AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #1 Skrevet 27. mars 2021 Tenker å teste ut den jegergryte pulverposen fra toro, men er den god? Hva syns dere? Anonymkode: 9cde9...c9e
solmåneogstjerner Skrevet 27. mars 2021 #2 Skrevet 27. mars 2021 (endret) Jeg synes den er veldig god! Bruker reinkjøtt/skav oppi. Rypekjøtt hvis jeg er så heldig å ha det. Tilsetter snøfrisk, knuste einerbær og tyttebærsyltetøy i tillegg til oppskriften. Har også laget den med storfekjøtt, det er også godt. Tilbehør er enten ris eller potetmos, og litt grønn salat. Evt kokt gulrot, rosenkål, erter. Endret 27. mars 2021 av solmåneogstjerner
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #3 Skrevet 27. mars 2021 solmåneogstjerner skrev (1 minutt siden): Jeg synes den er veldig god! Bruker reinkjøtt/skav oppi. Rypekjøtt hvis jeg er så heldig å ha det. Tilsetter snøfrisk, knuste einerbær og tyttebærsyltetøy i tillegg til oppskriften. Har også laget den med storfekjøtt, det er også godt. Tilbehør er enten ris eller potetmos, og litt grønn salat. Jeg tenkte å bare spise den som den kommer, da jeg ikke kan tygge pga operasjon så er derfor jeg må være sikker på at basen er god nok uten kjøtt og andre ting oppi. Tenkte å spise den med most tyttebærsyltetøy. Tror du det blir godt? Anonymkode: 9cde9...c9e
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #4 Skrevet 27. mars 2021 Nei, synes den har noen ubestemmelige bismaker, men jeg lager alt av vilt fra bunn av, så kanskje derfor. Flere Toroposer jeg bruker, men denne synes jeg ikke noe om. Anonymkode: 16379...8cd
solmåneogstjerner Skrevet 27. mars 2021 #5 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tenkte å bare spise den som den kommer, da jeg ikke kan tygge pga operasjon så er derfor jeg må være sikker på at basen er god nok uten kjøtt og andre ting oppi. Tenkte å spise den med most tyttebærsyltetøy. Tror du det blir godt? Anonymkode: 9cde9...c9e Ja det tror jeg. Men ville hatt potetmos ved siden av i ditt tilfelle. 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #6 Skrevet 27. mars 2021 Ja, den er god. Det er vel også godt med litt brunost oppi, hvis jeg ikke tar heelt feil? Eller var brunost noe man tar oppi Joika-kaker? En av de få posegrytene mange liker godt. Anonymkode: 7f16c...fa5 1
Nesly Skrevet 27. mars 2021 #7 Skrevet 27. mars 2021 Ja kjempegod! Jeg bruker den til kalkun👍 Greit alternativ om en ikke har hjemmelaga saus! 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #9 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, den er god. Det er vel også godt med litt brunost oppi, hvis jeg ikke tar heelt feil? Eller var brunost noe man tar oppi Joika-kaker? En av de få posegrytene mange liker godt. Anonymkode: 7f16c...fa5 Jeg skal teste den ut! Og lage potetmos ved siden av😄 Anonymkode: 9cde9...c9e 1
Jeffe Skrevet 27. mars 2021 #10 Skrevet 27. mars 2021 Dette er kongegryten og ikke uten grunn til at Olav i sin tid endret navnet til det nå offisielle JegErGryte. Anbefaler alle å spise denne. En gang i uken 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #11 Skrevet 27. mars 2021 Jeffe skrev (4 minutter siden): Dette er kongegryten og ikke uten grunn til at Olav i sin tid endret navnet til det nå offisielle JegErGryte. Anbefaler alle å spise denne. En gang i uken Haha, på vei til butikken fir å teste den ut nå! Skal man blande den med fløte eller melk? Hva smaker best?:) Anonymkode: 9cde9...c9e
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #12 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, synes den har noen ubestemmelige bismaker, men jeg lager alt av vilt fra bunn av, så kanskje derfor. Flere Toroposer jeg bruker, men denne synes jeg ikke noe om. Anonymkode: 16379...8cd det er einebær Anonymkode: ebfa6...a9e
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #13 Skrevet 28. mars 2021 Ha litt melk oppi så blir smaken rundere. Ha kjøtt i og server med ris til. veldig godt. Anonymkode: 331a2...a2e
Morten1 Skrevet 28. mars 2021 #14 Skrevet 28. mars 2021 Sist jeg spiste den, en del år siden, så var den god. Du får selvfølgelig bedre resultat av å lage alt fra grunn med litt kunnskap, men utifra din situasjon vil jeg si det blir bra med litt tyttebær
Alice123 Skrevet 28. mars 2021 #15 Skrevet 28. mars 2021 Den er helt ok. For å få den G O D må du tilsettr såppas mange elementer selv at du likegodt kan lage den fra bunnen av: Rømme, knuste einebær, tyttebærsyltetøy, salt/pepper, bacon, sopp og rein/elgskav. 1
jabx Skrevet 28. mars 2021 #16 Skrevet 28. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tenker å teste ut den jegergryte pulverposen fra toro, men er den god? Hva syns dere? Anonymkode: 9cde9...c9e Hva med å prøve? Den er ikke så dyr. Jeg synes den er god med reinsdyrskav og "viltblanding" til (rosenkål, gulrot og blomkål?), samt ris. En stund siden jeg har hatt det nå. Endret 28. mars 2021 av jabx
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #17 Skrevet 28. mars 2021 Hvis man er vant til posemat, så er den sikkert grei nok. Men god er den ikke. For å få den god, så må man tilsette så mange elementer at det er mye billigere og enklere å lage en gryte fra bunnen. Anonymkode: 2c272...d05
Gjest Lasox Skrevet 28. mars 2021 #18 Skrevet 28. mars 2021 Ja, er helt alright, men man bør være glad i erter. For det er det svært mye av.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #19 Skrevet 28. mars 2021 solmåneogstjerner skrev (4 timer siden): Jeg synes den er veldig god! Bruker reinkjøtt/skav oppi. Rypekjøtt hvis jeg er så heldig å ha det. Tilsetter snøfrisk, knuste einerbær og tyttebærsyltetøy i tillegg til oppskriften. Har også laget den med storfekjøtt, det er også godt. Tilbehør er enten ris eller potetmos, og litt grønn salat. Evt kokt gulrot, rosenkål, erter. Takk ❤ Alle syns jeg er så rar som vil ha potetmos med jegergryte Anonymkode: cdbe0...ac0
solmåneogstjerner Skrevet 28. mars 2021 #20 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Takk ❤ Alle syns jeg er så rar som vil ha potetmos med jegergryte Anonymkode: cdbe0...ac0 Er det rart også nå? Det passer jo kjempegodt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå