AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #21 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Posten skulle i dag levere en pakke hjem til meg. Pakken har en ganske høy verdi og derfor betalte jeg litt ekstra for hjemlevering. Posten har sendt meg SMS om at pakken er levert utenfor døren, men nå har jeg lett overalt i hagen og bak garasjen men finner ikke pakken noe sted. Det er god størrelse på pakken, så den burde være lett å se. Har til og med sjekket hos naboene, men Posten burde da klare å levere til riktig husnummer, de leverer jo post her til vanlig. Uansett, jeg må få tak i Posten i dag for å finne ut av hvor de har gjemt pakken. Tør ikke ta sjansen på at den står utendørs helt til mandag, både pga. pakkens verdi men også fordi det pøsregner her, vil ikke risikere at pakken blir ødelagt. Hvordan få tak i Posten i dag? Telefonnummeret 22030000 er ikke i bruk i helgene. Helt idiotisk opplegg. Anonymkode: f83b9...074 Har skjedd samme med meg, lå 2 hus bortforbi meg -.- har du gått hele gaten? Anonymkode: c4a2e...f0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå