Gå til innhold

Joggemusikk!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan dere gi meg tips til joggemusikk? Hva hører dere på for en boost? 

Anonymkode: b445b...ac6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kom nettopp over en podcast som legger ut mashups med masse bra låter. Two Friends Big Bootie Mix, vol 11 er hittil favoritten min! :-) 

Anonymkode: 23747...755

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hvor fort du løper. Jeg henger meg veldig opp i bpm, og bruker alltid de samme sangene fordi jeg vil holde farten jevn hele runden. 

Som vanlig tempo bruker jeg blant annet Golddigger av Kanye West, Thrift shop av Macklemore, Despacito av Bieber. Ikke fordi jeg liker sangene, men jeg synes de har grei takt å holde farten til.

Til rolig jogg eller oppoverbakker bruker jeg bla. Mama said av Lucas Graham, Heathens av 21 pilot, Langt å gå av Klovner i kamp og Down with the sickness av Disturbed.

Anonymkode: 604dc...fcb

AnonymBruker
Skrevet

Rammstein..

Radio og Deutshland f.eks.

Anonymkode: f95cf...c74

AnonymBruker
Skrevet

Spotify har en sjanger som heter "run". Sortert etter BPM. Jeg henter ofte ut spillelister herfra. Bruker typ 170 BPM som ca er pulsen min på harde økter, og lavere BPM når jeg løper rolig. Jeg er glad i metal og da laster jeg ned en metal spilleliste herfra. Ikke alle sangene som faller i smak, men de kan du fjerne fra listen. 

Anonymkode: af080...cd2

• Liker 2
Skrevet

Im still standing av Elton John er perfekt! Og Take on me av A-HA.  Jeg hører mye 80 tallsmusikk når jeg jogger, takten passer meg ofte bra. Bruker ca 5.05 min pr km når jeg jogger ca 5-6 km.  Skal jeg jogge lenge er det stort sett lydbok det går i. 

AnonymBruker
Skrevet

Swedish house mafia: Greyhound

Anonymkode: c4ce2...ab8

Skrevet

Rammstein 

Skrevet

Jeg synes alltid det blir lettere å løpe, når treningsspillelista plutselig serverer meg Tequila med Korpiklaani, - feststemt blir jeg også! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...