AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #1 Del Skrevet 27. mars 2021 Det skal bli -1 grader i natt, men kan jeg ta ut hageslange nå? Eller risikerer jeg vannlekkasje? Ser at to av naboene har tatt ut sine, så lurte på om det var mulig. Takk for svar! Anonymkode: 249fd...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #2 Del Skrevet 27. mars 2021 Vi har den ute hele året vi, aldri opplevd lekkasje. Stenger jo vannet og tømmer slangen etter bruk. Anonymkode: 9d5c9...6e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #3 Del Skrevet 27. mars 2021 Du slår vel av vannet og tømmer slangen om du har brukt den? Vår har vært ute i hele vinter. Anonymkode: e9c90...6b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #4 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du slår vel av vannet og tømmer slangen om du har brukt den? Vår har vært ute i hele vinter. Anonymkode: e9c90...6b9 Vi har stengt vannet, tømt slangen og satt den ned i kjelleren. Så nå lurer jeg på om været tillater at vi kan sette den ut og skru på vannet igjen? Eller er -1 på natta nok til å gjøre skade? Anonymkode: 249fd...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #5 Del Skrevet 27. mars 2021 Jeg ønsker nemlig å vaske verandaen, men om jeg må stenge krana og tømme slangen igjen fordi det er for kaldt på natta vil jeg heller vente til jeg slipper å gjøre dette. Derfor spør jeg. Kan jeg la slangen stå ute nå og la vannet være på? Eller vil det fryse for mye å gjøre skade ved -1? Anonymkode: 249fd...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #6 Del Skrevet 27. mars 2021 Vi venter litt til. Iallfall over påske. Vil ikke ta sjansen da det enda kan bli ganske kaldt om natten. Selv om 1- ikke nødvendigvis er katastrofe. Kjøpte oss en gardena trommel i år så klør i fingrene etter å få den opp, haha! God lørdag Anonymkode: d47a9...701 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #7 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg ønsker nemlig å vaske verandaen, men om jeg må stenge krana og tømme slangen igjen fordi det er for kaldt på natta vil jeg heller vente til jeg slipper å gjøre dette. Derfor spør jeg. Kan jeg la slangen stå ute nå og la vannet være på? Eller vil det fryse for mye å gjøre skade ved -1? Anonymkode: 249fd...109 Jeg ville ikke vasket verandaen når det er meldt minus uansett. Vent til sola varmer mer, så vannet får fordampet godt. Anonymkode: 1a38a...947 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 27. mars 2021 #8 Del Skrevet 27. mars 2021 Er du sikker på at det ikke blir så veldig mye kaldere tåler den slangen å henge ute. Ved veggen vil det kansje ikke bli minus engang. Men blir det -10 f.eks. som det ofte blir i innlandet til langt utpå mai kan det være fint å vente litt med mindre du tømmer den og stenger vannet etter hver gang du bruker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #9 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ville ikke vasket verandaen når det er meldt minus uansett. Vent til sola varmer mer, så vannet får fordampet godt. Anonymkode: 1a38a...947 Takk for svar! Nå har jeg allerede stått ute og skrubbet den rein😅 Men solen skinner her nå så håper det ikke blir altfor ille😬 Anonymkode: 249fd...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #10 Del Skrevet 27. mars 2021 Hr. Aktiv skrev (3 timer siden): Er du sikker på at det ikke blir så veldig mye kaldere tåler den slangen å henge ute. Ved veggen vil det kansje ikke bli minus engang. Men blir det -10 f.eks. som det ofte blir i innlandet til langt utpå mai kan det være fint å vente litt med mindre du tømmer den og stenger vannet etter hver gang du bruker det. Takk for svar!😄 Anonymkode: 249fd...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #11 Del Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi venter litt til. Iallfall over påske. Vil ikke ta sjansen da det enda kan bli ganske kaldt om natten. Selv om 1- ikke nødvendigvis er katastrofe. Kjøpte oss en gardena trommel i år så klør i fingrene etter å få den opp, haha! God lørdag Anonymkode: d47a9...701 Takk for svar! God lørdag!😄 Anonymkode: 249fd...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå