Gå til innhold

Hvilken datingside er den mest seriøse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er mann, over 30. Godt utdanning og jobb, men er litt "klein" sosial. Har to lenge forhold fra tidligere bak meg, men jeg er nå på søk etter noe seriøst. Noe som kan bli noe virkelig. Hvilken nettside vil dere anbefale?

Anonymkode: 97666...62b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

vil du anse deg selv som top 20% av menn utsende messig? da kan du jo prøve tinder.

Anonymkode: 31f47...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann samme alder ikke sukker. Samme som på Tinder der. Tror faktisk ikke det finnes noen seriøs datingsider. Hvis ikke du ser ut som en gud har du nok mer hell i virkeligheten uansett hvor klein du er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Badoo 

Anonymkode: a9a03...fbc

vet du om de jentene som skriver til meg på badoo som ikke er matcha med meg er bots eller er de ekte jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

En hvilken som helst når man er mann. 

De fleste kvinner vil ha varig forhold, samme hvor kvinner gjør seg tilgjengelig.

Anonymkode: 04847...17b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

match.no, muligens?

virker som at det er mer seriøse folk på steder hvor du må betale ...

Gratismulighetene tiltrekker liksom alt mulig rart, betalingstjenester har mye rart, men også flere bittelitt mer seriøse ...

Anonymkode: d5b10...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vil også di match. Du burde ta en der man må betale. Det stopper mange useriøse. 

Anonymkode: 1e874...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Match er meningsløst. Sukker er bedre da. Og kanskje også Møteplassen.

Men en god profil på Tinder gjør samme nytten.

Anonymkode: 6734f...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Er mann, over 30. Godt utdanning og jobb, men er litt "klein" sosial. Har to lenge forhold fra tidligere bak meg, men jeg er nå på søk etter noe seriøst. Noe som kan bli noe virkelig. Hvilken nettside vil dere anbefale?

Anonymkode: 97666...62b

Jeg liker Fetlife

Der kan du dele fetisher og bilder som du vil uten at noen sensuerer det. 
Du finnes også eventer som SM-treff, swingersfester og gangbangs hvis det frister. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Værre skrev (16 timer siden):

Match er bare goldiggere fra utlandet. Da er faktisk sukker litt bedre. 

Du er golddigger fra utlandet 

Anonymkode: ad769...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen. Dating nettsider er bare tull. Få øynene opp fra mobilen og si hei til ei søt jente på gata 🙂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ingen. Dating nettsider er bare tull. Få øynene opp fra mobilen og si hei til ei søt jente på gata 🙂

#vilbarepratelitt

Anonymkode: 7e08f...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Grøss. Introverte meg hadde løpt om noen hadde prøvd seg sånn 🤣 (selv Tinderfyren min tror jeg)

Anonymkode: f2161...74e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest commeilfaut

Tipper Sukker.

Møteplassen trodde jeg var seriøs, men der blir man som mann spammet av kvinner langt over aldersfilteret. Felles for dem alle er overdreven tro på sitt eget "ungdommelige" utseende og væremåte. Grøss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er 39. På match har jeg bare truffet menn som var seriøse og interessert i forhold. Men vanskelig å finne noen jeg finner tiltrekkende.  Blir stort sett skuffet når vi møtes. Det er ofte problemet med nettdating. Folk fremstiller seg i beste lys på nett for å få matcher, men så er de helt annerledes i virkeligheten...

Anonymkode: b4b4b...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 hours ago, AnonymBruker said:

vet du om de jentene som skriver til meg på badoo som ikke er matcha med meg er bots eller er de ekte jenter?

Jeg er på badoo, uten bilde vel og merke, og det er bortimot ingen som skriver til meg. Det det virker som det er mange realistiske profiler der (les mye rart). Mange døde profiler der, får til og med opp ei som jeg vet faktisk er død på ordentlig stadig vekk. 

Anonymkode: c8bbc...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...