AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #1 Skrevet 27. mars 2021 La oss si du skulle treffe noen du nesten ikke kjenner for avtalt sex. Denne sexen KAN innebære at du kommer i en situasjon der du er prisgitt at den ukjente partneren ikke er helt gal. Hvordan sikre seg?? Anonymkode: 2a946...ccc
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #3 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): La oss si du skulle treffe noen du nesten ikke kjenner for avtalt sex. Denne sexen KAN innebære at du kommer i en situasjon der du er prisgitt at den ukjente partneren ikke er helt gal. Hvordan sikre seg?? Anonymkode: 2a946...ccc Lar være å leke sånn på første date. Anonymkode: 96be1...1a0 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #4 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lar være å leke sånn på første date. Anonymkode: 96be1...1a0 Det er ikke første date.. Men fordi jeg har møtt vedkommende før betyr ikke at jeg virkelig kjenner personen. Anonymkode: 2a946...ccc
SlemUlv Skrevet 27. mars 2021 #5 Skrevet 27. mars 2021 Jeg bedriver ikke bondage med folk jeg ikke stoler på. 7
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #6 Skrevet 27. mars 2021 SlemUlv skrev (Akkurat nå): Jeg bedriver ikke bondage med folk jeg ikke stoler på. Vel. Jeg stoler på han sånn grunnleggende sett. Men man kan aldri vite. Vi har møttes uten å gjøre noe men nå ønsker vi utforske om vår konstellasjon passer og da ligger det i kortene at en slik situasjon kan oppstå. Har ikke lyst til å nekte noe så grunnleggende men lurer samtidig på om jeg kan ta noen forebyggende fårhåndsregler, bortsett fra å la det være... Anonymkode: 2a946...ccc
SlemUlv Skrevet 27. mars 2021 #7 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vel. Jeg stoler på han sånn grunnleggende sett. Men man kan aldri vite. Vi har møttes uten å gjøre noe men nå ønsker vi utforske om vår konstellasjon passer og da ligger det i kortene at en slik situasjon kan oppstå. Har ikke lyst til å nekte noe så grunnleggende men lurer samtidig på om jeg kan ta noen forebyggende fårhåndsregler, bortsett fra å la det være... Anonymkode: 2a946...ccc Snakk sammen om grenser. Sett ett stoppord. Selv med nye bdsm partnere er bondage noe av det siste jeg begynner med. Siden tillit er så viktig. 4
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #8 Skrevet 27. mars 2021 SlemUlv skrev (17 minutter siden): Snakk sammen om grenser. Sett ett stoppord. Selv med nye bdsm partnere er bondage noe av det siste jeg begynner med. Siden tillit er så viktig. Stoppord ✅ Grenser ❓ Stoppord fungerer forresten bare om partneren faktisk hører på det... Mnen takk for tipset. Anonymkode: 2a946...ccc
SlemUlv Skrevet 27. mars 2021 #9 Skrevet 27. mars 2021 Grenser ja.. Hvor langt er det ok å gå. Vil den som bindes ikke kunne bege noe? Vil den kun bindes til eventuell seng, men ikke seg selv? Vil den som binder være klar til å ødelegge det som bindes med, om det er nødvendig? (ha noe som kan fort ødelegge det som bindes med, i nærheten) Hvor går grensene til den som binder? Hva er dennes erfaring? Osv.
Maggi2 Skrevet 27. mars 2021 #10 Skrevet 27. mars 2021 Si ifra til en venninne du stoler på om hvor du er, hvem du er sammen med og når sånn ca hun kan forvente å få kontakt med deg igjen. Si ifra til daten at du har gjort dette, og at hun kommer til å slå alarm hvis hun ikke hører fra deg. (Han kan bare glemme å bli fornærmet over dette.) Hva han gjør nøyaktig når han har deg fastbundet er vel umulig å vite, (grøss sier bare jeg) men nå risikerer du iallfall ikke å ligge fastbundet mot din vilje hele natten 😅 5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #11 Skrevet 27. mars 2021 Han var forresten perfekt, i tilfelle noen lurer ❤️🤩😍🥺❤️ Anonymkode: 2a946...ccc 2
Uredd Skrevet 28. mars 2021 #12 Skrevet 28. mars 2021 Godt å høre at det gikk bra. Kos deg med ham da, men behold tanken på sikkerhet 2
Lothlorien- Skrevet 28. mars 2021 #13 Skrevet 28. mars 2021 Ville aldri blitt bundet av noen jeg ikke stoler på. Og den som binder må i tillegg vite hva han/hun gjør. Kjæresten min og jeg driver mye med bondage/shibari, men vi er trygge på hverandre og han har mye kunnskap og erfaring rundt det. Husk at uforutsette ting kan skje mens man holder på med det, og at den som binder må kunne ta deg ned og løsne tauene fort, evt kutte av tau om det trengs. Jeg besvimte i tau en gang, og om kjæresten min ikke visste hva han drev på med, kunne det blitt en farlig situasjon. 6
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #14 Skrevet 28. mars 2021 Lothlorien- skrev (4 timer siden): Ville aldri blitt bundet av noen jeg ikke stoler på. Og den som binder må i tillegg vite hva han/hun gjør. Kjæresten min og jeg driver mye med bondage/shibari, men vi er trygge på hverandre og han har mye kunnskap og erfaring rundt det. Husk at uforutsette ting kan skje mens man holder på med det, og at den som binder må kunne ta deg ned og løsne tauene fort, evt kutte av tau om det trengs. Jeg besvimte i tau en gang, og om kjæresten min ikke visste hva han drev på med, kunne det blitt en farlig situasjon. Jeg tror han vet hva han driver med 🤭❤️ Anonymkode: 2a946...ccc
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #15 Skrevet 29. mars 2021 Til andre: de fleste smartklokker har en alarmknapp som det bør være mulig å få utløst også om man er bundet. Jeg har alltid på meg den i bondagesituasjon til jeg har fått testet om partneren min greier å holde hodet kaldt også når det er som mest intenst. Ellers enig i alle råd om å si fra hvor du er, når du er der osv. Anonymkode: c7ea5...e51
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #16 Skrevet 29. mars 2021 Ville nok avtalt på forhånd. Bondage må ikke være pisk, håndjern osv. Første gang er gjerne greit uten hjelpemidler. Går fint å holde armene litt hardt over hodet, bruke stemmen, spanke med håndflaten osv. Ville også avtalt et ord, gjerne "stopp". Det er ikke vanskelig å huske. Ville heller brukt tiden til å snakke sammen mens dere koser litt. Bli enig om at heller neste gang kan utforskes mer. Meb da vet dere hva den andre tenker og kan gi beskjed om det er noe man IKKE vil. Anonymkode: e6f24...345 3
Gjest Alterego666 Skrevet 29. mars 2021 #17 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg tror han vet hva han driver med 🤭❤️ Anonymkode: 2a946...ccc Dersom dere binder, sørg for at det er en butt saks i nærheten. Gå gjennom sikkerhet sammen. Ikke gjør suspension sammen med f.eks å binde rundt halsen. Snakk sammen, ha masse blikkontakt. Bondage og shibari skal bruke til å bygge dyp tillit. Lykke til. Jeg er glad på deres vegne.☺️
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #18 Skrevet 29. mars 2021 Alterego666 skrev (1 time siden): Dersom dere binder, sørg for at det er en butt saks i nærheten. Gå gjennom sikkerhet sammen. Ikke gjør suspension sammen med f.eks å binde rundt halsen. Snakk sammen, ha masse blikkontakt. Bondage og shibari skal bruke til å bygge dyp tillit. Lykke til. Jeg er glad på deres vegne.☺️ Takk. Vet du. Han her er visst erfaren, så skepsisen er borte. Tror han har ting på stell, også sikkerhet. Kan nesten ikke vente med å se ham igjen. Må rett og slett ta meg sammen for å ikke mase på han hele tiden 🤐 Fck. Kunne vært hans 24/7 hadde det gått etter mine ønsker her 😅 Anonymkode: 2a946...ccc
Gjest Alterego666 Skrevet 29. mars 2021 #19 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Takk. Vet du. Han her er visst erfaren, så skepsisen er borte. Tror han har ting på stell, også sikkerhet. Kan nesten ikke vente med å se ham igjen. Må rett og slett ta meg sammen for å ikke mase på han hele tiden 🤐 Fck. Kunne vært hans 24/7 hadde det gått etter mine ønsker her 😅 Anonymkode: 2a946...ccc Så herlig når ting bare klaffer! Alt godt til dere!
SlemUlv Skrevet 29. mars 2021 #20 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk. Vet du. Han her er visst erfaren, så skepsisen er borte. Tror han har ting på stell, også sikkerhet. Kan nesten ikke vente med å se ham igjen. Må rett og slett ta meg sammen for å ikke mase på han hele tiden 🤐 Fck. Kunne vært hans 24/7 hadde det gått etter mine ønsker her 😅 Anonymkode: 2a946...ccc Du tror... Hvorfor ikke snakke med ham on det, sånn at du vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå