arroganse, med mindre en Nordmann treffer en annen Nordmann i utlandet da er man bestevenner merkelig nok Well duh! «Vi er best i hele verden!» er jo ikke akkurat en tiltrekkende holdning Anonymkode: b2e8d...bfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå