AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #1 Skrevet 27. mars 2021 Er det mulig. Mann med rebelsk fortid. Masse damer, ons, horer, reiser, fester, dop og full fart. 30 år senere rolig, avbalansert og holder seg kun hjemme. Vil denne mannen kjenne på trang til fest og moro igjen? Jeg elsker denne mannen og vi har det så fint. Likevel gnager fortiden og jeg blir svimmel av uvissheten. Flere som fant seg urolig mann som ble rolig? Anonymkode: 2f115...75a
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #2 Skrevet 27. mars 2021 Det finnes milliarder av mennesker på jorden. Det hadde vært helt merkelig om det ikke fantes en eneste rebelsk mann som ikke slo seg til ro etter 30 år. Vi er jo alle forskjellige. Kan godt hende at det er mange som blir lei av det rolige livet og vil bli rebelsk igjen. Og så kan det være i utgangspunktet rolige folk som plutselig havner i 40årskrisa og blir festløve. Uansett hva du gjør i livet, så tar du en sjanse. Men tar du ingen sjanser, så har du jo allerede tapt på en måte. Helsen styrer jo også. Det er jo grense for hvor lenge du har helse til å feste hver helg. Eller hvor lenge du har utseende til å få napp på byn nok til at det er en fristende helgeaktivitet. Anonymkode: 9ba1d...cd9 3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #3 Skrevet 27. mars 2021 Tja 30 år er jo lenge, så han har nok uansett ikke samme stamina idag. Min far var en typisk verdensvant kulturmann i sin ungdom, og det har det vært mye damer og moro tror jeg. Han traff min mor da han var 55, og da var han ganske ferdig med det. Nå er han såpass gammel at det er grenser for hva han orker. Hvis man kjenner en higen etter sin ungdom igjen, så tror jeg ofte det er fordi den forsvant litt for tidlig, f.eks. at man etablerte seg litt før man burde. Da dukker behovet opp igjen rundt 40-45. En 60-åring har et litt annet perspektiv. Anonymkode: 0cac5...351
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #4 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det finnes milliarder av mennesker på jorden. Det hadde vært helt merkelig om det ikke fantes en eneste rebelsk mann som ikke slo seg til ro etter 30 år. Vi er jo alle forskjellige. Kan godt hende at det er mange som blir lei av det rolige livet og vil bli rebelsk igjen. Og så kan det være i utgangspunktet rolige folk som plutselig havner i 40årskrisa og blir festløve. Uansett hva du gjør i livet, så tar du en sjanse. Men tar du ingen sjanser, så har du jo allerede tapt på en måte. Helsen styrer jo også. Det er jo grense for hvor lenge du har helse til å feste hver helg. Eller hvor lenge du har utseende til å få napp på byn nok til at det er en fristende helgeaktivitet. Anonymkode: 9ba1d...cd9 Ja og jeg synes heller ikke en utslitt og nærmest utpult mann er særlig sjarmerende. Er ikke festlig å vite at halve bygda og byen har vært med min mann. Jeg må kvele disse følelsene. Er nok en slags sjalusi over alle de kvinnene han har høvla over. Anonymkode: 2f115...75a 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #5 Skrevet 27. mars 2021 Hei TS. Jeg var en slik mann i mange år minus dop av betydning og horer. Masse damer fest og styr, massevis av ONS, nye dame nesten hver helg i årevis, og flere på hånden samtidig året rundt. Dette pågikk til jeg var rundt 30, selv flere år etter jeg ble sammen med daværende samboer. Etterhvert så roet det seg litt, og som sagt rundt 30 var jeg ferdig med det. Samboeren ble byttet ut etter noen år, jeg hadde en singelfase på et halvårs tid der jeg feide over 8-10 damer, så traff jeg hun som ble min kone og jeg fikk barn med. Trangen til å "falle tilbake" til gammal modus har aldri kommet. Jeg har aldri vært utro mot min kone, eller følt trangen. Selv nå når jeg er singel igjen i en alder av snart femti byr det meg nesten litt i mot å herje sånn. Jeg ble på en måte voksen. Jeg føler noen ganger jeg har blitt liltt for voksen, for jeg gidder svært sjelden ta en fest. Det var en fase i livet som aldri kommer tilbake. Håper dette var til nytte TS. Jeg er ingen alfahann, i allefall liker jeg ikke å fremstå som det, men jeg har uten tvil draget fremdeles. Hilsen godt brukt mann som elsker rolige kvelder med barna. Anonymkode: 10554...ba1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #6 Skrevet 27. mars 2021 Det kan jo hende han har blitt religiøs, eller fått en overbevisning om at det rolige livet er bedre for han 😊 Anonymkode: 212ce...912
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #7 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei TS. Jeg var en slik mann i mange år minus dop av betydning og horer. Masse damer fest og styr, massevis av ONS, nye dame nesten hver helg i årevis, og flere på hånden samtidig året rundt. Dette pågikk til jeg var rundt 30, selv flere år etter jeg ble sammen med daværende samboer. Etterhvert så roet det seg litt, og som sagt rundt 30 var jeg ferdig med det. Samboeren ble byttet ut etter noen år, jeg hadde en singelfase på et halvårs tid der jeg feide over 8-10 damer, så traff jeg hun som ble min kone og jeg fikk barn med. Trangen til å "falle tilbake" til gammal modus har aldri kommet. Jeg har aldri vært utro mot min kone, eller følt trangen. Selv nå når jeg er singel igjen i en alder av snart femti byr det meg nesten litt i mot å herje sånn. Jeg ble på en måte voksen. Jeg føler noen ganger jeg har blitt liltt for voksen, for jeg gidder svært sjelden ta en fest. Det var en fase i livet som aldri kommer tilbake. Håper dette var til nytte TS. Jeg er ingen alfahann, i allefall liker jeg ikke å fremstå som det, men jeg har uten tvil draget fremdeles. Hilsen godt brukt mann som elsker rolige kvelder med barna. Anonymkode: 10554...ba1 ...men du er jo singel igjen? Det du beskriver viser ikke akkurat at du takler langvarige forpliktelser. Anonymkode: 2c316...913
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #8 Skrevet 27. mars 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: ...men du er jo singel igjen? Det du beskriver viser ikke akkurat at du takler langvarige forpliktelser. Anonymkode: 2c316...913 Tja, to forhold på tilsammen nesten 35 år, jeg vet ikke jeg. Hva tror du er grunnen til at jeg er singel nå da, siden du åpenbart er en menneskekjenner. Anonymkode: 10554...ba1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #9 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Tja, to forhold på tilsammen nesten 35 år, jeg vet ikke jeg. Hva tror du er grunnen til at jeg er singel nå da, siden du åpenbart er en menneskekjenner. Anonymkode: 10554...ba1 Tja. Jeg er vant med at mennesker finner seg partner innen 25-års alder og lever sammen resten av livet. Mens du er ikke 50 en gang, og allerede ferdig med to lengre forhold. Så for meg beviser din historie ikke at man kan roe seg ned og gjøre som alle andre. Men din historie er bare én og det finnes sikkert noen som har klart det. Anonymkode: 2c316...913
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #10 Skrevet 27. mars 2021 Kan jo nevne at jeg ville styrt unna en mann med fortid med dop og horer. Men det er mer pga verdiene enn hvor rolig han er. Anonymkode: 2c316...913 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #11 Skrevet 27. mars 2021 32 minutter siden, AnonymBruker said: Tja. Jeg er vant med at mennesker finner seg partner innen 25-års alder og lever sammen resten av livet. Mens du er ikke 50 en gang, og allerede ferdig med to lengre forhold. Så for meg beviser din historie ikke at man kan roe seg ned og gjøre som alle andre. Men din historie er bare én og det finnes sikkert noen som har klart det. Anonymkode: 2c316...913 Leste du i det hele tatt innlegget mitt ? Jeg roet meg for over 20 år siden, det var hele poenget, men det eneste du gjør er å ringe med moralistklokkene si jeg ikke gjorde det ? Meldingen min var til trådstarter, ja, man kan roe seg og ikke gå tilbake til det promiskuøse livet. Dessuten døde kona mi av brystkreft din ekle troll, og hun første gikk fra meg da hun fant en annen. Men for all del, du vil vel kalle det karma. Anonymkode: 10554...ba1 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #12 Skrevet 27. mars 2021 Ble litt skrivefeil da jeg skrev i affekt her, men det får dere tåle. Anonymkode: 10554...ba1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #13 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Leste du i det hele tatt innlegget mitt ? Jeg roet meg for over 20 år siden, det var hele poenget, men det eneste du gjør er å ringe med moralistklokkene si jeg ikke gjorde det ? Meldingen min var til trådstarter, ja, man kan roe seg og ikke gå tilbake til det promiskuøse livet. Dessuten døde kona mi av brystkreft din ekle troll, og hun første gikk fra meg da hun fant en annen. Men for all del, du vil vel kalle det karma. Anonymkode: 10554...ba1 Du kaller meg ekle troll bare fordi jeg ikke visste at kona di døde? Dette blir for mye drama for meg. Anonymkode: 2c316...913
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #14 Skrevet 27. mars 2021 Han har nok festet fra seg ... ...grøss...... Anonymkode: 75c2d...2b0
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #15 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dessuten døde kona mi av brystkreft Anonymkode: 10554...ba1 Kondolerer ❤ Anonymkode: 1ff1f...65e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå