Gå til innhold

Storhandler alle barnefamilier en gang i uken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og bruker de fleste kolonial/ annen hjemlevering, eller handler de fleste i matbutikker (ikke nettbutikker)?

Anonymkode: 04b1a...d4d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi handler en gang i uka, da kjøper vi inn alt vi trenger til middagene den uka, pålegg, toalettartikler og andre ting vi trenger. Hender seg vi må handle en gang til, men da er det snakk om melk og brød hvis vi går tom og ting vi har glemt eller feilberegnet (som mme og bleier...). Som regel holder det med den ene gangen. 

Etter at vi begynte med ukeshandling, har vi spart penger. Bruker rundt 5000 i måneden, før lå vi på mellom 7 og 8000. Vi er en familie på to voksne, et barn på to år, et på snart to måneder og ei på seks år (annenhver helg). 

Vi handler fysisk i butikk. 

Anonymkode: 3de51...f70

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Handler i I fysisk butikk ca to ganger i uka

Anonymkode: 30f0f...f15

Skrevet

Storhandler én gang i uka og småhandler resten av uka🤪

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
cattleya skrev (2 minutter siden):

Samme her😂

Anonymkode: 8185e...bd8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Storhandler fra kolonial ca to ganger i mnd. Handler i fysisk butikk maks en gang i uka (hvis vi har glemt noe, endret middagsplaner, gått mer mat/bleier enn forventet).

Anonymkode: e76ec...ecf

AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Ca 50/50 mtp nettbutikk/fysisk butikk.

Anonymkode: 906ca...3e5

AnonymBruker
Skrevet

Handler stort sett i fysisk butikk, og nesten daglig. Storhandler kanskje 2 ganger i måneden. 

Anonymkode: 6f123...7b8

• Liker 1
Skrevet

Nei. De burde gjøre det, i hovedsak på grunn av tidsbesparelsen. Noen kab også spare penger slik, men da handler det om manglende selvkontroll.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer virkelig ikke storhandle. Jeg prøver, men ender alltid opp med å gå på butikken hver eneste dag likevel 😕😕

Anonymkode: 2a3de...9e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke alle gjør det, men vi storhandler én gang i uka, gjerne så fort butikken åpner på lørdag. Med to morgenfugler i hus er vi oppe uansett, så vi får handlet før butikken fylles med folk. På ukedagene vil jeg ha så mye tid med ungene som mulig etter jobb, orker ikke å handle da. 

Anonymkode: e6d24...b64

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begynte med det like etter barnet begynte i bhg. Sparte syk mye tid, frustrasjon og penger.

Handler brød og bær senere i uka for påfyll

Anonymkode: e742b...e47

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Handler hver mandag, da er det frukt, grønnsaker, toalett artikler, drikke, pålegg, middager og slikt. 
Brød og melk hender at jeg må kjøpe 2 ganger i uken. 
Jeg jobber i dagligvare så er enkelt for meg å handle med meg hjem om jeg skal komme på noe. 

Anonymkode: 8293c...93f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altfor dårlig på det. Skal begynne å sette opp matbudsjett og hva middagene skal bestå av pr dag, så storhandle hver mandag eller noe. Nå handler jeg hele tiden og slenger gjerne med unødvendige ting hver gang! 

Anonymkode: 0698d...a7a

Skrevet

2 ganger per måned, levert på døra!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Handler hver torsdag/fredag etter jobb (handler torsdag dersom jeg jobber sent fredag)   
Sjeldent innom butikk ellers i uka

Anonymkode: f3fd7...683

AnonymBruker
Skrevet

Aldri brukt nettbutikk til mat. 

Var veldig flink til å storhandle før. Da var kiwi billigste stedet å handle. Men måtte såklart kjøpe varer som var billige i andre butikker. 

Nå er det ikke jeg som hovedhandler i huset. Hadde jeg gjort som før så var det storhandel én dag og små handling av melk og frukt en annen dag. 

Anonymkode: 4284c...627

AnonymBruker
Skrevet
cattleya skrev (4 timer siden):

her og 😂

Anonymkode: 06935...33c

Skrevet

Vi handler en gang i uka, i vanlig dagligvarebutikk. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg handler nok 3-4 ganger i uka. Må prøve å lage ukesmeny for mandag - torsdag, ihvertfall. Men om vi går tom for enkelte ting som ikke er helt nødvendig, så må vi klare oss resten av uken uten. 

Anonymkode: 70890...38e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...