Gå til innhold

Lørdagskvelden/kveldskos med barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert masse ulike familier der ute, hadde vært gøy å høre hvordan lørdagskveldene hos dere er 🤩 Og hvor gamle barn deres er 😊 Husker fra min oppvekst pizza eller taco, og familien samlet foran TVen med godis 😊 Mine er foreløpig såpass små at de legger seg tidlig og kun eldste som får litt godteri. Når begynner man med felles lørdagskos? Har inntrykk av at mange småbarnsforeldre legger barna og lager seg god mat selv. Gjør det av og til selv! Gleder meg til de blir store nok til felles lørdager 😊😊

Anonymkode: 86260...caf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg også til lørdager sammen! Vi pleide å lage god mat og se på aidensfield(?) på lørdagskvelden. Vi barna sovna på sofaen og de bærte oss i seng.🥰🥰  

min er litt liten og legger seg helst 19, men gleder meg til han blir større og kan dele kvelden med oss 🥰

Anonymkode: 1d4d0...bae

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også slike minner fra da jeg vokste opp. Meksikansk gryte foran TV-en, hele familien 😊 Vi kan like gjerne ha fredagskos som lørdagakos. Kommer litt an på hva som går på tv. Npr det er mesternes mester ser vi det sammen på fredagene. Nå for tiden er det alle mot 1. 14-åringen gidder ikke være med lenger på alle mot 1, men ser medternes mester. 11-åringen er med da. Spiser taco elle pizza! Og godteri. Før da de va små så de barne-TV, savner den tiden jeg. 

Anonymkode: 33e53...204

AnonymBruker
Skrevet

Har barn på 5 og 8. vi pleier oftest å se en film og spise lørdagsgodt. Starter gjerne rett etter middag, så legger seg de seg i 20-21-tiden, bare litt senere enn vanlig leggetid. Deilig at vi voksne får litt tid for oss selv etterpå.

Anonymkode: c4477...c45

AnonymBruker
Skrevet

Har ein 4-åring. Pizza til middag saman med besteforeldre. Har ikkje innført fast laurdagsgodt enno, men ho får sjokolade eller is etter middag om ho har lyst på. Eg ser på Nrk super med ho før ho legg seg. Deretter blir det Sumo/Netflix for meg og katten 🙂

Anonymkode: 8dc8f...ecd

AnonymBruker
Skrevet

Har en seksåring og en toåring. Her har det vært felles lørdagskos lenge. Som regel god mat, litt lørdagsgodt og noe på tv. Spill utgår foreløpig pga toåringen som blir hakket for overivrig og dramatisk om hun ikke får ta alle kort og brikker. 

Anonymkode: a757e...c73

AnonymBruker
Skrevet

To barn på 7 og 10. Vi har alltid heimelaga pizza på fredager og ekstra god middag på lørdag. Ofte har vi filmkveld eller ser hva som går på tv. Idag såg vi Alle mot 1 med stort engasjement. Barna synest lørdag er beste dagen i uken ❤️

Anonymkode: 75665...636

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...