Gå til innhold

Har du extensions i håret? Er det mye arbeid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og blir ditt eget hår veldig slitt av det?

Anonymkode: 25b4d...e00

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Buker clip in extensions og det sliter ikke på håret synes jeg, og det tas lett ut og lett å ta på, men du snakker kanskje om de som er "sveiset" på? Lurer på det samme :) 

Anonymkode: c70cc...570

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ønsker et slags trofe for å vise verden at du er vakker og rik siden du slipper å spare ditt eget hår.. Da kan du heller tråkke på et stakkars fattig dame fra india, og pynte deg med hennes avkuttede og sakte sparte hår for å vise din dominans! Vakkert er det. Gir en ekstra skjønnhet og dybde å bære andres hår....

Anonymkode: ed6c0...896

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner ingen som har det lenger. Ikke på 10 år minst.

Anonymkode: 84e76...6ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hadde for lenge siden...var sykt fint men ett ork...sove med fletter osv.

endte opp med å sitte 8 timer i frisørstolen for å få det ut da det floket seg. Er vel en av de som ikke orker å måtte være så nøye på det 😂

Anonymkode: aabf1...c6b

AnonymBruker
Skrevet

Veldig mange har det. Jeg kjenner i hvert fall mange, og det er helt vanlige folk som har lyst på tykkere hår. Nå er det tynne teipfester de fleste har. Det sliter veldig på håret om man bruker det hele tiden, dessverre. Det er temmelig dyrt, og må flyttes opp hver 6. uke til 2. mnd. Tar ikke så lang tid det da. 

Anonymkode: 1b2ea...f83

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har extensions, HairTalk. Er helt annerledes enn i gamle dager da man stod og smeltet på hår med tang og keratin. Ser helt naturlig ut, er bare litt tykkere og lengre. Mye styr fordi det tar lang tid å tørke (føne) etter vask, men ville aldri vært uten. Har hatt i mange, mange år. Skader ikke mitt eget hår, men det er fra naturens side tynt og brekker lett.

Anonymkode: 7670c...872

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Veldig mange har det. Jeg kjenner i hvert fall mange, og det er helt vanlige folk som har lyst på tykkere hår. Nå er det tynne teipfester de fleste har. Det sliter veldig på håret om man bruker det hele tiden, dessverre. Det er temmelig dyrt, og må flyttes opp hver 6. uke til 2. mnd. Tar ikke så lang tid det da. 

Jeg kjenner også veldig mange som har det

Anonymkode: 7670c...872

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ja sliter veldig, du må ha sterkt hår om håret ska vokse med de. Dessuten blander det seg ikke så fint med løshåret. Det ofte indisk har tykkere hårstrå enn nordisk hår, jeg setter på kooos innimellom, sliter det også fordi håret må tupperes for at de ska sitte. 

Anonymkode: cc8e0...b2b

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Jeg har ganske tynt, krøllete/frizzy hår. Det vokser seg aldri langt fordi det er så tørt og flisete, til tross for at jeg behandler det som gull... vil dere fraråde meg å bruke extensions?

Skrevet

Hadde hair extension med tape for flere år siden. Syns det gikk fint jeg. Håret ble ikke mer slitt nei.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
marita31 skrev (50 minutter siden):

Hadde hair extension med tape for flere år siden. Syns det gikk fint jeg. Håret ble ikke mer slitt nei.

Hvorfor sluttet du med det da?

Skrevet

Hadde keratin extensions for et par år siden, måtte flette det hver kveld før jeg la meg(litt stress) brukte også ekstra lang tid på å dusje håret..men ellers var jeg veldig fornøyd!😌🌸 syns ikke det slet på håret mitt i det hele tatt😌

• Liker 1
Gjest bienvilleparish
Skrevet

Hadde microringer. Ble fint, men kvaliteten på håret var ikke den beste, det floket seg, ble tørrere enn mitt eget og fliset seg. Fordelen var at det tok en del av støyten for mitt eget hår så det ikke ble så slitt. Var litt ubehagelig å ligge på noen ganger og når det vokste ut så tovet det seg litt i etterveksten 

• 1 måned senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.3.2021 den 0.27):

Ja sliter veldig, du må ha sterkt hår om håret ska vokse med de. Dessuten blander det seg ikke så fint med løshåret. Det ofte indisk har tykkere hårstrå enn nordisk hår, jeg setter på kooos innimellom, sliter det også fordi håret må tupperes for at de ska sitte. 

Anonymkode: cc8e0...b2b

Sliter det selv kort og tynt hår?

• 5 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.3.2021 den 0.15):

Er keratin extensions eller mikroring extensions virkelig bedre og gjør ikke håret slitt og håravfall? 

AnonymBruker
Skrevet

Det er himmelvid forskjell på ekte hår og fake extensions. Fake floker seg lett, mens ekte hår kan man ta keratinbehandling på. Jeg børster håret to ganger daglig, morgen og kveld. det skal veldig mye til for at det floker seg. Dessverre er det mange som selger fake hår til full pris, selv om kunden ber om ekte hår. 

Anonymkode: 9d4fb...6de

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...