AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #1 Skrevet 27. mars 2021 Sikkert et rart spørsmål 😛 men man leser jo om at eggløsningsslim er bra for sæden å svømme i og gjør at den lettere kommer seg opp i egglederne. Man kan jo få litt blødninger ved eggløsning. Jeg har tenkt på om det kan skape et ugunstig miljø for sæden å svømme i? Man blir jo gravid selv om man blør under eggløsning 🤷♀️ men er det større sjanse for å bli gravid om man ikke blør men heller har masse slim? Anonymkode: 5adeb...752
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #2 Skrevet 27. mars 2021 Vel, ja, det vil jeg tro og har gått ut i fra selv. Spytt gjør jo det vanskeligere for sædcellene, og "feil" glidemiddel, så jeg tror ikke blod er noe som helst bedre... Anonymkode: 0802b...03e 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #3 Skrevet 27. mars 2021 Det tror jeg absolutt ikke vil være et problem ❤️ Blod tilhører kroppen og er ekstremt vanlig. Så jeg hadde ikke bekymret meg for mye over det ☺️ Anonymkode: c3ed2...6af 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #4 Skrevet 27. mars 2021 Hmm godt spørsmål egentlig! Jeg aner faktisk ikke? Har og hørt at de skal være veldig kresne på hva de lever/svømmer i, men har jo samtidig hørt om de som har EL under/like etter mens og har blitt gravide. Så virker som sædcellene i hvert fall må tåle litt blod🤷🏻♀️ Anonymkode: bdf83...965 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå