Gjest Gjest Skrevet 26. august 2005 #1 Del Skrevet 26. august 2005 Noen som har noen erfaringer her med p-pillen Loetta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basementart Skrevet 26. august 2005 #2 Del Skrevet 26. august 2005 Ja, jeg har ganske dårlig erfaring med de, begynte å småblø inni mellom, fikk vite fra legen at de var for svake for meg så jeg gikk over til et annet merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2005 #3 Del Skrevet 26. august 2005 Jepp. Hadde bra innvirkning på blødningene, men jeg fikk høyt blodtrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jiha(d) Skrevet 26. august 2005 #4 Del Skrevet 26. august 2005 Jeg har bare fine ting å si om Loette. Men det er jo helt forskjellig fra person til person som du ser over her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snuppelupp Skrevet 26. august 2005 #5 Del Skrevet 26. august 2005 Brukte de i 6 mnd, fikk blodpropp i høyre bein. Det var en ganske dårlig erfaring kan du vel si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 27. august 2005 #6 Del Skrevet 27. august 2005 Ja, veldig fornøyd med Loette. Nå har 95% av alle apotek i Norge gått tom for merket, og det fås ikke inn før om flere uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet i.i Skrevet 28. august 2005 #7 Del Skrevet 28. august 2005 Et lite tips....prøv noen andre. Ikke fordi jeg har dårlig erfaring, har aldri brukt dem. Men, de har uforutsigbare produsenter og har i sommer ikke vært å oppdrive på apotekene her i regionen i alle fall. Så for kontinuitetens skyld ville jeg nok valgt noen andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå