AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #1 Skrevet 27. mars 2021 Mannen satt å så på en sportskamp nå, og ble så forbannet at han kastet fjernkontrollen i full kraft mot TVen.. Jeg er helt fortvilet, og mannen går seg en tur Jeg synes ikke noe om at han ser på sport i det hele tatt, og nå dette... Hadde vi ikke hatt barn hadde jeg flyttet ut Hvordan skal jeg få stopp for denne barnslige oppførselen?? Anonymkode: be802...d6b 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #2 Skrevet 27. mars 2021 En sportskamp faktisk. La meg gjette, Norge-Tyrkia. Ikke rart han knuste tv'en. Anonymkode: c73f4...40e 13
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #3 Skrevet 27. mars 2021 Det kan jeg skjønne, Norge spilte ræv. Anonymkode: 9fb07...792 8
Brunello Skrevet 27. mars 2021 #4 Skrevet 27. mars 2021 Får håpe dere har kjøpt forsikring på Elkjøp. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #5 Skrevet 27. mars 2021 Håper han på samme tur kommer hjem med ny TV til dere, for dette er uakseptabelt! Anonymkode: fb6e1...077 10
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #6 Skrevet 27. mars 2021 Be ham flytte. Hva blir det neste han kan finne på? Tenk på hvilket forbilde han er for barna dine! Anonymkode: 13f1a...f8d 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #7 Skrevet 27. mars 2021 Hadde seriøst kastet han ut og sagt han kunne komme tilbake når han hadde kjøpt ny tv og greide å oppføre seg 😂😂 Anonymkode: 7be97...3bb 6
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #8 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mannen satt å så på en sportskamp nå, og ble så forbannet at han kastet fjernkontrollen i full kraft mot TVen.. Jeg er helt fortvilet, og mannen går seg en tur Jeg synes ikke noe om at han ser på sport i det hele tatt, og nå dette... Hadde vi ikke hatt barn hadde jeg flyttet ut Hvordan skal jeg få stopp for denne barnslige oppførselen?? Anonymkode: be802...d6b Så du synes det er helt greit å utsette barna for at pappa som utagerer på denne måten? Det høres ut som et sinnemestringskurs kunne være på sin plass her, for barnas skyld om ikke annet. Men hva mener du med at du "ikke synes noe om" at han ser på sport? Reagerer han på denne måten jevnlig? I så fall skjønner jeg deg. For øvrig kan du ikke nekte mannen å se sport. Hva hadde du sagt om han nektet deg å se det du interesserer deg for på TV? Anonymkode: 5194f...95a 7
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #9 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Mannen satt å så på en sportskamp nå, og ble så forbannet at han kastet fjernkontrollen i full kraft mot TVen.. Jeg er helt fortvilet, og mannen går seg en tur Jeg synes ikke noe om at han ser på sport i det hele tatt, og nå dette... Hadde vi ikke hatt barn hadde jeg flyttet ut Hvordan skal jeg få stopp for denne barnslige oppførselen?? Anonymkode: be802...d6b Haha! Ikke noe å ta på vei over. Det var en fotballkamp, tipper han ble engasjert. Tv kan man alltids kjøpe ny av. Overreaksjon de luxe! Men noe må man få lov å være engasjert i. La han fikse ny tv. Er egentlig bare komisk😅 Anonymkode: 9f3dc...830 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #10 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Haha! Ikke noe å ta på vei over. Det var en fotballkamp, tipper han ble engasjert. Tv kan man alltids kjøpe ny av. Overreaksjon de luxe! Men noe må man få lov å være engasjert i. La han fikse ny tv. Er egentlig bare komisk😅 Anonymkode: 9f3dc...830 Tenker barna synes det er skikkelig komisk med en pappa som eksploderer og ødelegger inventaret. Komisk, trygt og godt. Anonymkode: 5194f...95a 19
Gjest Airman Skrevet 27. mars 2021 #11 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Mannen satt å så på en sportskamp nå, og ble så forbannet at han kastet fjernkontrollen i full kraft mot TVen.. Jeg er helt fortvilet, og mannen går seg en tur Jeg synes ikke noe om at han ser på sport i det hele tatt, og nå dette... Hadde vi ikke hatt barn hadde jeg flyttet ut Hvordan skal jeg få stopp for denne barnslige oppførselen?? Anonymkode: be802...d6b Sånn er vi hoppinteresserte bedre, vi elsker et nydelig hopp uansett hvem som utfører det 🙂
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #12 Skrevet 27. mars 2021 Blir kult med ny tv, da. Anonymkode: 2f204...01a
Macro Skrevet 27. mars 2021 #13 Skrevet 27. mars 2021 Du synes ikke det er greit at han ser sport i utgangspuktet? Ditt kontrollbehov bekymrer meg mer. 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #14 Skrevet 27. mars 2021 Macro skrev (Akkurat nå): Du synes ikke det er greit at han ser sport i utgangspuktet? Ditt kontrollbehov bekymrer meg mer. Det er mye bekymringsverdig i TS' innlegg spør du meg. Mannens sinnemestringsproblemer, TS' kontrollbehov og TS' manglende evne/vilje til å se hva det kan gjøre med barna å vokse opp i et slikt hjem. Anonymkode: 5194f...95a 2
Værre Skrevet 27. mars 2021 #15 Skrevet 27. mars 2021 Det er ikke uvanlig blant sports engasjerte menn. Så lenge han ikke er voldelig mot familien er det bare ett leit uhell. 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #16 Skrevet 27. mars 2021 Mannen min blir engasjert når han ser fotball også. Men han har det i kjeften. Kjefter og klarer på spillerne. Hadde ikke godtatt at han hadde knust tv Anonymkode: 29519...c15
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #17 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tenker barna synes det er skikkelig komisk med en pappa som eksploderer og ødelegger inventaret. Komisk, trygt og godt. Anonymkode: 5194f...95a Ts skrev at de ikke har barn. Søk på YouTube og se folk som blir engasjert av å spille tv spill feks. Barn har dessuten ikke vondt av å se at voksne har følelser. Det er snakk om en tv ikke at han raserte huset eller tok til vold. Anonymkode: 9f3dc...830 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #18 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ts skrev at de ikke har barn. Søk på YouTube og se folk som blir engasjert av å spille tv spill feks. Barn har dessuten ikke vondt av å se at voksne har følelser. Det er snakk om en tv ikke at han raserte huset eller tok til vold. Anonymkode: 9f3dc...830 Tror du må lese på nytt. "Hadde vi ikke hatt barn hadde jeg flyttet ut" Anonymkode: 4c6c1...d44 7
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #19 Skrevet 27. mars 2021 3-0 til Tyrkia, like greit at tv gikk i stykker. Anonymkode: 325fe...412 8
Drizzt Skrevet 27. mars 2021 #20 Skrevet 27. mars 2021 Viser han tegn på dårlig sinnemestring i andre situasjoner også? Er det første gang han reagerer på denne måten? Jeg ville stilt strenge krav at han lærer seg mer konstruktive måter å vise sinne på. Barna deres kommer til å lære hans måte å vise sinne på og det vil du ikke. Men ja, uten barn ville jeg trolig bare gått min vei. Det er ikke en person jeg vil dele livet med. Når det er felles barn i bildet, så MÅ han skjerpe seg og du MÅ stille krav. Men til syvende og sist kan det være bedre for dem å ikke ha et sånt forbilde i hverdagen hvis han ikke endrer seg. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå