Gå til innhold

Dere som får vaginal orgasme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Har dere alltid fått det? Eller har dere øvd/trent? Noen triks? Lettere om han er mer utholden eller stor? Spesielle stillinger? 

Anonymkode: ec489...34b

Alltid fått, siden jeg hadde sex som 15. Er 30 nå.
Størrelse har hatt lite å si, så lenge vi ligger i misjonær eller jeg rir, har fått det med alle partnerne mine.

Tror det er individuelt, jeg får det ikke i doggy eller om jeg ligger på magen. Kun skjedd et par ganger.

Anonymkode: c0fd6...946

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Har dere alltid fått det? Eller har dere øvd/trent? Noen triks? Lettere om han er mer utholden eller stor? Spesielle stillinger? 

Har alltid fått det ja.

Har ingen triks, men det funker veldig bra å knipe eller presse ut mens man blir pult. Det behøves ikke, men det gjør orgasmen sterkere.

Jeg kommer lettest av oppoverbøyd penis som er knallhard. Nedoverbøy passer ikke til meg og jeg synes ikke det ser bra ut heller. Gjerne større enn gjennomsnittsstørrelsen (som jeg tror er satt lavere enn det reelle gjennomsnittet), men ikke mer enn 16cm lang. Tar gjerne 14cm omkrets.

Jeg får også lett orgasme av fingring. Tar meg under 30sek å oppnå orgasme.

Anonymkode: 288e7...520

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid fått det, men får det ekstra lett med mannen min nå som er omskåret. De beste stillingene er misjonær med beina på skuldrene hans, og meg sittende på kjøkkenbenken. Også lettere hvis jeg først har fått stimulert klitoris skikkelig, da virker det som g-punktet på den fremre vaginalveggen har blitt større. Lange, ganske sakte støt funker best på det g-punktet. Og så har jeg enda et punkt helt innerst i vagina som får meg til å komme hardt. Da hjelper det selvsagt at han har lang penis

Anonymkode: 55171...8a7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får det en gang i blant. Har ikke alltid fått det nei, det begynte da jeg hadde vært sammen med mannen en god stund og var 100% trygg. Det som er felles for de gangene det skjer er at jeg ikke tenker på det, ikke prøver på det og ikke stresser. Jeg kan ikke gjøre noe spesielt for å få det, som jeg har funnet ut av i alle fall, det må bare skje av seg selv. (Så vi pleier å fokusere på klitoris, også blir en eventuell vaginal orgasme en bonus).

Jeg vet ikke om det hadde vært lettere eller vanskeligere med en annen mann, da det kun er min nåværende mann jeg har vært sammen med lenge nok til å bli trygg nok.

Anonymkode: e7142...74e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Skjedde tilfeldig med meg når jeg har kanskje 25 år..hadde prøvd mange ganger før med forskjellige personer. 

men tror det som gjorde det for meg var bare det ar jeg trivdes med han jeg har sex med, ikke noe fancy eller ekstra..bare vanlig misjonær og kåt. Men hjelper å vinkle underlivet...vanskelig å forklare 😂 men slik st det treffes på rett punkt

Anonymkode: 316cd...e8c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det som er felles for de gangene det skjer er at jeg ikke tenker på det, ikke prøver på det og ikke stresser.

Enig! 
være kåt,  avslappet og ikke stresse.

Har også måtte trene hode til å ikke vandre ...kan jeg si. Hjernen min går av Og til 120kmt

Anonymkode: 316cd...e8c

AnonymBruker
Skrevet

Det bare kom av seg selv etter å ha hatt sex jevnlig i et par år. Siden har det vært der. 

Anonymkode: b55ba...6e3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Har alltid fått det ja.

Har ingen triks, men det funker veldig bra å knipe eller presse ut mens man blir pult. Det behøves ikke, men det gjør orgasmen sterkere.

Jeg kommer lettest av oppoverbøyd penis som er knallhard. Nedoverbøy passer ikke til meg og jeg synes ikke det ser bra ut heller. Gjerne større enn gjennomsnittsstørrelsen (som jeg tror er satt lavere enn det reelle gjennomsnittet), men ikke mer enn 16cm lang. Tar gjerne 14cm omkrets.

Jeg får også lett orgasme av fingring. Tar meg under 30sek å oppnå orgasme.

Anonymkode: 288e7...520

Jeg kommer også på under 30 sek av fingring mot g-punktet. Hvis gjort rett, ut og inn er bare vondt 

Anonymkode: 4e422...977

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får det en gang i blant, og da alltid når vi ligger i skje, aldri ellers. 

Anonymkode: ca43e...10d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.3.2021 den 21.15):

Ja masse. Jeg er heldig der. Har ikke problemer med å få orgasme men det skal sies at jeg heller ikke er en dame som ligger stille i sengen .😅🙈

Får best vaginal orgasme hvis jeg får med klitoris orgasme samtidig. Det får jeg ofte når jeg rir hvor jeg beveger og Knir hoftene mine mot han. Litt som dansing. Eller sittende, rir han sittende forfra/bakfra osv. Eller hvis han er dominant men samtidig litt forsiktig. Stoppe opp underveis og ikke la orgasme få lov til å komme. 

🙏🔥🔥🔥🔥

Anonymkode: 626d8...40e

Skrevet

Jeg måtte finne ut av hvordan jeg kunne få det, med å teste ut med dildo og hvordan det måtte utføres, hvordan jeg måtte bruke muskler og hvordan jeg måtte bruke hodet. Så måtte jeg øve, alene og sammen med partner. 

Jeg hadde sex i mange år før jeg innså at det ikke skjedde av seg selv, og at jeg måtte finne ut av det. 

Nå får jeg det enkelt, men hadde fremdeles ikke fått det om ikke partner tok til seg se endringene jeg fant ut at var nødvendig. Jeg får ikke vaginal orgasme dersom mannen kjører pikken rett inn, og så "hamrer" i vei. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.3.2021 den 21.30):

Begynte plutselig å å få det etter at jeg fikk mitt første barn. Ikke gjort noe annet enn å føde 🙈

Anonymkode: 49172...f20

Fikk du orgasme når du fødde? Hvordan blir du så kåt at orgasme blir enklere etter du har fødd? Hva er sammenhengen mellom fødsel og orgasme?🙊

Anonymkode: b0473...aca

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk min første vaginale orgasme etter jeg hadde født! 

Min mann er relativt lang og tykk, men jeg vet ikke om det har noe å si, da jeg aldri har fått det med andre (logisk nok, mtp at det skjedde etter fødsel). 

Det går i de fleste stillinger, men det går enklest om jeg rir. Men den beste orgasmen kommer i misjonær, av typen hvor han står på knærne og dytter mine bein opp og til sidene. 

Ellers er analsex den største triggeren til de aller deiligste g-punktsorgasmene... 

Anonymkode: 64c9c...d70

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.3.2021 den 21.50):

Jeg kommer også vaginalt veldig mye, mere desto eldre jeg blir da jeg vet hvilke stillinger/vinkler som fungerer for meg. Men det krevde øving og lære seg å slappe av og nyte. Var ikke slik før jeg tippet 22. Er 27 nå! Tykkelse hjelper forøvrig. 

Anonymkode: bdb7e...51e

Hvilke stillinger og vinkler liker du?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

det går enklest om jeg rir. Men den beste orgasmen kommer i misjonær, av typen hvor han står på knærne og dytter mine bein opp og til sidene. 

Hvordan rir du, sitter du rett opp og ned, nøyere deg litt bakover, eller nøyere du deg lengst mulig fremover? 

Og rir du opp og ned, eller frem og tilbak? 

Hvordan dytter han beina opp og til siden? Går begge beina dine til samme side, feks. At både venstre og høyre bein ligger inntil hverandre mot en side, eller dytter han beina dine langt til hver sin side og så litt bakover mot deg?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan rir du, sitter du rett opp og ned, nøyere deg litt bakover, eller nøyere du deg lengst mulig fremover? 

Og rir du opp og ned, eller frem og tilbak? 

Hvordan dytter han beina opp og til siden? Går begge beina dine til samme side, feks. At både venstre og høyre bein ligger inntil hverandre mot en side, eller dytter han beina dine langt til hver sin side og så litt bakover mot deg?

Hvis jeg sitter rett oppå ham, så beveger jeg både opp og ned og frem og tilbake. Jeg bruker mye hoftene når jeg rir. 

Hvis jeg lener meg litt bakover oppå ham, så bruker jeg også hoftene og "gnir" meg på ham, omtrent aker ham. Raske bevegelser funker ikke for meg om meninga er å få orgasme, uansett hvordan jeg rir. Jeg løper ikke sprint, liksom. En joggetur går bra.

I den andre stillinga, så er det beina til hver sin side og knærne oppover mot meg, så han skrever meg. Noen ganger dytter han i knærne, andre ganger i føttene. Gjør han sistnevnte, så kommer også rumpa og underlivet høyere opp og han har muligheten til å støte dypere (noe som kan være både positivt og negativt - det er så fort å komme borti livmorhalsen på den måten, men det er også sinnssykt deilig). 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...