Gå til innhold

Er pastellfarger årets trend?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser gjennom nyheter på Zalando og legger merke til at det er mye pastellfarger. 

Anonymkode: 07326...802

AnonymBruker
Skrevet

Både pastellfarger og "knallfarger" som knall gul, gnall grønn, knall rosa, osv :) Det er i alle fall mitt inntrykk

Anonymkode: c19ca...a98

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ser gjennom nyheter på Zalando og legger merke til at det er mye pastellfarger. 

Anonymkode: 07326...802

Pastellfarger er veldig typisk vår-mote. 

Jeg får fnatt av pasteller, så jeg kjøper mest klær på høsten. 😄 

Anonymkode: effed...530

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker pastellfarger jeg da. Men også andre farger. Det virker som at pastellfarger ofte kommer om våren og sommeren.

• Liker 1
Skrevet

Alltid pasteller om våren, og jeg ser særlig mye gult og syrin i år. Mye blomstermønster også, som i fjor.

AnonymBruker
Skrevet

Endelig sier bare jeg! 😀 Er så lei av de duse, pudderaktige og platte fargene som det har vært så mye av de siste årene. Gammelrosa, olivengrønn, beige, grått, brunt, etc. Endelig litt friske, våraktige og klare farger! Gult, lilla, turkis, korall, fersken, rosa 😍 Blir sånn skikkelig glad av å se i klesbutikkene.

Kan også ha noe med at jeg virkelig ikke kler duse og matte farger - jeg ser ut som jeg er døende. Jeg ser mye bedre og mer levende ut i spreke farger. 

Anonymkode: 84234...89b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Endelig sier bare jeg! 😀 Er så lei av de duse, pudderaktige og platte fargene som det har vært så mye av de siste årene. Gammelrosa, olivengrønn, beige, grått, brunt, etc. Endelig litt friske, våraktige og klare farger! Gult, lilla, turkis, korall, fersken, rosa 😍 Blir sånn skikkelig glad av å se i klesbutikkene.

Kan også ha noe med at jeg virkelig ikke kler duse og matte farger - jeg ser ut som jeg er døende. Jeg ser mye bedre og mer levende ut i spreke farger. 

Pga hudtonen min kler jeg de duse fargene så mye bedre.

Synes de kan ha litt av hvert så det finnes noe som passer til alle de fire ulike hudtonene. Ser så rart ut når man går i noe som krasjer helt med ens naturlige farger. 

Anonymkode: 9a18f...057

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du er klar over at du alltid står fritt til å kle deg i de fargene du selv ønsker?

Anonymkode: c1dff...62e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du er klar over at du alltid står fritt til å kle deg i de fargene du selv ønsker?

Problemet er jo at man ikke får tak i slike klær fordi moten sier noe annet og man rett og slett ikke finner friskere pastellklær? Jeg jubler også for pastellfargene! :) Kommer nok til å hamstre klær og interiør nå, for det kan ta 5-10 år til neste gang jeg finner lignende ;)

Anonymkode: 29d02...001

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.3.2021 den 15.45):

Øh, lol ja selvfølgelig 🤪 Men greia er jo tilgjengelighet. Lenge har det nesten ikke vært mulig å oppdrive disse fargene i klesbutikkene, da det er duse farger som har vært på moten og dermed mest tilgjengelig. 

AnonymBruker
Skrevet

Har inntrykk av at det heller er friske, klare, spreke farger som er på vei inn. Virker som om fjorårets hitfarge, solgul, er pop også i år, men ser også mye klare og sterke nyanser av rødt, blått, lilla og grønt.

Pasteller er inn hver vår, på samme måte som jordfarger er inn hver høst, så det ser jeg ikke på som mote – det er klassisk. Det ville vært noe annet hvis butikkene begynte å selge pastellfarger om høsten og jordfarger om våren.

Anonymkode: 3927f...545

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...