Gjest Gjest Skrevet 26. august 2005 #1 Skrevet 26. august 2005 Noen som har noen erfaringer her med p-pillen Loetta?
Basementart Skrevet 26. august 2005 #2 Skrevet 26. august 2005 Ja, jeg har ganske dårlig erfaring med de, begynte å småblø inni mellom, fikk vite fra legen at de var for svake for meg så jeg gikk over til et annet merke.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2005 #3 Skrevet 26. august 2005 Jepp. Hadde bra innvirkning på blødningene, men jeg fikk høyt blodtrykk.
Gjest Jiha(d) Skrevet 26. august 2005 #4 Skrevet 26. august 2005 Jeg har bare fine ting å si om Loette. Men det er jo helt forskjellig fra person til person som du ser over her
snuppelupp Skrevet 26. august 2005 #5 Skrevet 26. august 2005 Brukte de i 6 mnd, fikk blodpropp i høyre bein. Det var en ganske dårlig erfaring kan du vel si
Tusseline Skrevet 27. august 2005 #6 Skrevet 27. august 2005 Ja, veldig fornøyd med Loette. Nå har 95% av alle apotek i Norge gått tom for merket, og det fås ikke inn før om flere uker.
Gjest Lizbet i.i Skrevet 28. august 2005 #7 Skrevet 28. august 2005 Et lite tips....prøv noen andre. Ikke fordi jeg har dårlig erfaring, har aldri brukt dem. Men, de har uforutsigbare produsenter og har i sommer ikke vært å oppdrive på apotekene her i regionen i alle fall. Så for kontinuitetens skyld ville jeg nok valgt noen andre...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå