AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #1 Del Skrevet 27. mars 2021 Jeg er på jakt etter nye utemøbler. Men de fleste utesofaene jeg har funnet er så vanvittig hard å sitte på! Hvorfor kan ikke produsenter lage behagelige utemøbler, man skal jo gjerne sitte noen timer på de. Dagens utblåsning😅 Anonymkode: 70cfe...3f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #2 Del Skrevet 27. mars 2021 Sannsynligvis ser du på billige møbler, legger du mer penger i det får du også bedre sittekomfort. Jeg har to rottingsett som koster mer enn det du betaler på Jysk og Rusta, de har god sittekomfort og har holdt seg fine i mange år. Anonymkode: 2d1a6...d30 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #3 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Sannsynligvis ser du på billige møbler, legger du mer penger i det får du også bedre sittekomfort. Jeg har to rottingsett som koster mer enn det du betaler på Jysk og Rusta, de har god sittekomfort og har holdt seg fine i mange år. Anonymkode: 2d1a6...d30 Vil si at jeg ser på møbler i mellomsjiktet, så mellom 12000-25000. Da har jeg vært å sett på bohus, skeidar og møbelringen. Anonymkode: 70cfe...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 27. mars 2021 #4 Del Skrevet 27. mars 2021 Og hvorfor er det slik at når du kjøper et spisesett så er forskjellen mellom bord og stol/benk mye høyere enn det er på innemøbler? Selv om man har tilhørende puter. Det er så utrolig irriterende! Blir feil når man spiser. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #5 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vil si at jeg ser på møbler i mellomsjiktet, så mellom 12000-25000. Da har jeg vært å sett på bohus, skeidar og møbelringen. Anonymkode: 70cfe...3f1 Jeg er enig med deg ts, og det er bare tull at du ser etter for billig... typisk kg. Hadde et møbelsett kjøpt på en lokal butikk her en gang, det betalte jeg 4000 for. Fy fader for en sittekomfort! gråt da jeg kastet det. Nå har jeg et sett til 13.000, og de er firkantete og harde. Tror det er noe med formen på møblene som er populære for tiden (litt firkantet), og da skal en ha rimelig tykke puter for å ikke sitte ukomfortabelt etterhvert. Anonymkode: 86e21...277 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #6 Del Skrevet 28. mars 2021 Jeg kjøpte sofa på Ikea i fjor. Med puter som hører til, er den supergod å sitte i. Faktisk sovnet i den Anonymkode: 26975...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #7 Del Skrevet 28. mars 2021 Derfor bruker jeg en gammel dagseng som utesofa! Den er god å sitte i, og hele familien (to personer og katter) får plass til å sove der sammen på ettermiddagen om en føler for det. Men er enig med deg, TS. Finnes mange sofaer med dårlig sittekomfort. Anonymkode: 47c4b...cac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #8 Del Skrevet 28. mars 2021 Jeg er overbevist om at det er fordi at sånne som meg, skal ha en unnskyldning til å ikke sitte ute. 😂 Anonymkode: 0f6e2...ca8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #9 Del Skrevet 28. mars 2021 Jeg har en veldig god utesofa. Den kjøpte jeg på finn, merke bahamas. Ser den finnes på trademax, den er veldig fin og god å sitte i. Anonymkode: 4f50e...c94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dillan Skrevet 28. mars 2021 #10 Del Skrevet 28. mars 2021 Kjøpte en sofagruppe med tykke puter og høy rygg (I forhold til de fleste andre sittegrupper) på Hageland. Kosta vel 15.000 for 6 år siden. Den er veldig god. Eneste minuset er jo at jeg ikke får plass til alle putene i en puteboks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå