Gjest Gjest Skrevet 26. august 2005 #1 Del Skrevet 26. august 2005 Jeg har søkt på en stilling gjennom Manpower. De søker medarbeidere for en kunde, fast stilling. Hvordan fungerer det: blir jeg ansatt hos Manpower eller hos kunden deres?. Hvem kommer jeg eventuellt til intervju hos? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mona26 Skrevet 26. august 2005 #2 Del Skrevet 26. august 2005 Har selv vært ansatt gjennom Manpower og fått fast jobb gjennom de. Det som skjer er at du blir innkalt til et intervju gjennom Manpower. Får du jobben jobber du noen måneder gjennom Manpower (de skal jo tjene litt for å hjelpe til med rekrutteringen) så blir ansatt gjennom firmaet. De lønner seg å gjøre et godt inntrykk mens du jobber gjennom Manpower, er ikke firmaet du jobber for fornøyd med deg så står de fritt til å si deg opp mår kontrakten med Manpower utløper. Lykke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umotivert Skrevet 27. august 2005 #3 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg har også jobbet for Manpower og den erfaring jeg har med slike stillinger er at man først er ansatt gjennom Manpower. Du får nok først et intervju hos Manpower og etter det sender de cv-en din videre til det aktuelle firmaet. Av og til må man i et intervju der også. Har opplevd begge deler. Men jeg har hatt mest kortere oppdrag i Manpower. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå