Gå til innhold

Vanlig strømregning er cirka 300 kroner. Nå 800!! Er det normalt eller?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Begynner å mistenke at det er noe lureri...Fra 300 til 800? Både februar og mars. 

Anonymkode: 11043...807

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle i hele landet har fått skyhøye strømregninger de siste par månedene. Ikke noe lureri med det.

Anonymkode: b0562...1ad

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Følger du i det hele tatt med i omverden? Alle har fått høyere strømregninger siden jul. Stått mye om det i avisene og vært i nyhetene. Mitt strømselskap sendte også ut fellesmail om at strømmen er dyrere denne vinteren. Det har vært en kald og tørr vinter, vanlig at strømmen blir dyrere da.

Anonymkode: ced86...478

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Alle i hele landet har fått skyhøye strømregninger de siste par månedene. Ikke noe lureri med det.

Anonymkode: b0562...1ad

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Følger du i det hele tatt med i omverden? Alle har fått høyere strømregninger siden jul. Stått mye om det i avisene og vært i nyhetene. Mitt strømselskap sendte også ut fellesmail om at strømmen er dyrere denne vinteren. Det har vært en kald og tørr vinter, vanlig at strømmen blir dyrere da.

Jada, skjønner. Men nesten trippel?? 

AnonymBruker
Skrevet

Forskjell på folk. Vi betalte ca 5000 vi😩 Men bor i stort hus vi da med flere som leier hos oss.. 

800kr stemmer nok

Anonymkode: e8968...e51

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vanligvis 600 i strøm, men i januar og februar var det 2000. Fikk sjokk. De er sleipe som faen de strømleverandørene

Anonymkode: b2193...56f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jada, skjønner. Men nesten trippel?? 

Ja, min var firedobbel. Nå var strømmen dyrere enn nettleien, noe som aldri skjer. 

Har opplevd mye dyrere strøm enn det her for noe år siden. For vi hadde veldig rimelig strøm generelt i 2020, i forhold til hva det kan være. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Begynner å mistenke at det er noe lureri...Fra 300 til 800? Både februar og mars. 

Hva var nettleia på?

Anonymkode: 7c873...758

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Forskjell på folk. Vi betalte ca 5000 vi😩 Men bor i stort hus vi da med flere som leier hos oss.. 

800kr stemmer nok

Ekskludert nettleie? Det er hinsides. 

Anonymkode: 58296...43c

AnonymBruker
Skrevet

800kr stemmer nok

800 kr for en liten leilighet! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja, min var firedobbel. Nå var strømmen dyrere enn nettleien, noe som aldri skjer. 

Har opplevd mye dyrere strøm enn det her for noe år siden. For vi hadde veldig rimelig strøm generelt i 2020, i forhold til hva det kan være. 

Firedobbel???? 😨😨

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vanligvis 600 i strøm, men i januar og februar var det 2000. Fikk sjokk. De er sleipe som faen de strømleverandørene

De driver forretning. Hva hadde man ventet da man privatiserte alt?

Anonymkode: bbee3...1cf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Strømmen har vært dyrere enn nettleien maaaaaaange ganger.

Anonymkode: 3e55d...8d1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

😨😨😨 Fy ffff

AnonymBruker
Skrevet

Nesten 5000 siste månedene

Anonymkode: b2fe5...618

Skrevet

Jeg pleier å ligge på 5-600 kr. Forrige regning var på 2600. Skjønner ikke hvordan du bare kan ha 600. Er det utenom nettleie? Bare nettleien min denne måneden lå på rundt 800.

Skrevet

For min del er det nettleien som tar knekken på meg og. I desember var den på 1500 kr mens selve strømmen var på 'bare' 500. Det var surt! For da hjelper det ikke å redusere strømforbruket en gang :( Er som regel det som gjøre min regning så dyr.

AnonymBruker
Skrevet
altflyter skrev (Akkurat nå):

Jeg pleier å ligge på 5-600 kr. Forrige regning var på 2600. Skjønner ikke hvordan du bare kan ha 600. Er det utenom nettleie? Bare nettleien min denne måneden lå på rundt 800.

Hybel 28 kvadrat 😜 800 er jo ekstremt for en sånn størrelse 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Strømmen har vært dyrere enn nettleien maaaaaaange ganger.

Anonymkode: 3e55d...8d1

Ikke for min del, siden jeg bruker så lite strøm. I fjor når strømmen var rimelig og jeg bruker generelt lite strøm, fikk jeg kun regninger hver 2-3 måned, istedenfor hver måned som er vanlig. 

Skrevet

Min lå på 2000kr på en 64kvm leilighet ✌🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...