AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #1 Del Skrevet 27. mars 2021 Som ikke er nøtter, frukt, barer eller yoghurt. På budsjett☺ Anonymkode: 2f514...440 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #2 Del Skrevet 27. mars 2021 Tar ofte en halv avokado og ei skive eller to med spekeskinke Pleier å ha et par ferdigkokte egg i kjøleskapet, spiser med bare litt salt eller en klatt kaviar. ‘Tapas’ - bare plukker litt fra kjøleskapet på en tallerken perletomater, skinke, oliven ol. Havregrøt i kopp. Slår kokende vann over gryn i en kopp, rør rundt og sett på en asjett som lokk et par minutt. Varierer med topping, alt fra kanel/sukkererstatning, til bær, noen rosiner, litt alt ettersom. Anonymkode: ae5dc...b70 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 27. mars 2021 #3 Del Skrevet 27. mars 2021 Et hardkokt egg. Rugsprø med cottage cheese og kanel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 27. mars 2021 #4 Del Skrevet 27. mars 2021 Peanøttsmør på epleskiver 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #5 Del Skrevet 27. mars 2021 Brødskive Anonymkode: cc6e6...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #6 Del Skrevet 27. mars 2021 Mitt forslag er å IKKE ha mellommåltider. Jeg synes det er dumt at man skal bli vant til å ha noe i kjeften hele jævla tida. Trenger du virkelig de 100-200 kalorier? Ønsker du å gå ned i vekt så sparer du på den og vender deg selv til å drikke vann heller og vente til neste faktiske måltid. Anonymkode: 59bcd...790 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #7 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mitt forslag er å IKKE ha mellommåltider. Jeg synes det er dumt at man skal bli vant til å ha noe i kjeften hele jævla tida. Trenger du virkelig de 100-200 kalorier? Ønsker du å gå ned i vekt så sparer du på den og vender deg selv til å drikke vann heller og vente til neste faktiske måltid. Anonymkode: 59bcd...790 Du vet nå ikke hvorfor denne personen ønsker mellommåltid. F.eks trenger jeg dem selv, for å klare å få i meg nok kalorier i løpet av dagen. Småspist pga sykdom. Lurt å ikke hoppe til konklusjoner, og moralisere basert på egne antakelser. Og kanskje heller bare svare på spørsmålet... Anonymkode: ae5dc...b70 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #8 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Mitt forslag er å IKKE ha mellommåltider. Jeg synes det er dumt at man skal bli vant til å ha noe i kjeften hele jævla tida. Trenger du virkelig de 100-200 kalorier? Ønsker du å gå ned i vekt så sparer du på den og vender deg selv til å drikke vann heller og vente til neste faktiske måltid. Anonymkode: 59bcd...790 Jeg skal ikke ned i vekt, jeg skal opp og holde vekten der. Klarer ikke spise nok i et måltid til å ikke trenge mellommåltid. Anonymkode: 2f514...440 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #9 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Mitt forslag er å IKKE ha mellommåltider. Jeg synes det er dumt at man skal bli vant til å ha noe i kjeften hele jævla tida. Trenger du virkelig de 100-200 kalorier? Ønsker du å gå ned i vekt så sparer du på den og vender deg selv til å drikke vann heller og vente til neste faktiske måltid. Anonymkode: 59bcd...790 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg skal ikke ned i vekt, jeg skal opp og holde vekten der. Klarer ikke spise nok i et måltid til å ikke trenge mellommåltid. Anonymkode: 2f514...440 Heldig med svaret ditt der @Anonymkode: 59bcd...790 Anonymkode: cc6e6...04f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 27. mars 2021 #10 Del Skrevet 27. mars 2021 Jeg syns det kan være godt med et par havrekjeks med smør og ost, brun eller gul på. Det smaker godt, metter og har litt kalorier. Eller den gode, gamle brødskiva, grovt brød med smør og pålegg er undervurdert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #11 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mitt forslag er å IKKE ha mellommåltider. Jeg synes det er dumt at man skal bli vant til å ha noe i kjeften hele jævla tida. Trenger du virkelig de 100-200 kalorier? Ønsker du å gå ned i vekt så sparer du på den og vender deg selv til å drikke vann heller og vente til neste faktiske måltid. Anonymkode: 59bcd...790 Skjerpings. Ikke Ts,men selv har jeg alvorlig anoreksi og på min kostliste er det mellommåltider sånn at jeg skal få i meg nok,så til en annen gang «har du ikke noe vettu å komme meg så er det best å bare tie» Anonymkode: 54a09...e24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #12 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Som ikke er nøtter, frukt, barer eller yoghurt. På budsjett☺ Anonymkode: 2f514...440 Eldorado rett i koppen nudler med smak av kylling. Anonymkode: 54a09...e24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spell Skrevet 28. mars 2021 #13 Del Skrevet 28. mars 2021 Prøver å unngå å bli sulten utenom frokost, middag og lunsj, men spiser noen ganger litt chiafrø (bløtlagt i vann) med yoghurt eller vaniljekesam dersom jeg blir sulten. (Blir en form for chiapudding) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå