Gå til innhold

Hva er galt med meg? Tør ikke å gå ut og snakke med familien min...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Med andre folk er jeg ikke sånn her, men når pappa, stemoren min, broren min og stebroren min (som er fire år eldre enn meg) er i stua tør jeg ikke å gå inn og si hei eller noe, klarer det virkelig ikke, skjønner ikke hva det er med meg. Stebroren min kom hjem i dag, og jeg gikk ut i stua for å hilse (siden pappa sa han ble sint om jeg ikke hilste), men klarte ikke å si hei, bare styrtet til badet og låste meg inne og begynte å gråte!?😩 Pappa sa at jeg kunne komme ut i stua nå, men jeg har seriøst ikke sjans, tør virkelig ikke, gir ikke mening. De har kjeftet mye på meg for at jeg er for stille, og den siste uken har vi nesten ikke sagt et ord til hverandre fordi de sier at jeg må ta initiativ, og at de ikke vil «invitere meg inn i varmen igjen» og sånne ting fordi de ikke har lyst til å være med meg, og da klarer jeg ikke å gå ut til dem når jeg vet at de ikke liker meg... Aaah hva skal jeg gjøre? Har ikke sagt hei til stebroren min engang, og de har spist mat uten meg siste uken

Anonymkode: a12ba...259

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og at jeg ikke får bli med på hytta i morgen om jeg ikke snakker med dem😬 ...Ikke at jeg har lyst, men er så flaut når stebroren min er her

AnonymBruker
Skrevet

Sosial angst?

Eller har du følelser for han?

Anonymkode: 33b29...b84

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er forelsket i stebroren din og det er nasty. Skjerp deg. 

Anonymkode: b6ac3...927

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg er med tanten min og familien hennes er jeg helt komfortabel og ikke noe bekymret for noen ting, for jeg vet at de er glade i meg og ikke dømmer meg for at jeg er stille eller noe. Jeg er heller ikke stille rundt dem siden jeg er komfortabel, men pappa og stemor bare kjefter og kjefter og forteller meg at det er noe galt med meg, og da blir jeg helt stum😩

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er forelsket i stebroren din og det er nasty. Skjerp deg. 

Anonymkode: b6ac3...927

Hææ?? Neinei nei, det er ikke det😂😂

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke forelsket i verken stemoren eller stebroren min😂

Skrevet

Men herlighet -for en familie du har!!?? De er jo skikkelig slemme mot deg jo! 

Hva om du ringer tanten din og spør om du kan få ligge over der i påska? 

Tror også at du bør snakke med henne om dette, og fortelle hvordan det er hjemme. Kanskje tanten din kan hjelpe deg å få det bedre. Egentlig så høres det ut som om du bør flytte ut, enten på hybel eller spørre om du kan bo hjemme hos tante en stund?

Kan jeg spørre deg hvor gammel du er?

En god klem får du i alle fall fra meg :klem: 

• Liker 4
Skrevet

Har ikke du flyttet ut fra denne familien enda?

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt

-Safiye, mod

Skrevet

Det er ikke noe galt med deg. Du trenger å flytte for deg selv, hvis du er gammel nok. Det er familien din som trykke deg ned. Dette vil ikke bli bedre. Slik dysfunksjonell  oppførsel  er ikke greit. Det er ikke rart du ikke vil inn i stua når de oppfører seg slik mot deg. Det psyker deg bare ned. 

Du må snakke med noe, kanskje legen din kan hjelpe deg på veien videre. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...