Pipaluk Skrevet 27. mars 2021 #1 Skrevet 27. mars 2021 Har Adam og Danielle barnevakter og hushjelp? Jeg skjønner ikke hvordan de kan styre med alle aktiviteter og frivillig arbeid, fremdeles ha noe restenergi igjen 🤔
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #2 Skrevet 27. mars 2021 Pipaluk skrev (1 time siden): Har Adam og Danielle barnevakter og hushjelp? Jeg skjønner ikke hvordan de kan styre med alle aktiviteter og frivillig arbeid, fremdeles ha noe restenergi igjen 🤔 De har jo mye hjelp fra familie også. Anonymkode: 7cecc...cce
Pipaluk Skrevet 27. mars 2021 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): De har jo mye hjelp fra familie også. Anonymkode: 7cecc...cce Familien som de henger med har selv mange barn. Tror du de orker å passe femlinger i tillegg?
every woman Skrevet 27. mars 2021 #4 Skrevet 27. mars 2021 Jeg blir helt stresset og overveldet av programmer om fir-fem-seks-og så videre-linger. Fatter ikke at de klarer alt uten å kollapse. De MÅ da bare ha noen form for hjelp? 1
Drizzt Skrevet 27. mars 2021 #5 Skrevet 27. mars 2021 Pipaluk skrev (3 timer siden): Har Adam og Danielle barnevakter og hushjelp? Jeg skjønner ikke hvordan de kan styre med alle aktiviteter og frivillig arbeid, fremdeles ha noe restenergi igjen 🤔 Ja, de får mye hjelp fra familie Hennes søstre for eksempel.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #6 Skrevet 28. mars 2021 Danielle er jo stadig syk, har masse helse-problemer hele tiden og er til utredninger. Jeg tror det er stresset med å ha 6 barn som utløser det. Men det vil de ikke høre snakk om. Anonymkode: aa013...c30 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #7 Skrevet 28. mars 2021 Pipaluk skrev (17 timer siden): Familien som de henger med har selv mange barn. Tror du de orker å passe femlinger i tillegg? Ja, utifra hva jeg har forstått så hjelper de mye til! Anonymkode: 7cecc...cce
Pipaluk Skrevet 28. mars 2021 Forfatter #8 Skrevet 28. mars 2021 Hvor mye hadde dere klart å stille opp for søsken som fikk femlinger?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2021 #9 Skrevet 1. april 2021 Ashley og Crystal Har vel to barn hver? Anonymkode: d8e0c...129 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #10 Skrevet 2. april 2021 Jeg antar de har mye hjelp i form av folk som får betalt for å gjøre husarbeid, lage mat og passe barna. I USA er dette helt vanlig, også blant middelklassen, da slike tjenester ikke er så kostbare som de ville vært her i Norge. (Mye lavere lønnsnivå). Jeg har selv familie i USA som i alle år har hatt hushjelp og barnepike til sine tre barn. Det finnes også nybakte foreldre som betaler for en «night nurse», dvs en person som passer på små barn på nattetid og tar seg av dem hvis de våkner og er sultne eller trenger ny bleie, slik at foreldrene slipper nattevåk. Anonymkode: 13dc7...299 1
Pipaluk Skrevet 2. april 2021 Forfatter #11 Skrevet 2. april 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg antar de har mye hjelp i form av folk som får betalt for å gjøre husarbeid, lage mat og passe barna. I USA er dette helt vanlig, også blant middelklassen, da slike tjenester ikke er så kostbare som de ville vært her i Norge. (Mye lavere lønnsnivå). Jeg har selv familie i USA som i alle år har hatt hushjelp og barnepike til sine tre barn. Det finnes også nybakte foreldre som betaler for en «night nurse», dvs en person som passer på små barn på nattetid og tar seg av dem hvis de våkner og er sultne eller trenger ny bleie, slik at foreldrene slipper nattevåk. Anonymkode: 13dc7...299 Ja hjelp på natta er jo helt essensielt for familier med flerlinger. Jeg kjenner en trillingfamilie som ble nødt til å søke hjelp fra barnevernet til slutt. De fikk alvorlig søvnmangel og det ble til slutt ikke forsvarlig å være foreldre helt alene. De hadde familie men de kunne ikke stille opp 24/7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå