AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #1 Del Skrevet 27. mars 2021 Noen som vet om et ståbrett til britax smile 2? Som altså passer? Gjerne med sete.. Får snart baby og selv om min 2 åring er flink til å gå så er det kjekt at han har mulighet til å sitte hvis vi skal på lengre turer. Har prøvd å Google men er usikker på hvilke som kan passe i og med at det ikke er stang mellom bakhjula... Anonymkode: 64a9f...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #2 Del Skrevet 27. mars 2021 Bumprider får du kjøpt med sete på jollyroom 😊 den skal gå til britax. Vi har akkurat kjøpt den selv, men ikke montert den på enda. Anonymkode: 3d160...15b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #3 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bumprider får du kjøpt med sete på jollyroom 😊 den skal gå til britax. Vi har akkurat kjøpt den selv, men ikke montert den på enda. Anonymkode: 3d160...15b Okei, takk 😊 jeg kikka på den men var usikker på om den ville gå på, men da prøver jeg å ser 😊 Anonymkode: 64a9f...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #4 Del Skrevet 28. mars 2021 Vi har kjøpt bumprider til vår britax smile 2. Funker fint Anonymkode: c382e...be2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå