AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #1 Skrevet 27. mars 2021 Ja, tittelen sier vel det meste. Har endelig klart å pinpointe det nøyaktige problemet som gjør at jeg aldri finner undertøy som fungerer for meg i lengden. Jeg vet jeg har riktig størrelse, så det er ikke problemet, 65c, kan noen ganger bruke 70b. Stort sett s eller xs om jeg går for mer bh-topp, eller spileløs bh. Skulle gjerne hatt en ordentlig bh, og det som gjør at jeg aldri blir fornøyd er at cupene alltid sitter limt inn mot hverandre foran, mens jeg er bygget sånn at puppene mine sitter helt ytterst på hver sin side av brystkassen. Så spilene kommer alltid opp rett på utsiden av brystvorten, i stedet for å legge seg rundt brystet. Jeg blir gående å prøver å dra cupene ut mot armhulen hele tiden i løpet av dagen. Mener å huske at jeg har eid noe fra calvin klein for flere år siden som ar ganske bra, men de koster jo 500 pr stk. Noen med samme problem, hva gjør dere? Noen bh-merker som er laget med god avstand mellom cupene foran? Anonymkode: abd41...b3e 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #2 Skrevet 27. mars 2021 Fantasie kanskje. Anonymkode: 2b841...ee1 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #3 Skrevet 27. mars 2021 Push-up eller plunge på Change? Anonymkode: a9ac8...676 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #4 Skrevet 27. mars 2021 Jeg bruker str 75 A og synes at denne er veldig behagelig. Den er uten spiler, og det er en av grunnene til at den er behagelig på. https://www.zalando.no/anna-field-2-pack-triangel-bh-blacknude-an681a020-q11.html Anonymkode: 018ec...d22 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #5 Skrevet 28. mars 2021 500nkr pr BH, er billig i mine øyne. Jeg handler alltid på Netty i Bergen eller change. De fleste Bhene mine varer i 3-5 år, så lett å forsvare prisen. Gå på en skikkelig undertybutikk og bli målt og få en BH som passer til deg. Jeg har aldri vært misfornøyd med et plagg etter å ha handlet på Netty eller change. Anonymkode: ccec3...efa 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #6 Skrevet 28. mars 2021 Har denne i nesten samme str som deg og den er uvanlig bred, bredere en andre Low wire triangle fra Change. Føler spilene nesten går under armhulen på meg. På disse modellene fra Change kan du også fint gå opp en str på koppen uten at det har noe betydning. Anonymkode: b2205...a06
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #7 Skrevet 29. mars 2021 Gå til feks change og få målt deg skikkelig så du har kun én størrelse å forholde deg til. De kan sikkert hjelpe med bh-modell også. Anonymkode: 1d813...d7b
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2021 #8 Skrevet 31. mars 2021 Ville prøvd noen minimizer-modeller fra Freya, Fantasie, Bali eller Olga. Altså, ordentlige BH-er, og ikke sånne pynte-BH-er. Prøv gjerne en modell som lukkes foran, tror nok de vil passe deg litt bedre. Anonymkode: 3cd88...039
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå