Gå til innhold

To tette barn, bør vi gå for søskenvogn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en gutt som såvidt er 12 måneder og venter barn igjen i november. Bør vi kjøpe en søskenvogn? 

Anonymkode: 1e9af...c1c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt! Vi har 22 måneder i mellom våre, gikk for søskenbrett og jeg har angret litt i perioder 😄

Anonymkode: d7c41...900

Skrevet

Hadde ikke klart oss uten søskenvogn. Gå for det!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du har vel ikke noe annet valg?!

Anonymkode: d4c5e...d0b

• Liker 1
Skrevet

Ja til søskenvogn! Vi har 21 mnd mellom våre minste, og søskenvogn var gull.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

17 mnd mellom våre og vi kjøpte det

Anonymkode: 7eab3...529

AnonymBruker
Skrevet

12 mnd mellom mine  kjøpte søskenvogn men fikk knapt brukt den. De første månedene nektet yngste å ligge i vogn (måtte ha bæresjal) og da eldste passerte 1,5 år skulle hun gå selv overalt.

Anonymkode: e7d9f...d44

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt unødvendig her. 

Anonymkode: 0ea23...c8a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt klart. Jeg har 25 måneder mellom mine og brukte søskenvogn myyye. 

Anonymkode: c3657...e67

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har 24 mnd mellom mine og søskenvogn ble brukt masse.

Anonymkode: 00143...44d

• Liker 1
Skrevet

Vurderer søskenvogn men har fortsatt ikke bestemt oss.. Men mulig vi blir å angre når vi skal på ferie i sommer og begge barna blir slitne.. Men så var det dette med plassmangel da😩 

Kjøper gjerne om jeg finner en som er lett å legge sammen samt ikke tar masse plass🙂

Skrevet

14 måneder mellom her. Fant en søskenvogn på finn for 500kr. Mountain buggy sin. Veldig fornøyd. Hadde den til eldste ble 3, og ga den da til barnehagen. Da satte vi søskenbrett med sete på barnehagevogna til yngste. Det har vi fortsatt. Nå er eldste straks 4, og yngste 2. 

Vet ikke om jeg ville lagt mangfoldige tusen i en søskenvogn, men den 500lappen var den virkelig verdt! Selve vogna var også bra. Liten og lett å styre. 

• Liker 1
Skrevet

Hadde aldri klart meg uten...! 

AnonymBruker
Skrevet

Mine er 2 år og noen dager mellom, og jeg angrer på at jeg ikke kjøpte søskenvogn. Vi hadde ståbrett, men med en forsiktig storesøster var ikke det så praktisk. Ikke får en gått skikkelig trimtur heller.

Anonymkode: 68b0b...a48

Skrevet

18 måneder mellom her. Hadde ikke klart det uten. Barna hadde ikke hatt det like godt. En ting er oss voksne. Noe annet er barna selv. 
Så er den ene sliten, så er den andre sliten. 

Vi hadde Bugaboo, kjøpte også søskenbrett med sittestilling som kunne vippes opp da vi brukte kurv ved siden av innimellom. Så flere valg. 

Bruk det pent. Selg det på Finn.no etterpå. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har 27 måneder mellom våre og hadde ikke klart oss uten søskenvogn. Dette er fordi vi går til barnehagen.

Anonymkode: 38144...4ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...