Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har handlet kontaktlinser hos Nordiclenses før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg handlet fra NordicLenses sist jeg trengte nye Focus Dailies. Det gikk helt fint, linsene kom innen en uke og jeg sparte 200 kr i forhold til Lensway. (Litt rart egentlig siden det faktisk ser ut til å være samme firma - de har samme postboks adresse fant jeg ut). :)

Skrevet

Iflg min samboer var det www.lenses4net.no som kom billigst ut i en forbrukertest...

Skrevet
Iflg min samboer var det www.lenses4net.no som kom billigst ut i en forbrukertest...

Det kommer veldig an på hva slags linser man skal bestille og mengde. Focus Dailies f.eks.: Bestiller man for et halvt år av gangen er pakkene for dyre til at de kan sendes enkeltvis som pakker under 200kr. Bestiller man disse i månedspakker for et halvt år isteden så lønner det seg heller ikke da disse små pakkene er dyrere enn de store pakkene. Slik var det hvertfall sist jeg regnet på det. :)

Skrevet
Det kommer veldig an på hva slags linser man skal bestille og mengde. Focus Dailies f.eks.: Bestiller man for et halvt år av gangen er pakkene for dyre til at de kan sendes enkeltvis som pakker under 200kr. Bestiller man disse i månedspakker for et halvt år isteden så lønner det seg heller ikke da disse små pakkene er dyrere enn de store pakkene. Slik var det hvertfall sist jeg regnet på det. :)

Var det jeg og fant ut ja. Dailies 90pk vs 30pk. Så også den forbrukertesten som var nevnt over her, men tror ikke nordiclenses(og flere andre linsebutikker) var med i den engang.

Gjest mariana
Skrevet

Har aldri HANDLET linser på nordiclenses, men jeg har BESTILT. En måned etter at jeg bestilte hadde jeg fremdeles ikke mottatt noe, og sendte mail og spurte om de snart kom.. Neida, de kunne ikke sendes på noen uker enda (og jeg bruker vanlig Focus Dailies). Å vente to måneder på å få linser - når jeg ikke hadde regnet med mer enn et par uker, og derfor var rimelig tom når jeg bestilte - gikk bare ikke... Ble avbestilt den ordren ja. Og kommer ikke til å prøve dem igjen.

Skrevet

Lenses4net er billigst på både mine og sambos linser, og broren min sine også. Og vi bruker forskjellige typer alle tre.

Skrevet

Er det de som sender fra Sverige`? Da får man jo moms og evt toll i tillegg med mindre man bestiller små pakker som koster under 200kr og små pakker er ofte dyrere enn store.

Skrevet
Er det de som sender fra Sverige`? Da får man jo moms og evt toll i tillegg med mindre man bestiller små pakker som koster under 200kr og små pakker er ofte dyrere enn store.

Vi bestiller for 6 mnd av gangen, hver pakke (altså 6 mnd for ett øye) koster under 200 kroner. Så de sender bestillingen i to pakker = ingen toll. Porto er inkludert i prisen. Dette er absolutt det billigste for oss i allefall.

Skrevet

Det var jo virkelig en bra pris. Jeg må opp i rundt 1500kr for seks mnd forbruk av linser avhengig av hvor jeg kjøper. Bruker Focus Dailies.

Skrevet

Men Arkana bruker vel månedslinser, og de er mye billigere enn dagslinser..

Skrevet

Ja naturligvis. Kommer an på hvilket merke man bruker og.

Skrevet
Men Arkana bruker vel månedslinser, og de er mye billigere enn dagslinser..

Samboeren min bruker dagslinser og de er også billigst på lenses4net. Det er nok selve merket som avgjør hvor det er billigst.

Skrevet

Jeg har handlet flere forskjellige steder, men er mest fornøyd med Nordic Lenses.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...