Gå til innhold

Takk til dere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lagt ut spørsmål her som jeg aldri ville ha turt å spørre kjæreste, venner eller bekjente om. Jeg blir veldig fort flau og når jeg vokste opp så var det mobbing i årevis som venta hvis man mente noe annet enn det resten gjorde og det henger litt igjen at man skal være "normal" og jeg er fortsatt redd for å bli ledd av. Men etter gode svar og kommentarer her så tror jeg at kan snakke med kjæresten om ting som jeg har lyst til å prøve.

Jeg vil bare si takk til forumets medlemmer som har hjulpet meg til å komme meg hit. Dette er et helt rått forum hvor man kan komme med spørsmål, og om man får svar eller ikke ikke så er det i hvert fall ingen som dømmer deg.

Tusen takk folkens. Dere er awesome :)

Anonymkode: 5fae9...381

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

❤️

Anonymkode: f12d5...edb

AnonymBruker
Skrevet

Bra da! ☺️ Som skeiv kvinne har jeg helt motsatt erfaring på dette forumet. 

Anonymkode: 90551...19e

AnonymBruker
Skrevet

Så bra, jeg synes forumet (ikke bare sexforumet) er utrolig fordomsfullt og mange slemme kommentarer. Her mobbes folk opp og ned i mente for småting min vennekrets overser totalt.   

Anonymkode: 2c42f...134

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå tenker jeg mest på sexforumet da det er slike ting jeg er mest flau over. Noe mobbing er det jo her, som på alle steder, men de som har gitt meg svar og tilbakemeldinger her har vært snille mot meg. De andre ignorerer jeg bare. Selv om jeg er litt redd for andres meninger så er det ikke så farlig når det bare er en anonym dust på internett :)

• Liker 1
Skrevet

Så flott å høre!

Jeg tenker at vi må sortere rådene vi får her på forumet. Ta til oss de vi ønsker og kaste resten. Jeg tror vi alle har noe å lære av hverandre, men vi lever alle i vår egen verden og ser hverandre fra vårt eget ståsted. Ikke rart det kommer mange rare råd. 💜

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og takk til deg ts, for en oppløftende tråd! ❤ Fint å se litt glede på et forum som ellers har blitt veldig forsuret med tiden. 

🌺

Anonymkode: 55ba3...32f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Rare råd kan da være både morsomt og interessant synes nå jeg :) Negative ting derimot er det bare å kvitte seg med. Det trenger vi ikke :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Nå tenker jeg mest på sexforumet da det er slike ting jeg er mest flau over. Noe mobbing er det jo her, som på alle steder, men de som har gitt meg svar og tilbakemeldinger her har vært snille mot meg. De andre ignorerer jeg bare. Selv om jeg er litt redd for andres meninger så er det ikke så farlig når det bare er en anonym dust på internett :)

Liker holdningen din👍 You go girl! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Bra da! ☺️ Som skeiv kvinne har jeg helt motsatt erfaring på dette forumet. 

Anonymkode: 90551...19e

Jeg har Asperger og kan desverre også  bare skrive under på det 

Anonymkode: 2c5a4...717

AnonymBruker
Skrevet

Mye bra her ja. Synes det er flott at vi kan være anonyme og være helt ærlige her.

Anonymkode: 9ef41...125

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Og takk til deg ts, for en oppløftende tråd! ❤ Fint å se litt glede på et forum som ellers har blitt veldig forsuret med tiden. 

🌺

Anonymkode: 55ba3...32f

❤️

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har Asperger og kan desverre også  bare skrive under på det 

Anonymkode: 2c5a4...717

Synd at dere opplever det sånn ☹️ Jeg har i hvert fall fått mange gode tilbakemeldinger her. Som sagt så har jeg ignorert en del idioter, men de fleste har vært snille og støttende.

Gjest Alterego666
Skrevet

Det er nok en smart strategi å bare ignorere idiotene. Jeg er for sen med å gjøre det.

Så flott at du finner mytte og hjelp her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...