AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #1 Skrevet 27. mars 2021 Jeg har et stort problem når det kommer til den eldste søsteren min. Jeg kvier meg for å fortelle dette til andre i familien. Jeg er jo veldig glad i søsteren min, men blir bare så frustrert og sliten. Hun er alkoholiker, så det kan jo ha noe med saken å gjøre. Eksempler på hvordan søsteren min oppfører seg: Hun utsetter ting HELE tiden! For hun skal alltid ha en øl og en røyk før og etter alt mulig. f.eks så tok det henne 7 år å få skaffe seg et pass og nettbank, som jeg måtte hjelpe henne med. Hun er veldig uforutsigbar, og tror selv hun er så morsom i fylla. veldig høylytt på busser, i butikker og på gata. En gang på et kjøpesenter begynte hun å rope: «HVOR ER DILDOSJAPPA!!?» Jeg ville bare synke ned i jorda... Forrige 17.mai begynte hun å brøle til en slektning fordi hun følte seg fornærmet. dette gjorde hun foran flere andre slektninger. Jeg tror de har en mistanke om at hun drikker, men at de velger å lukke øynene, fordi jeg er den som bor i gangavstand fra henne. En gang hun satt og gråt i fylla, syntes jeg synd på henne, og ga henne nøkkel til blokka der jeg bor. Jeg er drittlei av å måtte stadig vekk betale for taxiturene hennes. Hvor går jeg herfra? har noen erfaringer med dette, hva skal jeg gjøre? hilsen sliten og frustrert lillesøster. Anonymkode: d39b0...9df
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #2 Skrevet 28. mars 2021 Føler med deg ❤️ Håper virkelig du får noen gode råd her! Anonymkode: ce0dd...9b5
got2go Skrevet 28. mars 2021 #3 Skrevet 28. mars 2021 Sett ned foten. Mye av de eksemplene du kommer med, tyder på mangel av sosiale antenner. Jeg ville ha tatt en prat med henne. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #4 Skrevet 28. mars 2021 Du må slutte å gi henne penger og inndra nøkler. Du gjør det i beste mening, men du bare støtter livsstilen hennes. Fortvilet situasjon ❤ Anonymkode: dde83...acb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå